2:Yuva

199 18 3
                                    

02.11.2023
Leya'dan:
Sabah uyandığım zaman yatağımı topladım ve Manastırı gezmeye başladım.
Bu sırada Ninjaların bozduğu yerleri de düzeltiyordum.
Bir süre sonra bağırış sesleri gelmeye başladı,manastırın ana bahçesine doğru ilerlerken amcamın da oraya doğru ilerlediğini gördüm.
Kapıyı açtığında ikimizde şok olduk.Her yer mahvolmuştu ve yerlerde buzlar vardı.

Zane buzların üstünde meditasyon yapıp,kendi halinde takılırken amcam ve bende diğerlerinin yanına gittik.
Bu sırada Jay şaşkınlıkla Zane'e bakıyordu.
Kai söze girdi.
-Usta,Zane biraz garip.
-Garip ne demek?Farklı olan biri mi,yoksa sizden farklı olan biri mi?
Cole inkar etti.
-Hayır usta o garip,geçen gün lavaboda iken içeri girdi ve saçını taramaya başladı hatta beni görmezden geldi.

Jay kafa salladı.
-Cole haklı,geçen gün Nya ile romantik bir film izliyorduk ve ikimizde ağlıyorduk fakat Zane gülüyordu.
-Onu seviyoruz, gerçekten akıllı ama bazen biraz acayip.
Zane ile yaşadıkları anıları duyunca sessiz bir şekilde kıkırdadım.
Cole'da bana dönüp,saçlarımı karıştırdı ve sinirli bir şekilde ona bakarak saçlarımı tekrar düzelttim.

Usta Wu söze girdi.
-Zane sizin kardeşiniz ve kardeşler genellikle farklı olur.Ben bunu kendimden biliyorum.Şimdi gidin manastırı toplayın,ortalık çok dağılmış ve herşeyi Leya toplayacak değil.

Merakla amcama döndüm.
-Ben ne yapacağım amca?
Birkaç saniye düşündü.
-Sen de bugün Zane ile birlikte vakit geçirebilirsin hem belki ondan bir şeyler öğrenirsin.
Kafamı salladım.
-Anladım.

Bütün gün Zane'in yanındaydım. Bana bazı dövüş hareketlerini göstermişti ve şimdi de birlikte yemek yapmıştık.
Doğrusunu söylemek gerekirse o çok iyi bir insan.Ninjalar belki de düşündüğüm kadar kötü değildir.

Diğerleri sofradayken biz de son olarak tavuğu alıp gelmiştik. İkimizinde üstünde de önlük vardı.Zane bunları kıyafetlerimiz kirlenmesin diye giydirmişti. Odaya geçip,tavuğu masaya koyduk.
-Evet,yemek hazır.
Diğerleri bize garip bir şekilde bakmaya başladı.
-Ne oluyor Zane,onlar neden bize öyle bakıyorlar?
-Bilmiyorum Rose.
Bir süre sonra kendilerini tutamayıp gülmeye başladılar.

Zane anlamadığı için meraklı bir tınıyla konuştu.
-Bu kadar komik olan da ne?
Nya gülmeye devam ederken konuşmaya başladı.
-Zane sizin bu giydiğiniz,bunu ben bile giymezdim.

Zane önlüğüne baktı.
-Yemek yaptıktan sonra temiz kalmamız için aldığım önleme mi gülüyorsunuz?
-Gülüyoruz çünkü o garip kıyafetleri giyerek yanımıza geldiniz.

Zane ile birbirimize baktık. Omzumu silktim.
-Sanırım aynı espri anlayışına sahip değiliz.

-

Yani buna ne dersin peki?
Diyerek Kai'ın yüzüne yemek yapıştırdı Cole.

-Ben o kadar uğraşmıştım.
Diğerleri hala gülmeye devam ediyordu.Amcam kalkıp,sessizce Cole'un arkasına geçti ve bir tabak yemeği kafasından aşağı döktü.
-Hey!
-İşte şimdi kardeş oldunuz.
Ardından diğerleri yemekleri birbirine fırlatmaya başladı ve yaptığımız her şey boşa gitti...

Sofrayı topladıktan sonra Zane ile birlikte önlüklerimizi çöpe attık.
-Bunları bir daha giymeyelim.
-Kesinlikle sana katılıyorum,Rose.

Ninjago ve LeyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin