Kaçış

561 5 5
                                    

Taehyung:Neyi imâ etmeye çalışıyorsun?Canını yakacak bir işlevde bulunmayacağımı ikimizde çok iyi biliyoruz.

Sesi az öncekine kıyasla daha kısık ve sakin çıkmıştı.Ancak görüntüsünden ne kadar şiddet meraklısı bir yaratık olduğu belli oluyordu.Ancak bugün sözlü şiddet var Kim.Üzgünüm,çita olamayacaksın.

Yujin:Öyle mi?Şu zamana kadar kimsenin canını yakmamak için uğraştın mı?Ahh pardon,bütün kadınlara merakın vardı değil mi!?Kime acı çektirirsin ki sen!

Taehyung:Park!Beni aşağılama!Herkesi altıma alacak kadar karakter yoksunu biri değilim!Sen bi kendine bak!

Yujin:Birinin canını yakmakta karakter bozukluğudur beyinsiz.

Taehyung:Ben kimsenin canını yakmadım!Orospu anla artık şu siktiğimin kelimelerini!BEN KATİL DEĞİLİM!

Ahahaahh,ahh Taehyung,işte şimdi katil olduğunu kanıtlayan sözleri kendi ağzınla itiraf ettin bebeğim.Üzgünüm koz artık bende.Çitanın avını yakalama sırası...

Yujin:Ben sana katilsin demedim ki?

Şaşırmış ve anlamaz bir hale büründü.Bu hali oldukça komikse de işin sonunda kahkaha atan yine ben olacaktım.
Sakin ve şaşırmış bir tınıyla:

Taehyung:Ne?

Yujin:Sana birini öldürmekten bahsetmedim.Sana sikerken can acıtmaktan bahsetmiştim.Sadist biri gibi.Ağzımdan öldürme gibi birşey çıkmamıştı değil mi?

Sırıtan ben olduğumda,vücudumu ele geçiren zafer tutkusu beni heyecanlandırıyordu.Ahh bir de onun çaresiz ve şaşkın bakışları...

Kim sadece bir gecelik istediği ilişkiden sonra büyük sırrının ortaya çıkmasını ister ki?

Ona yaklaştım.Hala şaşkınlığını üzerinden atamıyor gibi duruyordu.İşaret parmağımı,tehditkar bir tavırla ona doğru salladım.Muhtemelen benimle bir gecelik ilişkiye girdikten sonra beni bırakıp unutmayı düşünüyordu.Ahh Kim,bir şeytandan kurtulamazsın...

Yujin:Hahahah sana cidden inanmıyorum.Mafya mısın?Seri katil falan?Hım?Pat pat,dışın dışın.H

ahhaahh.

Ona inanmıyormuş numarası yapmayacaktım.Çok çocukça kalırdı.Sırıtmamı ânında değiştirip kaşlarımı çattım ve sinirli yaratığımı ortaya çıkardım.Yalnızca bana yalan söyleyen kişiler için ortaya çıkardı bu,adını bile anmak istemediğim yaratık.

Yujin:Biliyor musun?En başından biliyordum.Senin gibi zeki bir adamın kendisi değil de,korumasını ayağıma göndermesi bir hayli garipti.Cidden bunu bilemeyeceğimi mi sandın?Sikik orospu!

Taehyung sonunda şu şaşkın hallerinden çıkmışa benziyordu.Gözlerimin derinlerine baktı.Bir umut arıyormuşçasına...kara bulutların içinden berrağını bulmaktı amacı.

Taehyung:Sen nasıl öğrendin!?Ahh siktir!

Yujin:o kadar da zor değildi.Şimdi,birincisi bunu öğrendiğim için beni öldüremezsin çünkü hem kalbin buna dayanmaz,hemde iki saniye önce elimde gördüğün düğmeden,polis merkezine çağrı gönderdim.Birazdan burada olurlar diye düşünüyorum.

Tekli koltuğa oturmuştum.Sol ayağımı sağ ayağımın üstüne attım ve rahatladım.Sehpanın üzerinden,dünden hatırası olan viski şişesinden bardağa içki doldurdum ve dudaklarımla buluşturduğumda,hâla daha boğazımda takılı kalan menilerle beraber kayıp gittiğini hissettim içkinin.

Taehyung:Tanrı belanı versin!

Yujin:İkincisi!Eğer bu yönergeyi geri çekmemi istiyorsan,beni evine götüreceksin.Ve hergün sikiceksin.

Taehyung:Ne evi?Neden?!

