11-(Ekstra)

220 18 51
                                    


(MEDYAYI KESIN DINLEYIN IKI GUNDUR DILIMDEN DÜŞMEDİ)

EVET EKSTRA BOLUMLERIN SONU OLDUGUNU SOYLEMISTIM AMA YAZASIM GELDI DHNDNDBDMDNDK

_______________________

Sabah uyandığımda Giyuu ile beraber yataktaydık.Dün görevden dönmüştü ve yorgundu.Üzerini bile değiştirmeden uyumuştu.Bir süre yüzünü inceledim.Zaten cekici bir insandı ve bunu ilk tanıştığımızdan beri asla inkar etmemiştim.Ama onu uyurken görmek...Cidden büyük bir ayrıcalıktı.Yavasca ayağa kalktım ve sessizce odadan cıktım.Aoi'yi gördüğümde yanina gittim.

S:Günaydın Aoi.

A:Günaydın Kocho-sama!

S:Biliyorsun Tomioka dün görevden geldi ve hemen uyudu.Ona güzel bir kahvaltı hazırlayabilir misin?

A:Tabii Seve seve!

Teşekkür ettim ve gülümseyerek odama ilerledim.Kapıyı açtığımda Giyuu yatakta değildi.Anlamaz gözlerle etrafa bakarlen arkadan belimi saran kollarla irkildim.

S:Bu kadar sessiz olmamalısın.Az daha senden önce ölüyordum.

T:Bana yaşlı mı demeye çalışıyorsun?

S:İnsan ne anlamak isterse onu anlarmış değil mi?

Yüzünü buruşturup dudaklarını büzdüğünde kıkırdadım.Bu hali tıpkı bir çocuk gibiydi.

S:Şaka yapıyorum hemen alınıyorsun.

T:Alınmadım??

S:Tamam bay 'Alınmayan' hadi git yüzünü yıka ve mutfağa in.

T:Yoksa bana kahvaltı mı hazırladın?

S:Henüz senin kadar yaşlı olmadığım için mutfakla ilgilenmiyorum.Ama bu bana kahvaltı hazırlamayı bırakman icin bir sebep değil.

Göz devirip arkasını döndüğünde kahkaha attım.Gidip arkasından sarıldım ve önüne geçip yanağından öptüm onu.

T:Demek öyle ha?

S:Aynen öyle.

Dediğimde beni kollarımdan tutup eğilerek dudaklarıma yapıştı.Beni duvara yasladığında kollarımla ittim onu.

S:Hadi ama yatağa atılmak için çok gencim.

T:Ne..Ne diyorsun-//////

Koşarak yanından ayrıldığımda arkamdam bağırdı.

T:BUNUN BIR CEZASI OLACAK SENDE BILIYORSUN!!

S:SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM!!

_________

Evet su an smut yazacak göte sahip olmadığım icin yazmadım.(Ama bu daha sonra yazmayacağım anlamina gelmez :D)

LUTFEN BOL BOL YORUM YAPIN UZUN ZAMANDIR DOGRU DUZGUN YORUM OKUMADIM 😭😭

SENDEN NEFRET EDİYORDUM... (Giyuushino) [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin