10-(ekstra)

226 14 26
                                    

Sanemi:Lan bu çocuk nasıl hepimizden önce sevgili yaptı lan??

Uzui:Ne biliyim aq adam şanslı işte

Rengoku:Darısı Iguronun başına

Iguro:Ne diyon lan

Uzui ve rengoku imali imali sırıtırlar

Uzui:O işler öyle sadece çorap vermeyle olmuyor Obanai bey amca

Sanemi:HXBXJDNDNXMKX

Iguro:Sesini kesecek misin ben mi keseyim??

Sanemi:Amk korkutma adamı az sonra altına sıçacak xhbxnnddndnnd

......

(O sırada diyerleri)

Tanjirou:Bence zaten çok yakışıyorlardı!

Zenitsu:Bizde Nezuko-chan ile çok yakışıyoruz :D

Tanjirou:(Korkunç aura*)

Zenitsu:A-

Inosuke:PWAHAHHAHABAHS DUR GOMPACHIRO AZ SONRA ALTINA ISICEK VELET SHXXJNXMZIXD

Zenitsu:SEN KİME VELET DIYON LAN EN BÜYÜĞÜNÜZ BENIM AQ

..........

Shinobu kelebek konağında bir ilaç üzrinde çalışıyordu.Herkes Tomioka ile beraber olduklarını öğrenmişti.Aslında bir açıdan da rahatlamışlardı.Daha fazla saklamak zorunda olmamak güzel bir şeydi.

Tomioka görevdeydi.Yaklaşık 3 gündür.Ne zaman döneceğini ise bilmiyordu Shinobu.Onu özlemişti.Bunu kendisine 1 2 ay önce söylemiş olsalardı muhtemelen  kahkaha falan atardı.Kafasını not tuttuğu defterden kaldırdı.Sandalyede arkasına yaslandı.Yorulmuştu.Oldugu yerde uyuya kaldı..

......

Görevden yeni dönmüştü Tomioka.Oldukça uzun sürmüştü bu görev.Bir kaç gündür uyumamıştı bile.Evine gitmeden önce kelebek konağına uğradı.Shinobunün burada olduğunu düşünüyordu.Yolda gördüğü Aoi ve Kanao ya selam verip üst katta bulunan odaya çıktı.

Kapıyı tıklattı birkaç kez.Ses gelmeyince yavaşça içeri girdi.Sandalyede uyuyan sevgilisini gördüğünde gülümsedi.Shinobu sadece uyurken gülümsemezdi.Nedenini bilmiyordu ama bu hali daha çok hoşuna gidiyordu Giyuu nun.Yavaşça yanına yaklaştı ve dudağına hafif bir buse kondurdu sevgilisinin.Shinobu gözlerini yavaşça araladiginda karşısında onu görünce gülümsedi.

G:Günaydın.

S:Günaydın

Yavaşça oturduğu yerden kalkmaya yeltendi Shinobu.Onu durduransa kendisini aniden kucağına alan sevgilisi olmuştu.Ani şaşkınlıkla yüzüne baktı çocuğun.

G:İki gündür uyumuyorum.Su an beni uyuyabilecek tek şey sensin?

Shinobu gülümsedi ve daha çok sokuldu kucağına.Beraber uyumaya gittiler..

......

Bir sürpriz yapayım dedim  xhnxnxnxjdnd

daha fazla ekstra bölüm yapmayacağım.Yani bu sondu.Umarim begenirsiniz :)

SENDEN NEFRET EDİYORDUM... (Giyuushino) [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin