Sabah uyandığımda yerde yatıyordum.Doğruldum ve dün neler olduğunu hatırlamaya çalıştım.Hatırlamamla gözlerim fal taşı gibi açıldı.Kocho ya herşeyi anlatmıştım.Sonrada ağlayarak birbirimize satılmıştık....NE YAPTIM BEN!? Umarım benden dahada nefret etmez.
Ayağa kalkıp odama çıktım.Üzerimi giyiniyorken bir yandan hala dünü düşünüyordum.Aslında uzun zamandır kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim.Haorimide yanıma alıp aşağıya indim.Kahvaltı yapmam gerekiyordu ama aç değildim.
Uzun zamandırda antrenman yapmadığım için şimdi antrenman yapmaya gidiyorum.Bahçeye doğru yürürken Kanroji ile karşılaştım.M-Günaydın Tomioka-san!
T-Günaydın Kanroji.
M-Hadi ama bu kadar resmi olma bana Mitsuri diyebilirsin!
T-Tamam... Mitsuri.
M-Neyse ben gidiyorum görüşürüz!
R-Görüşürüz!
Mitsuri ile vedalaştıktan sonra her zaman çalıştığım yere gittim.
Sıradan ısınma hareketleri ile başladım. Sonra katanamı alıp birkaç bambu kestim.Kısaca her zamanki şeyler.Sonra uzun zamandır yapmadığımı fark ederek şınav ve mekik çekmeye başladım(😏)
Kochou'dan
Her zamanki gibi bu sabahta bahçede dolaşmaya çıkmıştım.Sonra elimdeki kitapla birlikte bir ağacın altına oturdum.Birkaç dakika sonra sesler gelmesiyle ağacın arkasına doğru baktım.Tomioka antrenman yapıyordu.Elimdeki kitabı bir köşeye koyarak onu izlemeye başladım.Biraz katanamı ile alıştırma yaptıktan sonra sırtüstü yattı ve mekik çekmeye başladı.Onun başlamasıyla bende saymaya başladım.
Birkaç dakika sonra sonunda durmuştu.Tamı tamına 213 mekik çekti.Sanırım terledi ki kollarını yukarı çekti ve şınav çekmeye başladı.Hiç durmayacak mı?
Merakımdan çektiği şınavıda saymaya başladım.Yaklaşık 5 dakika sonra durdu. 210 şınav.Ben şaşkınlıkla ona bakmayı sürdürürken sonunda ayağa kalktı ve biraz soluklandı.Sonra eşyalarını alıp gitti.
Bense kalbimin atışlarını yavaşlamaya çalışıyordum.Daha önce aşık olmadığım için bunu Mitsuri ye sormak iyi olur diye düşündüm.*Mitsurinin evi
Kapıyı çalar çalmaz açıldı.
S-Merhaba Mitsuri.
M-Merhaba Shinobu.Bir şey mi oldu?
S-Hayır.Aslında evet. Sana bişey sormam lazım.
M-Tabi içeri gel.
İçeri girdim ve Mitsurinin oturduğu koltuğun karşısına oturdum.
M-Evet dinliyorum?
S-Aşık olduğunu nasıl anlarsın?
Bu soruyu Mitsuri ye sordum çünkü yaklaşık 5 aydır Iguro-san ile sevgililer.
M-Yani şöyle-Bir dakika.. SEN AŞIK MI OLDUN!?
S-Şştt! Lütfen sessiz ol.
M-Üzgünüm heyecan yaptım.Kim bu şanslı çocuk?
S-Off mitsuri önce sorumu cevaplasan?
M-Tamam tamam... Mesela onu görünce kalbin çok hızlı atar.Onun yanında mutlu hissedersin sanki için içine sığmıyormuş gibi olur.
S-Yani şimdi ben..?
M-Hadi söylee!Kim bu küçük kelebeğin kalbini çalmış?
S-T-tomioka...
M-Hadi canım!Sen onu sevmiyordun?
S-Hislerim değişmiş olamazmı?
M-Tamam kızma ya.
S-Peki şimdi ne yapacağım?
M-Sana bişey diyimmi?Bence Tomioka-san başından beri senden hoşlanıyordu.
S-Nasıl yani?
M-Sen nasılını boşver.Bırak her şeyi zaman halletsin.
S-Tamam.. Teşekkürler.
M-Ne demek her zaman!
S-Sayonara!
M-*el sallar.
Tamam sanırım şimdi gidip onunla konuşma zamanı...
___________
Baya uzun oldu gaza geldim galiba.
👇😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN NEFRET EDİYORDUM... (Giyuushino) [Tamamlandı]
NouvellesTomiokanın acı geçmişini bastıra bastıra shinobu un gözüne sokup Giyuu ya aşık ettiricem.Nasıl açıklama ama? (TAMAMLANDI)