Yujin:Aptal!Beni evine götürürsen seni ihbar etme şansım sence yüzde kaç?!Biraz kafanı çalıştır!

Taehyung:Amacın evde kısıtlı bırakıp,hergün seni sikicek bir adamın yanında kalmak değil,başka planların var.

Yujin:Hayır,gerçekten sadece hergün beni sikmen için seni tehdit edebilirim.Sonuçta direk dansçısıyım ve deliğim haliyle sulanan bir organ.

Taehyung:Huhh pekala,geri çek artık şu polisleri!Kasıldım burda götüm tutuşmaktan!

Elimdeki kendime ait olan telefondaki dijital düğmeyi iptal etme gibi bir planım yoktu.Dolaptan Kim'e ait olan bir palto aldım ve ellerime,paltonun cebindeki siyah eldivenleri taktım.Taehyung'un yoğun bakışlarını üzerimde hissederken eline anahtarlığı tutuşturdum.

Yujin:Bunları al.Garajda siyah Range Rover var.Atlayıp sana göndereceğim konuma git.Yol ayrımından sağa dön ve varacağın kulübenin garajındaki arabayla yoluna devam et.Range Rover'ı ise gölete at.Ağırlık bağla ki dibe batsın.

Taehyung:Ne saçmalıyorsun?

Yujin:Vaktimiz yok!13 dakika var Tae hadi!

Birşey demeyip ağır kükreme sesimle çıktı ve garaja doğru yol aldı.Sıra yeteneklerimi konuşturma zamanım gelmişti.Biz gittikten sonra burası boş kalacaktı nasıl olsa değil mi?Odadaki tüpü açtım.Zamanlayıcıyı kurdum.5 dakika vardı.

Hâla daha bar otelinde olduğum için karşıdan gelen adama bakışlarım kaydı.Tamda plandaki gibi.Adam içmiş ve birisini sikmişti.Üzerinden örttüğü battaniyeden şişliği belli oluyordu.Yanına gittim.Bana göz kırptı ve tam üzerime atlayacakken boynuna şırıngayı sapladım.

Küçük bir inilti çıkarabildi.Koridor uzundu ancak koridorda,sarhoşluğun etkisiyle birileri sikişir diye iki tane kamera vardı.Ayrıca tam da kör noktadaydım.Kırmızı halılar eşliğinde adamı,koridordaki merdiven altına sürükledim.Üzerindeki battaniyeyi atıp iç çamaşırıyla beraber kalmasını sağladım.

Kurbanım bu adamdı.Saatime baktım.30 saniye vardı.Holden,bardan çıktım.Arka bahçeye saklandım ve o anda polis sirenleriyle beraber patlama sesi mahallede yankılandı.Ellerimi çırpıp üzerimde hiçbir kalıntının kalmadığından emin olduktan sonra,gizlice evime gittim.

Planımı özetlemek istersem;Tae'yi ihbar ettikten sonra polislerin konumlarına sızdım ve bara en yakın polis merkezinin 15 kilometre uzaklıkta olduğunu gördüm.Sonra ise Tae itiraf edince erteleme gibi bir şansım kalmadığı için bende parmak izi bırakmamak için siyah eldivenlerimi taktım ve işe koyuldum.

Taehyung'un benden önce bardan çıkması gerekiyordu ki dikkat çekmeyelim.Onu bir kulübeye gönderdim ki polisler onu takip ederse oraya gittiğini sansınlar diye.Ardından arabayı değiştirecek ve polislerin odağı değişecekti.Tekrar dönüp dolaşıp benim evime varacaktı.Ben de odadaki tüpü açtım ki kısa sürede patlasın.Başkaları zarar görmeyecek.Sebep şu ki bugün Pazar ve herkes evindeydi.Bunu Taehyung'un odasını bulmak için en baştan bilgisayar ekranından görmüştüm.Bütün odalar boştu.

Ardından şırıngayı ilk yardım çantasından çaldım ve tüpün ne zaman patlayacağına göre zamanımı ayarladım.Karşıdan gelen adam belli ki barda birini sikmişti ve odaya çıkacaktı.Bende onu kurbanım olarak seçmiş oldum.Şırıngayla bayılttıktan sonra onu merdiven arasına kilitledim.Merdiven,212.odaya yakındı.Polisler adamı orada görücek ve ardından sarhoş olduğu için yaktığını sanacaklardı.

Biz de paçayı kurtarmış olduk.İnsan öldürmeye karşıyım dedim,bir insanı haksız yere suçlamaya karşıyım demedim...

Sex PrensimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin