(Tr)Baktım etrafta gidilecek yer yok, herkes BM'ye çekilmiş; ben de gideyim dedim. Uzun süre boş Balkan binasında oturup birkaç haltla uğraştım zaten, bir ödülü hak ettik.
(3. Kişi)
Türkiye Balkanlar'dan çıkıp BM'nin 2. binasına giderken dediği gibi birçok ülke de oradaydı. Toplantısını bitiren AB ülkeleri, canı sıkılınca ülke yüzü görelim diye kendi binalarından kaçanlar filan.
Türkiye yaklaşık yarım saatlik bir yolculuktan sonra 2. BM binasına girmişti.
(Tr)
Amk benzine zam gelmiş benim gezesim geldi.
Bu bina diğerlerine göre baya kalabalıktı, özellikle NATO binasına göre. Ana salona girdiğimde herkes kendi işindeydi, büyük bir salon olan burada tahminimce yaklaşık 20 ülke vardı. Benim gözüm direk bizimkileri buldu: Balkanlar. Bildiğim kadarıyla Azer ve Kazak dışında benim diğer itler Asya'dalar zaten. Azer hâla Kafkasya'da olmalı, belki bir sürpriz yapıp buraya gelir gerçi. Kazak'ı gözümle ararken yanıma Arnavutluk geldi.
🇦🇱: Naber güzelim?
🇹🇷: BM'ye içki almıyorlardı sanki?
Arnavutluk güzel bi kahkaha attı.
🇦🇱: Aman amk, iltifat da edemiyoruz. Yunan seni görmüş beni gönderdi.
🇹🇷: Güzel kıçını kaldıramamış mı?
Ben iç çekerken omzumda bir el hissettim, arkamı dönmemle mavi gözlerini bin göz arasından ayırt edeceğim Yunan belirdi.
🇬🇷: Senin için kaldırdım, nasıl?
🇹🇷: Madalya mı istiyorsun bilader?
Arnavutluk bizi izlerken biz ikimiz konuşmaya devam ettik.
🇬🇷: Madalya alacağım tek şey olmayacak bu gidişle.
🇹🇷: He tabii madalya alırsın yanına da İstanbul'u hediye veririz amk salağı.
🇬🇷: Ne zaman konuşak götünden İstanbul'u çıkarıyorsun amk, ondan bahsetmiyorum. Hem sabahki toplantıya da gelmedin, gecenin köründe ayağına gelmiştim o kadar namussuz ayı.
Yunan'a onu bu şekilde sinirlendirdiğim için gururlu olduğumu belli eden bir gülümseme attım.
🇹🇷: Rakı iyi kafa yapıyor.
Yunan zoraki bir gülümseme sunduktan sonra Arnavutluk güldü.
🇦🇱: İyi eğlendirdin bizi sabah sabah.
🇹🇷: Amerika da eğlendi amk.
Bu sefer Yunan da güldü. Sonra benim karşımda duran Arnavutluk arkamda kalan birisine el salladı.
🇦🇱: Allah'a emanet hacılar.
Demesiyle yok olması bir oldu.
🇬🇷: E çüş.
🇹🇷: Hacı senin babandır amk.
Yunan'ın iç çekmesiyle ikimiz koltuklardan birine oturduk, önce ben oturdum o da nacizane kıçını yormak istemedi.
🇬🇷: Neden senin için Arnavutluğu göndericeğime inandın?
Yunan arkasına yaslanmış rahat bir şekilde sordu. Ben cevap veremeden bi cevap daha yapıştırdı.
🇬🇷: Sen benim içlerimi bilirsin oysa...
🇹🇷: ...
Yunan'ın konuşma tarzından bir şeyin yanlış olduğunu anlamak zor olmadı: sesinde bir alaycılık vardı. Kendimi bir anda böyle bir durumun içinde bulunca bi yok olayım artık dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamu & Uçmağ | AmeTürk
Hayran Kurgu"Sorry Catherine, i don't seem to be in a mood for prayers tonight." (Deadly Yours) - Tamu & Uçmağ (Öz Türkçe): Cehennem & Cennet