Bölüm: 7

793 41 111
                                    

Cok guzel espri yapiyorum neden gulmuyorsunuz😔⁉️⁉️

Hikayenin akışını unuttum amk


(Tr)

  Aslında kapıyı ilk açtığımda içeride bi bokluk havası vardı zaten. Sinir kötü şey...

   İçeri girdiğimde Amerika'yle karşılaştım beklediğim gibi. Duş mu almış o amk?... Üzerinde bir bornoz vardı sadece, buna da şükür... İngiltere'nin bi ara Amerika'nın duştan çıplak çıktığını sinirle Fransa'yla konuştuğunu hatırlıyorum. Amerikalıdan olur aga.

    Beni beklermişçesine hızlıca arkasına döndü.

🇺🇸: Hm? Dayanamadın ha?

     Amerika'nın kıkırdaması ile kanımın kaynadığını hissediyordum. Hem beni zorla buraya gelmeye itiyor sonra da taşşak geçiyor amk.

🇹🇷: Şu an burda olmayabilirdim, eğer birisi ben yukarıdayken arabamla uğraşmasaydı.

    Tısladım denilebilir, beni görmese köpek havladı sanardı muhtemelen.

🇺🇸: Hm?... Kanıt? Yoksa başka bahane mi kalmadı? Hoş, Amerika binasından bahsediyoruz, kimse kolunu sallayıp giremez, anlarsın ya.

     Amerika binasını özellikle vurguyla söylemişti. Bunu söylerken de ben sinirden 'biraz' geç fark ettim ama bana yaklaşmıştı. Ben ondan başka her yere baktım bu arada.

🇹🇷: ... Arabadan indiğimde gayet şarjı doluydu...

🇺🇸: Hmm... Ne kadar kötü o zaman. Ama hatırlatırım, buraya ilk geldiğinde sanki birisini acilen görmek istermiş gibiydin, arabanın şarj miktarına bakıcak kadar dikkatin yerinde değildi... Bir daha düşün bence.

    Yutkundum, cidden boşu boşuna mı adamın kapısına dayanmıştım? Ama hayır... Evet çok kez arabayı şarj etmeyi unutup yolda kaldım ama bu sefer en son Azer kullandığı için şarjını doldurup getirmişti... Ama ne zamandı emin değilim...

   Ben düşünceye dalmışken onun da gözü benim üstümdeydi ama ben utançtan yerin dibine mi girsem topuklamaya başlasım mı onu düşünmekle meşguldüm.

🇺🇸: Ee? Senin bu şarj ne kadara dolar? O zamana kadar burdasın sanırım.

   Tekrar ona baktığımda sanki bornozunun göğüs kısmı daha açıktı, beyaz teni arada parlıyor desem yeridir.

🇹🇷: Gerek yok... Kapıda beklerim...

   Amerika Beyciğim klasiğinden bir gülüş patlattı.

🇺🇸: Ah lütfen, siz Türkler Amerikan misafirliği bilmez misiniz?

      Bunların misafirliği anca misafiri sikmek olabilir.

🇹🇷: Biliriz biliriz de... Siz de Türk inadını bilmelisiniz...

      Ondan uzağa bakarken mırıldandım, göğsü o kadar açıkken yüzüne bakamıyordum ki amk... Göğüs gibi göğüs, daha tavuk göğsü göremeyen bize fazla geldi tabii.

🇺🇸: Hm.. İnada gerek yok, gel, hem... sayın müttefiğimi tanıma fırsatı kaçar mı?...

🇹🇷: ... Cidden gerek yo-

     Aslında biraz götüm yemeyerek karşı çıkıyordum ama zaten benim karşı çıkışımı o beni belimden kavrayarak içeri çekmekle yarıda kesti.

🇺🇸: Seni tanımasam cidden kapıda beklemek isteyeceğini düşünürdüm... Çoktan bi ekip gönderdim, canın araban şarj oluyorken sen de burada kal.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tamu & Uçmağ | AmeTürkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin