אזהרה חריגה - אין לקרוא בלי לסיים את הסדרה המודפסת!!!!
ספוילרים משמעותיים שיהרסו לכן את הכל!
אם אתן עדיין כאן, קריאה מהנה.
הפרקים נכתבים בשביל הכיף.ג'ייסון
פקחתי את עיניי בחדות ברגע ששמעתי רחשים בוקעים מהסלון. הושטתי את ידי לאקדח ואת היד השנייה לגוף החם של האישה היחידה בעולם שהצליחה להטריף אותי בכל יום מחדש. את האקדח מצאתי מיד, אבל הנערה המופרעת נעלמה. היא נהגה להתלונן על כך שאני לעולם לא נמצא במיטה כשהיא מתעוררת, עכשיו הבנתי בדיוק איך זה מרגיש. העפתי את השמיכה בדריכות ודחקתי את האקדח לתוך המכנסיים בזמן שפסעתי בדממה לסלון הוילה בה התגוררנו בחודשיים האחרונים, מאז חזרנו מירח הדבש באמזונס ואמריקה הדרומית.
אישתי היפהפייה עמדה פיזית בתוך המקרר בפיג'מה ורודה של נסיכות, ראשה חצי שקוע בתוך קופסת גלידה של בן אנד ג'ריז.
"ברצינות?" שאלתי בקול עמוק והיא קפצה בצרחה והסתובבה אליי, עורה עומד ומצומרר ועיניה גדולות וכחולות, מהסוג הממכר שפלש לכל חלום וחלום שלי.
"הבהלת אותי למוות, חשבתי שהכבאית יצאה לשנת שבתון!" זעמה, היא והפרצוף החמוד שלה, קצה אפה מנוקד בגלידת שוקו וניל.
תפסתי אותה מכתפיה, רכנתי וליקקתי את קצה אפה בלי אזהרה. "אם הכבאית תצא לשנת שבתון זה יהיה הסוף שלך," לחשתי לשפתיה ונשימתה נעתקה. מיד התעשתה ומבט ערמומי ניצנץ בעיניה.
"אני יכולה לחשוב על כמה סופים מוצלחים שלי אם לא אכפת לך לארגן אותם," התגרתה והחליקה יד דרך שרירי בטני אל החזה. נהמתי ורכנתי לנשק אותה, אבל היא צחקה ונמלטה יחד עם הגלידה לצד השני של האי.
"באמת, היילי?" השענתי את ידיי על השיש ובחנתי את דמותה ברעב. "השעה ארבע לפנות בוקר, זה לא הזמן להשתעשע. בואי אליי אם את לא רוצה לפגוש את האזיקים שלי."
עיניה נצצו והבטיחו להתעלל בי עד שאשתגע. "אלוהים, אני אוהבת את החיים שלי," לחשה ולטשה מבט תוך שליקקה את הכף מהגלידה כאילו ליקקה משהו עבה וחם שלא היה בפה שלה כבר כמה ימים.
"יש לי משהו טוב יותר מגלידה לנעוץ בפה שלך," נהמתי.
היא חייכה חיוך שטוף זימה. "זה הדבר הכי רומנטי שאמרת לי אי פעם, ג'ייסון פאקינג רוסו. אם תוכל לפרט קצת יותר איפה ואיך תנעץ אני אעריך את זה." היא חפרה בגלידה בלי לנתק את מבטה מעליי.