30.10.2023
Usta Wu'dan:
Çok eskiden daha zamanın bir adı olmadan önce ilk Spinjitsu ustası,dört temel silahı kullanarak Ninjago'yu yarattı.
Ama o öldükten sonra karanlık bir varlık onların hepsini toplamak için geldi;Lord garmadon.
Bu yüzden ben,Usta Wu,onun kardeşi,ondan önce bulmak için dört ninjayı aramaya başladım.Leya'dan:
Sabah kalktığımda diğer kötü çocuklara göz gezdirdim.
Yine birilerine kötülük yapıyorlardı.Zamanında onlara bunun iyi birşey olmadığını anlattığım zaman ise bana bağırıp,çağırıyorlardı.En azından kardeşim Lloyd benim yanımdaydı.
Lavaboya gidip üstümü giyindim ve Lloyd'un yanına geldim.
Siyah renkte iskelete benzer bir tişört giyinmiş ve altına da siyah pantolon giymişti.Yanına ilerleyip sarı saçlarını karıştırdım.
-Ne yapıyorsun canım?
-Leya,sana kaç kere bana böyle hitap etme demiştim.Diğerlerinin bakışları hiç hoşuma gitmiyor.
Omuz silktim.
-Diğerlerinin bakışları umrumda bile değil.Masanın üzerinde bulunan kağıtlara baktım.
-Bu kağıtlar da ne?-İkimizin kaçış planını yapıyorum. Bugün kesinlikle buradan kurtulacağız.
Onun bu dediği ile bezmiş bir şekilde nefesimi verdi.
-Bundan önceki beş seferde aynı şeyi söylemiştin.
-Bu sefer ciddiyim Leya.Biz Garmadon'un çocuklarıyız,onun izninden gitmeliyiz.Buradan kaçmak zor değil.Senin tek yapman gereken sadece beni okulun arka duvarından yukarı çıkartman olacak,ben de sana bir merdiven getireceğim.
Kafamı iki yana salladım.
-Garmodun'un çocukları olmamız onun izninden gideceğimiz anlamına gelmiyor Lloyd.Bizim buradan kaçmamıza gerek yok.
-Seninle bu konuda kavga etmeyeceğimi biliyorsun Leya.Etrafına göz gezdirdi ve konuştu.
-Geliyor musun,yoksa burda kalıp kardeşini yalnız mı bırakıcaksın?
-Seni yalnız bırakmam mümkün mü acaba,tabiki de geliyorum...Odaya geçtim ve eşyalarımızı ayarlamaya başladım;yedek kıyafetlerimizi,diş fırçalarını,bir miktar para,tokalarımı,müzik çalar ve kulaklığımı...son olarak ikimizin de bulunduğu fotoğrafı aldıktan sonra çantayı kapattım.
Lila renginde olan saçlarımın örgü kısımlarını düzelttim. Buradaki çocuklar sürekli saçlarımın rengiyle dalga geçtikleri için rengini pek de sevmiyordum.Hem belki ileri zamanda boyatırdım.
Lloyd her ne kadar o çocukların bana öyle davranmasını engellemeye çalışmış olsa da yine de dalga geçmeye devam ediyorlardı.
Lloyd ile gizlice okulun arkasına geldik.
Söylediği gibi onu yukarı,duvarın arkasına çıkardım.Birkaç dakika sonra aşağıya doğru bir ip sarkıttı.
Hızlı bir şekilde yukarıya çıktım ve yanına atladım.
Sanırım merdiven bulamamıştı.
-Peki ya şimdi ne yapacağız Lloyd?
-Uzun zamandır hiç şeker yememiştim,Jamanakai Köyü'ne gidip şeker alalım.
Onun bu dediğine güldüm.
-Şu şekeri sevdiğin kadar,beni de sevsen keşke.
-Ben ikinizi de eşit seviyorum canım benim.
Kafa salladım.
-Peki,sonrasında ne olucak?
-Ona da sonra karar veririz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninjago ve Leya
Science FictionBu hikayede ki tek fark benim eklemiş olduğum bir karakter olması ve bazı konuşmaları ona göre değiştirmem. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın,iyi okumaları =)