Pov. Eunji
-Choi Eunji! - usłyszałam wołanie starszej z kuchni - chodź na śniadanie! - po chwili dodała a ja powolnym krokiem wyszłam z pokoju.
-Jak się spało? - zapytała Rosie przytulając mnie na powitanie.
-Dobrze, w końcu się wyspałam - odpowiedziałam uśmiechając się - co na śniadanie Unnie? - zapytałam podchodząc do Jisoo.
-Naleśniki, twoje ulubione - powiedziała podając talerz pięknie pachnących naleśników. Po chwili Lisa i Miyeon wyszły z łazienki śmiejąc się.
-Ja już nigdy nie idę do łazienki gdy ona tam jest! - krzyknęła nadal śmiejąca się Miyeon - z nią wszystko się robi 2 razy dłużej - dodała po czym otarła łzy które jej zaczęły lecieć od śmiechu.
-Oj tam przynajmniej szybko się rozbudziłaś - stwierdziła Lisa próbująca opanować śmiech.
-No już dziewczyny, jedzcie zanim wystygnie - powiedziała Jisoo.
×××
Gdy zjadłyśmy od razu posprzątałyśmy w kuchni i zanim się zorientowałyśmy była już 10. Z racji, że dziś miałyśmy wolne od treningów chciałyśmy gdzieś wyjść, ja jednak poszłam do swojego pokoju i się zastanawialam ile jeszcze. Ile jeszcze będziemy musiały trenować nie wiedząc czy w ogóle kiedyś zadebiutujemy, a jeśli tak to z kim. Przez ten rok bardzo się przywiązałam do dziewczyn i nie wyobrażam sobie zadebiutowac osobno. Z zamyśleń wyrwało mnie skrzypnięcie drzwi i czyiś głos.
-Wychodzimy gdzieś razem? Miałam wyjść z Lisa ale ona chce zabrać też Miyeon a wiesz jakie mamy relacje - powiedziała Rosie wzdychając.
-Jasne że tak - powiedziałam przytulając przyjaciółkę - Jisoo i tak wychodzi z Jennie do kina więc bym została sama
Po chwili zauważyłam jak starsza wpatruje się w moje ręce w których trzymałam notatnik z swoimi tekstami, gdy sobie o tym przypomniałam zawstydzona szybko zamknęłam notatnik chowając go do szafki nocnej.
-Eunji czemu nie mówiłaś, że piszesz tak świetne piosenki - krzyknęła podekscytowana - musimy iść z tym do YG a może użyje jakiejś twojej piosenki! o ile masz ochotę oczywiście - powiedziała i czekała na reakcje.
-Może - powiedziałam uśmiechając się niepewnie - wiesz co chodźmy się ubrać i pójdziemy gdzieś, może na lody? - zaproponowałam zmieniając temat.
-Oki ale musimy ubrać swoje matching sukienki - powiedziała stanowczym tonem po czym obie zaczęłyśmy się śmiać.
-Sory że przeszkadzam w tym jakże zabawnym momencie - zaczęła Lisa przekręcając oczami - ale ja z miyeon wychodzimy a Jisoo i Jennie już wyszły więc zamknijcie za nami - dokończyła po czym wyszła z pokoju. Rosie tylko na mnie spojrzała po czym krzyknęła że mają zabrać klucze dkatego, że my również wychodzimy. Przebrałyśmy się w nasze matching czarno różowe sukienki i wyszłyśmy z dormu.
Gdy tak szłyśmy do lodziarni i rozmawiałyśmy nagle zauważyłam znajomą twarz, okazało się że to moja koleżanka z szkoły która również jest trainee tylko nie w YG. Już miałam ja zawołać gdy ona mnie wyprzedziła.
-Eunji!! Miło Cię widzieć - powiedziała po czym mnie przytuliła - jak tam? dalej Miyeon z wami trenuje?
×××××
Stwierdziłam że nie będę pisała y/n tylko dam imię postaci która jesteśmy.
Więc jak już można się domyślić jesteśmy Choi Eun-ji która urodziła się 21.11.2000r (tak jest dosyć młodaXD) i dołączyła do wytwórni najpóźniej i trenuje rok.
CZYTASZ
A time of change -5th blackpink member
Fanfiction-Choi Eunji! - usłyszałam wołanie starszej z kuchni - chodź na śniadanie! - po chwili dodała a ja powolnym krokiem wyszłam z pokoju. ~~~~ Ty jako kolejna członkini blackpink, czy wszystko się uda tak jak powinno? Czy na pewno zadebiutujecie w orygi...