8:Korsanlar Ninjalara Karşı

140 9 1
                                    

24.11.2023
Leya'dan:
Ertesi gün kahvaltı yaptıktan sonra Ninjalar,sırayla Lloyd'u eğitmeye başladılar.Kai'ın elinde mutfak eldivenleri vardı ve Lloyd ellerine yumruk atıyordu.
-Aferin,devam et
-Öfke yumrukları,o kadar hızlıyım ki hareket ettiklerini bile görmüyorsun.
-Kibirli olma,onu sadece düşmanın kullanabilir.
Lloyd alayla güldü.
-Yapma lütfen,karşıma ne çıkarsa yüzleşmeye hazırım ben.
Lloyd ters takla atıp, Kai'ın eline vurdu ve Kai yere düştü.
-Aman dikkat çekirge,sen daha serçe parmağımla bile yüzleşemezsin.
Usta Wu yanımızda oturmuş,ninjaların neler öğrettiğini izliyor,bir yandan çayını yudumluyordu.
-Gördüğüm kadarıyla öğrenci öğretmen olmuş,dört ninjadan alacağın derslerde hemen öğreneceksin Lloyd.
-Harika ders sona erdiğine göre biraz hedef alıştırmasına ne dersiniz,Kai üzerinde.
Cole bunu diyince,Kai'ın bir anda gülümsemesi soldu.Usta Wu bunu fark edince konuyu değiştirdi.
-Hepinizin sırası gelecek ama öncesinde Nya ile olan sırada ki dersinize geç kalmanızı istemiyorum.
-Ben ne zaman Spinjitsu öğreneceğim.
-Sabır,anahtarı bulmaya hazır olduğunda kilit kendiliğinden açılacak.
Lloyd iç çekti ve ofladı.Cole gülmeye başladı.
-Kulağa tanıdık geldi.
-Ben o kadar da mızmızlanmamıştım.
Zane dayanamayıp atladı.
-Hayır Kai,sen daha beterdin.
-Arkadaşlar Lloyd'u geleceğe hazırlamamız gerektiğini biliyorum ama ona bu şartlar altında en iyi eğitimi vermek çok zor.
-Jay haklı,ben gemimizi özledim.Keşke yıkılmasaydı.
-Ne demek istediğini anlıyorum,belki de ona yolculuğunun başka bir yerinde yardımcı olmalıyız.
Bir süreliğine beni unutup,sadece Lloyd'a odaklanmaları iyi oldu.Bende biraz dinlenmiş oldum.Lloyd'dan önce Zane ile dövüşmek daha zordu.Zane resmen duygu tuşunu kapatıp benimle dövüşüyordu.
-Hadi gelin,dışarı çıkıyoruz.
Dışarı çıkıp,yan yana dizildik.Usta Wu da karşımızda duruyordu.Sahiden hepsi erkekken neden tek kız ninja benim ki.Keşke Nya da Ninja olsaydı.
-Lloyd ve Leya'yı eğitmek için daha uygun bir yer bulmak amacıyla Ninjago şehrini keşfetmemizin vakti geldi.
-Ama Usta,Ninjago dev bir şehir,yürüyerek bir yer aramak bütün günümüzü alabilir.
-Ve altın silahlarımız yokken Spinjitsu araçlarımız da olmuyor,şehri nasıl dolaşacağız usta?
Usta Wu cebinden bir kaç otobüs jetonu çıkardı.
-Bunlarla yolculuk yapmayı öğreneceksiniz?
-Bunlarda ne?
-Sizi şehirde gitmek isteyeceğiniz her yere götürebilir.
-Sihirli bir kapı gibi mi?
-Ya da Spinjitsu geçidi gibi mi?
-Hey,bir dakika bunlar otobüs jetonu.
-Ne yani bilmiyor muydunuz?
Amcam ve ben gülmeye başladık.Daha sonra otobüse bindik ve bir şekilde eğitim yeri bulduk.Gideceğimiz yere gelince otobüsten indik.
-Burada mı eğitim görecekler?
-Bizim küçük dairemizden daha iyidir.
İçeri girdiğimizde arka kapıdan içeri kahverengi renkte bir adam girdi.
-Büyük Usta Dareth'in Mojo Dojosuna hoş geldiniz.
Lloyd'un kulağına sessizce fısıldadım.
-Ne dedi o?
-Bilmem ki.
-Ben büyük usta Dareth ve sizi dojoma katılmaya davet ediyorum.
Dedikten hemen sonra garip hareketler yapmaya başladı ve ayağı kaydığı için geri gitmeye başladı.Nasıl yaptı bilmiyorum ama bir şekilde kendini arka kapıda bulunan iplerle bağladı. İplerden kurtulup,kupalara doğru ilerledi.
-Size karate ödüllerimi göstereyim yakından bakarsanız adım hepsinin üstünde yazılı.Bu da benim çok yetenekli bir karate makinesi olmamdan kaynaklanıyor.
-Bak Dareth,dojonu kullanabilir miyiz öğrenmek istiyorduk.
Kai ikimizin de omzunu tuttu.
-Gördüğün gibi bu iki küçük çocukları en iyi Ninja yapmak için görevlendirildik.
-Mümkün değil çünkü en iyi ninja benim.
-Bak dostum,biz şehri o dev yılandan kurtaran adamlarız.
Dareth alayla güldü.
-Sen Lord Garmadon musun?Çünkü eğer aptal değilsem ki değilim yılanı Garmadon yok etti.
-Bu çok büyük bir yanlış anlama aslında onu yok edenler biz...
Dareth, Jay'in sözünü kesti.
-Burada çalışmanıza izin vereceğim ama bir şartım var.Beni yeneceksiniz,eğer başarırsanız memnuniyetle dojomu paylaşırız.Ben büyük usta Dareth, bütün hayvani dövüşlerin uzmanı sizlerden birini dövüşmeye davet ediyorum.
-

Ninjago ve LeyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin