Porno bittiğinde viskimi teklediğimi farkettim.Su soğukluğunu sıcak vücuduma hissettirirken küvetten kalkıp yıkandım.Pembe cırtlak renkli bornozumu da üzerime geçirdikten sonra kapıyı açtığımda toplanmış yatak,üzerinde uyuyan beden,gözlerimin sonuna kadar açılmasına sebep olmuştu.
Düzenli erkeklerden her zaman hoşlanmışımdır.Üzerimi giyinmek için dolabıma yöneldiğimde onun odada olduğunu hatırladım.Uyuyordu nasıl olsa değil mi?Bornozumu çıkarıp kilodumu giyicekken mırıldandığını hissetmiştim.Sonra ise düzenli nefes seslerinden uyuduğunu...Giyindikten sonra yanına yatmak yerine aşağıya inip bahçeye çıktım.Güneş'in yeni ışıkları gökyüzünü aydınlatırken uykum geldiğini anlamam,aynaya bakmadan önce çok zor gelmişti.Göz altlarım morarmıştı.Yine de bahçede sigara içmeden bu yeşillik alanı terk etme gibi bir planım yoktu.Üzerimdeki ince kazak bedenime rüzgar yüzünden yapışırken,saçlarım bir hayli dalgalanıyor ve karışıyordu.Kurutmuştum.Film veya dizilerdeki gibi saçlarımı mafya birinden kurutmasını bekleyemezdim.Ama o güzel parmakları tenime deyse,mayışmaktan muhtemelen bu ön yargıları havada asılı bırakırdım.
Yanımda hareketlilik hissettiğimde kafamı çevirmeden sigaramı üflemeye devam ettim.İçime çektikçe içimdeki kara duman gibi,kalbim de kararıyordu.Dışa verdikçe bu kara lanetinden kurtulmak iyi olurdu ancak pek mümkün olamıyordu.İzmaritimde bir nefeslik yer varken elimden aldı ve kendisi içti.Hoşuna gittiğine dair mırıltılar haricinde evin etrafında insan kulağıyla işitilecek bir ses yoktu.
Yujin:Neden mafyasın?
Taehyung:Babamın işi,yıllardır devam ettiriyorum.Katledildiği günden beri.
Yujin:Yıllarca olmadığını ikimizde biliyoruz.
Ciddi halime olanak verdiğinde yüzünü ona bakmayan gözlerime çevirdi.Benden yanıt alamayınca yerdeki panduflu ayaklarımla bakıştı.Kafamı ona çevirdim.Ciddi halim daha çok ciddiyet sağlarken,söylediği her sözde sinirimin artıcağından emindim.Gereksiz bir sinir...
Yujin:Acemisin.Kaçma planını bile ben yaptım ve Tanrı şahidim olsun ki kılını kıpırdatmadın.Sence de mafya mısın?Yoksa kendini mafya sanan eşkiyalardan mısın?Hangisi
daha cazip biliyor musun?Hiçbiri.Sen ne eşkiyasın ne de mafya.Sadece kendini kızlara yem etmeyip,onları bir günlük kullanan sadist bir sürtükten başka bir bok olmadığına yemin edebilirim.
Tek nefeste bunları söylediğime kendim bile inanamazken bakışlarını panduflarımdan çok yüzümde hissettim.Göz göze geldiğimizde konuştu.
Taehyung:Sen bunları nereden biliyorsun?
Yujin:Meslek sırrı diyelim.Ben büssürü sadist dokundum bebeğim.Erkeğin kulak memesine kadar bütün ayrıntılarını yalayarak ezberleyen bir kızım.
Şimdi bana doğruyu söyleyeceksin.Baban yıllar önce ölmedi.Sadece birkaç gün önce öldü.Değil mi?
Dedektif gibi soru sormam hoşuma gidiyordu.Onun hiçbir özelliğini internetten veya kendini bir bok sanıp köpek gibi efendisinin yanında koşturan güvenliklerden öğrenmemiştim.İçgüdüsel hareketti.Gözlerinden duygularını ve dertlerini okuyabiliyordum sanki.
Taehyung:Öldü!Tanrım gazetelerde bile Ülkenin en iyi işçisi birkaç gün önce ölmüştür yazıyordu,yıllar önce.
Yujin:Doğru haber olduğunu kanıtlayan bir yazı var mı?Söylesene,neden baban öldüğünde anıtına gitmedin?Kavgalı mıydın?Yoksa senin bildiğin dilden konuşayım...Babanı sen mi öldürdün?
Etrafta sessizlik vardı.Ne inkar ediyor,ne de kabul ediyordu.Tanrı şahidim olsun ki bu belirsizlik içimi boğuyordu.Gözleri gözlerime aitmişçesine kilitlenmişken,sonunda bir söz bulmuştu ki vazgeçti.Bir saniyelik araladığı dudaklarını öpmek tek şifa kaynağım...
Yujin:Sıkıntı değil.Bende birçok suç işledim.Ancak para için değil.Senin derdin sadece mal ve para olmuş.Bunların sana kalmasını istediğin için babanı öldürmüşsün.Zekice...ama aptal tarafı daha çok baskın gibi.Onu tehdit edebilirdin?İşkence yapıp ölmemesine ancak acı çekmesine olanak sağlayabilirdin.Bunları yapmadın...Çünkü kalbinde en ufak bir öldürme arzusu yoktu.
Para seni kör etmişti.Bu acıdan kurtulmak için işkencelerde duyacağın çığlık yerine silahla direk kafasından vurmayı planladın.Güzel plan Bay Kim.Ancak biraz daha sessiz çalışmalıydınız.
Yüzüme gelen rüzgar kanımı dondurup gözlerimin yaşarmasına neden olurken ona bakmaya devam ediyordum.O ise bana bakıyor ancak yüzündeki hiçbir mimik oynamazken,ne söyleyeceğini düşünüyor gibiydi.Yerdeki atmış olduğu izmarite baktım ve havanın soğukluğu rahatsızlık verirken eve girdim.Sadece bekliyordu...
Yumuşak yatağıma yattım.Sırtım kapıya dönükken tam mayışıp uykuya dalacakken kapı sessizce açıldı.Kapandı...ancak bir adım ileriye gitmedi.Hâla düşünüyor muydu?Siktir edip gözlerimi kapattım.Göz kapaklarım ağırlaşmıştı.Aralanan dudak seslerini yarı baygın kulağımla bile duymuştum.
Taehyung:Ne istiyorsun?
Sonunda istediğim cevabı almıştım.Ona,kelime fazlalığı yaparak babasını öldürdüğünü polise söyleyeceğimi anlatmıştım.Bunu anlayacak kadar zeki birisi olduğunu sanmasam da onu bekletmek istemedim.
Yujin:Sana sundum.
Hala sırtım kapıya dönükken yatıyordum.Biliyorum ki eğer gözlerine bakarsam...Kendimi kaybederim.
Taehyung:Ahh hadi ama Park!Seni evime götürüp hergün sikemem.Böyle bir olanak söz konusu olsa bile senin planın bu değil?Beni kandırıyorsun.Ve sana temin ederim ki o aptal babam kadar saf değilim!
Haklıydı.onu feci bitirecek planlarım vardı.Bunu farketmesi umurumda değildi.Bir aslan mı daha iyi hamle yapabilir,yoksa çita mı?Bu soru bilimsel olarak açıklanamasa da cevabı birkaç gün...ay...hafta sonra öğrenecektim.
Gözlerini üzerimde hissetmem terlememe neden olurken ona döndüm.Tam da gözlerimin yeşiline bakıyordu.
Yujin:Hah!Sana anlattım,beni seven kimse yokken neden seni bitirmek istiyeyim?Neden seninle uğraşayım?Elime taş gibi fırsat çıkmış,onu değerlendirmeliyim.Merak etme,sadece penisini içimde istiyorum,başka birşey değil.Ne sevgili ol ne de beni sev,sadece azmamı gider.
Etrafta ölüm sessizliği çınlarken sadece bakışıyorduk.Bu sefer ilk ayıran ben olmadığımda göz devirip odadan,evden çıktı.Bu kadar sinirli olması birhayli hoşuma giderken neden sinirli olduğu hakkında bir fikrimin olmaması canımı sıkıyordu.
Bulucaktı...Onu bitirme isteğimin ne kadar ağır bastığını görecekti.Ancak çok geç olacağından emindim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Prensim
RomanceHayatım tam bir boktan ibaretken onunla tanıştım....O her şeyden,herkesten farklı....O tam bir Sex Tanrıça'sı!