Minho
Çiçeklerle süslenmiş sahile bakıyordum. Beyaz tüllerle süslenmiş, yanlızca kamış direklerden oluşan, renk renk dizilmiş ledlerle kaplı çadıra baktım.
Asıl olayın yaşanacağı yere geçtim.Özenle dizilmiş, jisungun sevdigi gibi beyaz tül ve arkasinda pembe kurdeleler olan sandalyelere baktım.
Jisungun geleceği yeri özenle kazmış ve kazdığım yere jisungun geçmesi için tahtalar, yanına da kendi boyadığım taşları dizmiştim.
Sandalyelerin arasında olan büyük boşluğa uzun bir masa koymuştum. Ve herkese yetecek kadar yiyecek,pasta, şekerleme alıp özenle yerleştirmiştim. İçecekleri de unutmamıştım tabii.
Çok fazla para harcamıştım,babam ağzıma sicabilirdi. Ama jisung için değer!pasta 3 katıydı. Herkese yeterdi bence.
Saat 22:58
Artık hazırlansam iyi olacaktı.
Hemen arabaya binip hyunjinin evine gitmiştim. Sahile en yakın ev hyunjinin eviydi.
Eve ulaştığımda hyunjin bana kapıyı açmış ve giyinebileceğim bir oda göstermişti.
"Soldaki odada giyin, Felix jisungun yanında saat on bir olunca sahile geçecekler, hızlı hazırlan"
"Tamamdır"
Hızlıca siyah bir takım giymiş, saçlarımı maşayla dalgalı yapmış ve biraz da makyaj yaptıktan sonra arabaya binmiştim.
Arabayı çalıştıracağım sırada Felix aramıştı.
📞"Jisung takımı giymemekle ısrarcı"
"Ona "minho giymeni istiyor" de giyer"
📞"Deneyeceğim,olmazsa mesaj atarım"
Onaylayan mırıltılar çıkarıp kapatmıştım telefonu.
Saat 23:15
Herşey hazırdı.
Jisung ve felix'i bekliyorduk hepimiz.
Telefonum çaldı,umarım bir aksilik yoktur.
"Efendim Felix"
📞"Hyunjin biz yaklaştık"
"Ne hyunjini amk. Geliyor musunuz gelmiyor musunuz"
📞"Birinci seçenek"
"Yetişmek üzere misiniz"
📞"Doğrudur"
"Jisung yanında mi?"
📞"O da doğrudur "
"Herkesi hazırlayalım mı?"
📞"Lütfen"
"Tamamdır yanında kim var"
📞"Jungkook"
"Pekala, jungkook onun gözünü kapatsın yanımıza ulaşana kadar açmayın sakın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lan cekilsene önümden | minsung
Adventure"Minho salak mısın cekilsene" "Hayır yapma" "Minho cekilsene önümden düşecem yere birazdan!" "Eğer düşeceksen kucağıma düşmeye özen göster olur mu?" "Ne?"