SELAM BU FICI HIZLICA BITIRMEYE ÇALIŞIYORUM CUNKU TAEKOOK VE HYUNLIX FICI YAZACAGIM BU BITTIKTEN SONRA.
ONCE BUNU BITIRECEĞIM. SONRA TAEKOOK VE EN SONDA DA HYUNLIX YAZACAGIM MUHTEMELEN HYUNLIX ANGST OLACAKNEYSE COK SIKMAYAYIM SIZI IYI OKUMALARRR
💘💘💘💕☺️
Chan da dahil herkes arabadan inmiş,bizim giyinmemizi bekliyorlardı sonunda giyinip indik
Felix minhoyu yanımdan itip beni en önden yürüterek konuşmaya başladı
"Güzel miydi?"
"Ne güzel miydi?"
"Sevişmek"
"Ne diyon lan- öhm yani evet güzeldi siz gelene kadar"
"Valla Hyunjin dedi ki içerden inleme sesi geliyor bunlar mercimeği fırına verdi kesin gel bölelim ben de tamam dedim sonra baktık sen hop hop kucak zıp zıp"
"Lan sus sus- ayrıca Hyunjin neden sana bebeğim dedi"
"Ya şimdi şöyle oldu biz marketten çıktık yürüyoruz arabaya doğru sonra hyunjin poşetleri changbine verdi biz özel bişey kpnuscaz dedi ben dedim ne konusacaz aq"
"E sonra"
"Sonra onlar gitti biz arkada kaldık işte beni götürdü bir parka,özür dilemeye başladı işte dedim yazık çok süründü affediyim"
"E sonra"
"Öptü beni işte ben bu fırsatı buldum mu?buldum, asla geri çevirmem yedik birbirimizi. Sonra baktık Chan arıyor araba yok diyor. Işte el ele geldik buraya kadar"
"Ooo bizden de hizlisiniz amına koyayım"
"Tabi olm"
"Neyse görmedin dimi bişey"
"Neyi görmedim"
"Beni minhoyu falan çıplak sekil-"
"Lan yok Hyunjin direk gözlerimi kapatti arkasını döndü,changbinler de siz saklandıktan sonra bindi zaten"
"He tamam"
......
Konuşmamız bittikten sonra minhonun yanjna gittim ve eşyaları taşımasına yardım ettim."Minho biz çadır kuralım onlar taşırlar gel"
"Tamam haber verelim"
Onayladım ve Minhonun changbinin yanina gidişini izledim. Bir süre sonra yanıma geldi ve beni çadırların olduğu kısma götürdü.
Çadırları kurmaya başladık.(her gün çadır kurmadığım için bilmiyorum o yüzden atladım buraları)
...................
Bir süre sonra yemek yemistik ve şimdi ateşin etrafında oturmuş DC oynuyorduk.
"Oo changbin ve seungmi̇n geldi" dedi jeongin."Doğruluk mu cesaretlik mi seung"
"Hah,cesaretlik tabiki!"
"Ona bulasmayacaktin seung,her an kötü birşey yaptırabilir" dedi Minho.
"Chan var ya"
"E?"
"Öpüşün siz bence hemde 40 saniye"
"Ne,hayatta olmaz. Naz yapıyorum ben ona!"
"Naz bitti hayatım hadi öp" dedim.
Chan sırıtarak seungmine bakarken seungmi̇n ise gergin bir şekilde telefonu ile birlikte chanin yanına oturmuştu. Yavaşca chanin dudaklarına yaklaşırken jeongin onların kafalarını birleştirmiş ve opusmelerini sağlamıştı. Seungmin hemen telefonu ile dudaklarını goremeyecegimiz şekilde ayarlamıştı ve biz şu an onların öpüşmesini izleyemiyorduk.
seungmi̇n elindeki telefonu yere düşürmüş,ellerini chanin yanaklarına yerleştirmişti. Yavaş yavaş oturduğumuz bank ile sırtını birleştiren seungmin,kendini öyle kaptırmıştı ki saniye bile saymamis hatta bizim orda olduğumuzu da unutmuş bir vaziyette Chan ile deliler gibi öpüşüyordu. Chan kafasını bir sag tarafa bir sol tarafa hareket ettirip, öpüşmeyi derinleştiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lan cekilsene önümden | minsung
Adventure"Minho salak mısın cekilsene" "Hayır yapma" "Minho cekilsene önümden düşecem yere birazdan!" "Eğer düşeceksen kucağıma düşmeye özen göster olur mu?" "Ne?"