37

58 3 0
                                    

Yazım yanlışlarıni düzenledim yanlış varsa yazin





















Hwang

"Seni piç!"

Diyip bir yumruk attım adama.

"Senin ağzına sıçarım oruspu çocuğu"

Dedi chan ve bu sefer dağılmış yüzüne değil de karnına bir tekme attı ve duvara fırlattı.

Changbin elindeki sopalardan birini bana verdi ve ikimiz aynı anda Chan adamı tutarken dövmeye başladık.

Nerdeyse moramis olan vücudu görmezden geliyorduk.

"Özür dilerim,yeterki bırakın!"

"Kes sesini piç sen hangi hakla o çocuğu taciz ediyorsun oruspu!"

Dedi changbin.
Ben yoruldugum için bir kenara oturdum ve nerdeyse kimsenin olmadığı sokakta adamı dövmelerini izledim.

Felix ile barışmıştık. Minho yanımıza gelecekti. Felix,seungmin ve jeongin jisungun yanında olurken biz de burada jisungun babasını dövecektik.

Hemen felix'i aradım anında açması ile gülümsedim.

"Sevgilim jisungun yanına gidebilirsiniz. Diğerlerini de al. Adres atacağım minho oraya gelsin"

"Tamam askim çıkıyorum ben"

"Tamam bebeğim dikkat edin kendinize kapıları kapatın minho kapatacak ama olsun. Bir pencere bile açık olmasın."

"Hmhm"

Telefonu kapatmadan önce adres atıp kapattım ve yerimden kalkıp yüzü dağılmış adamın yanına gittim.

"Asıl eğlence şimdi başlıyor bay han"

....⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐....

Minho

Pembe dudaklarını dudaklarıma bastırdım ve hâlâ öperken nefes verdim.

Jisungun elleri her zamanki gibi boynumdaydı. Bir eli ensemdeki saçları okşarken bir eli de kafatasımdaki saçları çekiştirmekle meşguldü.

Son defa öpüp geri çekildim.
Jisung gözünü açar açmaz arkamdaki üçlüye baktı. Artık utanmıyordu.

"Şimdi gitmem lazım sevgilim,hemen geleceğim." Dedim ve son defa dudaklarını ve ağlamaktan şişmiş olan gözlerini öptüm.

Saatlerce ağlamış ve benden özür dilemişti. Neden özür diliyordu? Onun suçu değildi ki?

"Tamam,ne zaman geleceksin"
Dedi şirince.
Tatlıydı.

"Yarım saat sonra yanında olacağım. O adamı halletmeliyim"

"Ben de gelmek istiyorum"

"Olmaz jisung,zaten kötüsün"

"Ben kötü değilim minho bu onun suçu her seferinde kendimi batağa düşmüş gibi hissettirdi. Her zaman benim suçummuş gibi hissettirdi. Bu gün olmazsa birdaha hiç yapamam. En azından izlerim. Lütfen minho,bir kere de olsa ona olan sinirimi ona göstermek istiyorum-"

Hayır hayır!
Onun suçu değildi ki zaten. O piç ne yaptıysa jisungu iyi avutmuş. Kendini suçlu hissettirmis her zaman. Haklıydı. Bu gün yapamazsa bir daha hiç yapamazdı.

Çok konuştuğu için susturmak amacıyla koltukta oturan bedenin üzerine çıktım ve dudaklarını öpmeye başladım.

Şey yani
Susturma amaçlı kesinlikle!.

lan cekilsene önümden | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin