"günaydın"
Uyandığımda karşımda beni izleyen bir jisung görmüştüm. Gözlerimi açmakta zorlandığım için biraz beklemiş, sonra jisunga günaydın demiştim.
"Günaydın aşkım"
"Yaa aşkın mıyım gerçekten"
"Evet"
Gülümseyerek söylediğim şeye jisung da gülümsemiş,yatağa tekrar uzanarak göğsüme yatmıştı.
Bense hemen saçlarına öpücük bıraktım.Beraber biraz daha uyuduktan sonra markete gidip kahvaltılık birşeyler alacaktık.
..........
Jeongin
Dudaklarımı öpmeye devam ederken kendini bana sürtmüş,hafif inlememe sebep olmuştu.
"Ahg, chang"
"Söyle sevgilim"
Beklemeden tekrar dudaklarını öptüğümde zilin çalması ile hemen geri çekilmişti.
"Kalkmamiz lazım artık"
"D-doğru kalkalım"
Uzandığım masadan changbinin yardımıyla kalkmıştım.
Şişmiş dudaklarımı görmezden gelerek kapı koluna uzanmış,kim olduğuna bakmadan açmıştım. Karşımda anne ve babamı görünce donmuştum adeta.
"Oğlum,ne oldu sana iyi misin? Bu saçlarının hâli ne? Bu dudaklar ne?"
"Öhm a-anne neden geldiniz?"
Dedim saçlarımı düzeltirken.
"Seni görmeye geldik,fena mı?"
İçimden siktiri çekip salona giden annemin önüne geçerek onu engelledim ve sırlarını salona doğru gelecek şekilde döndürdüm.
"Aaa,anne benimle ODAMA gelir misin?"
Odama kısmını bastırarak söylemiştim
Changbin mesajımı anlamış ve eşyalarını alıp sessizce odama çıkmıştı.
Annemleri yaklaşık 2 saat ağırladıktan sonra artık gitmeleri gerektiğini söylemişlerdi.
"Tamam annecim hadi baybay"
Annemlerin suratına kapıyı kapattıktan sonra direkt odama çıktım. Changbin yatağımda uyuyordu.
"Şşşt changbin uyan lan"
Hızlıca dürtüyordum Uyanmayinca biraz daha dürtüp yataktan kalkmasını saglamistim.
"Hadi eve gitme vakti geldi"
"Hmhm tamam"
Changbin sonunda gitmişti. Ben de evdeki işlerimi halletmeye başladım. Önce yatak nevresimleri mi degistirecektim sonra ise mutfak işleri ve temizlikle devam edecektim.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Hwang
"Mmh, daha hızlı.."
"Anlamadım"
"Daha hızlı hyunjin."
"Tekrar söyle"
"Daha hızl- mmh"
Felixin inlemeleri arasında uçmuştum.
Hızlıca gitgel yaparken Felix daha fazla dayanamamış karnıma gelmişti.Bense hareketlerime devam ederek gelmiştim içine. Bal dudakları öpmek için uzanmıştım felixe.
"Ahm"
Felix içindeki sıvı yüzünden sessizce bir inleme bırakmıştı dudaklarıma.
Tamamen boşaldıktan sonra içinden çıkarak yatağa uzanmıştım.
Felix ise gözlerini kapatıp sakinleşmeye çalışıyordu.
"Çok iyiydi"
"İyi hissettirdim mi?"
"Ne,tabikide hyunjin ne diyorsun"
"Bilmiyorum ben-"
"Sus! Bidaha böyle bişey duymuyum"
Üzerime eğilip dudaklarıma yaklaştı. Büyük ve şişmiş dudaklarıma öpücük bıraktı. Normalde de dolgundu zaten şimdi çok kötü görünüyordu.
"Kremin var mı"
"Kenardaki 4. Çekmecede"
Beklemeden çekmeceyi açıp kremi aldım.
Tekrar yatağa geldiğimde felixin bacaklarını araladım ve kremi önce elime sonra yavaşça deliğe sürmeye başladım."Acıyor"
"Geçecek sevgilim"
Bunu yaparken utanmiyor değildim yani.
Genelde felixin utanması lazımdı ama bazı yerlerde utanan ben oluyordum? Noluyor lan bana.
Kremi sürdüm ve felixin üstünü örttüm."Uyuyalım,sabah duş alıp tekrar krem süreriz"
"Yanıma yat"
Beklemeden yanına yattım ve ben de üstümü örttüm.
"Sen uyu ben biraz telefonda gezinip uyurum"
Ona bakmadan söylediğim şeye cevap vermemişti. Gözümü cevirdigimde zaten uyumuş olduğunu gördüm. Telefonumu elime aldım ve bildirimlere baktım.
Jisung "aldatılıyorum beyler" grubunu oluşturdu
Jisung sizi ekledi
Jisung "yıldızımm⭐" kişisini ekledi
Jisung "bokchan" kişisini ekledi
Jisung "orspu changbin" kişisini ekledi
Jisung "velet" kişisini ekledi
Jisung "yavsak seung" kişisini ekledi
Jisung
Aldatılıyorum beyler
(Hyunjin ve yavsak seung gördü)Oruspucocuklari aldatılıyorum diyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lan cekilsene önümden | minsung
Adventure"Minho salak mısın cekilsene" "Hayır yapma" "Minho cekilsene önümden düşecem yere birazdan!" "Eğer düşeceksen kucağıma düşmeye özen göster olur mu?" "Ne?"