İyi okumalarr⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Jisung ve minho uzun öpüşmelerinin ardından dışarıya çıkıp kahvaltı etmişlerdi. Sonra da sahilde vakit geçirip eve geri geçtiler çünkü jisung,soobin ve babası biryere gideceklerdi.
...
Soobin
Saat 21:00 da babamın atacağı konuma gel dışarıdayım ve şarjım yok. Bu yüzden babam atacak....
Jisung mesaja görüldü atıp minhonun yanına gitti.
Minho ise laptop ile ilgilendiği için jisungu görmemişti.
"Minho napiyorsun"
"Film seçiyorum,birşeyler izleriz"
"Tamam güzel birşey aç ben de birşeyler hazırlayayım"
"Tamam sevgilim"
Jis
Her zamanki gibi çeşit çeşit cipsleri kaselere koydum,kapalı kola aldım ve Milka çıkartıp tabaklara doldurdum.
Dolaba gidip minhonun favorisi olan elma suyunu aldım. Ardından 1 tane bardak alıp doldurmaya başladım. O sırada minho yanıma gelip arkamdan sarıldı ve ellerini belime kemer gibi doladı. Çenesi omzumdayken konuştu.
"Bebeğim"
"Minho"
"Seni çok seviyorum"
Bunu demesi üzerine hemen önüme döndüm ve minhonun dudaklarina yöneldim. Küçücük (🤏🏻) bir öpücük bıraktım ve gülümsedim.
"Ben de seni çok seviyorum minho"
"Hayır ben daha-"
"Sus ve yardım et"
Minho beni öpüp cipsleri aldı ben ise çikolata ve elma suyunu.
Elimdekileri Masaya yerleştirdim hemen ve koltuğa oturdum. Minho kolalari almaya gitmişti.Sonunda o da geldiğinde filme başladık.
İki sanal arkadaşın bir yerde rastgele karşılaşıp nasıl vakit geçirdiğini ve zamanla birbirlerine aşık olduklarını gösteren bir filmdi. Yaklaşık 2 saatlikti.
Ve saat 17:48 i gösteriyordu.
Filme odaklanmış bir şekilde izlerken minho beni her zamanki gibi kendine çekip kafamı göğsüne yaslamamı sağlamıştı. Bir yandan saçlarımla oynayıp öperken diğer yandan da filmi izliyordu.
Filmin sonuna doğru yaklaşmıştık. Artık sıkıcı olduğundan hoşuma gidebilecek birşeyler yapıp minhonun boynunu öpüyordum
Minho ara ara "mmh" tarzı mırıltılar çıkardıkça daha da gaza gelip bu sefer dilimi kullanmaya başladım.
Hafif ısırdığımda minho sessizce inlemişti.
Bunun üzerine ondan Ayrıldığımda nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde ikili yatakta derin bir öpüşme içerisindelerdi.
Hemen minhoya baktığımda filme odaklanmış olduğunu gördüm. Gözlerimi kaçırarak filmi durdurduğumda minho bana bakmıştı.
"İzlemeyelim artık"
"Neden ya"
"Gömüyor musun şey yapacaklar"
"Ne yapacaklar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lan cekilsene önümden | minsung
Adventure"Minho salak mısın cekilsene" "Hayır yapma" "Minho cekilsene önümden düşecem yere birazdan!" "Eğer düşeceksen kucağıma düşmeye özen göster olur mu?" "Ne?"