9.

27 3 0
                                    

-Tak? - zapytała - w takim razie ja też odchodzę, razem z tobą! - powiedziała na co ja i Jisoo spojrzałyśmy na siebie zdziwione. Takim sposobem zostałyśmy Ja, Jisoo, Jennie i Rose.

********

-Nie możesz - powiedziała Miyeon - powinnaś zostać z swoimi przyjaciółkami. Przecież dalej będziemy mieć kontkat i będziemy się spotykać kiedy będziesz chciała - dodała Miyeon na co Lisa się zdziwiła.

-Aha, czyli my się nie przyjaźnimy? Czyli te ostatnie parę miesięcy które spędziłyśmy razem, to było zwykłe kłamstwo?

-Ależ oczywiście że nie, źle mnie zrozumiałaś. Po prostu uważam że powinnaś zostać i zadebiutować w YG, ja tutaj nie pasuje, za to ty owszem.

-Lisa - odezwała się Rose stojąc w drzwiach swojego pokoju z Jennie - proszę, zostań i naprawmy to co zostało zniszczone, jak się nie uda - powiedziała przełykając ślinę - zrobisz co będziesz chciała - dziewczyna nadal miała łzy w oczach, lecz teraz było widać, że miała również mokre policzki od łez.

Lisa przyglądała się każdej z nas, Miyeon, Jisoo, mi, Jennie i Rose. Lecz jej wzrok zatrzymał się na Rose, Rose za którą jeszcze parę miesięcy temu najprawdopodobniej skoczyła by w ogień. Nikt nie wiedział co teraz w głowie ma Lisa, najpewniej biła się z myślami. Po chwili jednak się odezwała.

-Dobrze, ale chciałabym z tobą porozmawiać na osobności - powiedziała do Rose lecz na chwilę jeszcze odwróciła wzrok i spojrzała na Miyeon - będziemy w kontakcie - powiedziała to, pożegnała się z starsza i poszła do pokoju Rose.

Miyeon poszła się dalej pakować, Jennie wyszła z pokoju Rose chwilę po tym gdy weszła tam Lisa i podeszła do mnie i Jisoo.

-Nieźle się porobiło co, nie spodziewałabym się tego, że dziś prawie stracimy Lise wraz z Mieyon - powiedziała i spojrzała na mnie - jak ty to zrobiłaś, że przeprosiła Chaeyoung i opuszcza grupę?

-Porozmawiałam z nią, ale żeby nie było, nie wiedziałam nic o tym, że chce opuścić wytwórnie

-Zawsze wiedziałam że jesteś mądrą dziewczyna Eunji - powiedziała Unnie po czym mnie przytuliła a po chwili Jennie dołączyła do uścisku.

-Dobra dziewczyny ja idę się szykować póki łazienka jest wolna, jutro znowu treningi więc idziecie wcześniej spać dziś - powiedziała odchodząc do nas Jisoo - a nie chodzicie po nocach - powiedziała po czym puściła mi oczko.

-Skąd ona o tym wie? - Zapytałam Jennie z którą nadal byłam w uścisku.

-Pamiętaj Eunji, Jisoo Unnie wie wszystko - odpowiedziała mi na co obie zaczęłyśmy się śmiać - chodźmy obejrzeć jakąś dramę - powiedziała po czym złapała mnie za rękę i pociągnęła na kanapę.

×××

Rose i Lisa siedziały w tym pokoju chyba z 3 następne godziny, gdzie już po godzinie było słychać śmiechy. Za to ja z Jennie byłyśmy już ogarnięte do spania od godziny, nadal oglądałyśmy dramę ze względu na to że strasznie się wciągnełyśmy.

-Dobra lecie już do pokoi i idziecie spać - powiedziała Jisoo wychodząc z swojego pokoju żeby wszystko w dormie zgasić - jest już 21 a o 6 musimy wstać, Lisa jest z Rose jeszcze? - zapytała a po chwili z pokoju Rose dało się usłyszeć wybuch śmiechu.

-Chyba już sama wiesz - odpowiedziałam na co Jennie zaczęła się śmiać.

-Dobra ja idę już do swojego pokoju, papa Jennie Unnie wyśpij się - powiedziałam na co dziewczyna skończyła się śmiać.

-Ej ja chce z tobą dziś spać, mogę? - zapytała Jisoo ze względu na to, że Unnie nie lubiła gdy spałyśmy razem - pójdziemy spać od razu, przysięgam

-Ale jak nie wstaniecie rano od razu, to wyleje na was wiatro zimnej wody - powiedziała na co ja i Jennie tylko się uśmiechnęłyśmy i poszłyśmy do mnie.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 16, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

A time of change -5th blackpink memberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz