Medya KZHZJZBZKKZ
___________________
1 gün sonra :
Uyandığımda sanırım saat biraz geç olmuştu.Ayağa kalktım fakat gözüm karardığı için tekrar oturdum.Etrafa bakındım.Kimsecikler yoktu.Kendimi biraz daha iyi hissettiğimde ayağa kalktım ve odadan çıktım.Koridorda Kamado ile karşılaştım.
Tanjirou:Ah Tomioka-san! Uyanmışsınız.Geçmiş olsun.
Giyuu:Teşekkürler.
Tanjirou:Evinize kadar eşlik edeyim mi?
Giyuu:Yok.Kendim giderim.Öbemli değil.
Tanjirou:Tamam o zaman. İyi günler Tomioka-san.
Giyuu:İyi günler.
Eve geldiğimde hava çok sıcak olduğu için(asla fesatlık yapmak için değil)
Duş almanın iyi olacağını düşünüyorum.Shinobu dan:
Birkaç ilaç almak için Tomiokanın bulunduğu odaya girdim.Tomioka gitmiş.Nedense içimde bir gerginlik oldu.En iyisi gidip evine bakmak. Ama önce işlerimi halletmeliyim.
Yarım saat sonra:
Sonunda işlerimi bitirdim ve Tomiokanın evinin önündeydim.Açıkçası onu neden bu kadar merak ettiğimi bilmiyorum.Bunlar 1 ay önce falan yaşasaydı umrumda olmazdı sanırım.
Derin bir nefes alıp kapıya vurdum.
Biraz sonra kapı açıldı ve gördüğüm şeyle kıpkırmızı oldum(ihihihi)(off erkek yağğağağ)
Shinobu:Ah ş-şey ben.Haber vermeden ayrılmışsında y-yani merak e-ettim.
(içinden) neden kekeliyorum?Tomioka:Oh.Ben haber vermediğim için üzgünüm.
Shinobu:Önemli değil Tomioka-san ben en iyisi gideyim.
Tomioka:Aslında işin yoksa çay içmek ister misin?Teşekkür olarak.
Shinobu:A-aslında benim.. (ne düşünüyorum ki kabul et işte aptal)
Shinobu:İşim yok.
Tomioka:Tamam o zaman içeri gel.
Başımla onaylayıp içeri girdim.Evine ilk kez giriyordum. Etrafa göz gezdirdim.Oldukça sade bir evdi ayrıca düzenli.
Tomioka:Arka bahçeye geçip oturabilir sin.Çayları yapıp geliyorum.
Shinobu:Tamam.
____________________
Ağaağğağa Tomioka çok sexy bir çocuk. Şahsen ben düşüyorum Shinobu düşmezse ne biliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN NEFRET EDİYORDUM... (Giyuushino) [Tamamlandı]
Cerita PendekTomiokanın acı geçmişini bastıra bastıra shinobu un gözüne sokup Giyuu ya aşık ettiricem.Nasıl açıklama ama? (TAMAMLANDI)