Telefonuma baktığımda 33 adet Taehyung'un beni aradığına dair bilgi vardı.Ahh ve o klavyesine ince parmaklarını deydirmeye kıydığı 29 mesaj.Otuz olsaydı ya!Mesajların çoğunda;neredesin?,yakalandın mı?Gibi boş nutuk sözleri vardı.Artık Tanrı'ya dua etmeye başlamıştım.
Neden 30 değilde 29 tane mesaj atması saniyeden saniyeye canımı sıkarken üzerime Tae'nin kokusunun sinme sebebi olan paltosunu çıkarıp attım.Siyah eldivenlerimi de,üzerinde 3 numara yazılı olan banyoma götürüp küvette dolu olan asitin içine attım.Zavallı paltodan çıkan Tae'nin mayıştırıcı kokusu bütün banyoyu şekillendirirken banyodan çıktım.
Bu banyoyu özel şeylerimi saklamak için kullandığım için kapıyı üç kere kilitledim.Evde yalnız yaşasam da içimi ürperten şeyler vardı değil mi?Odamdaki banyoya geçip üzerimdeki kıyafetleri yorgun kollarım arasında çıkardım.Duşakabine asılı telefon tutucağına telefonumu yerleştirip küveti,soğuk bedenimi girince titreten sıcak suyla doldurdum.Yanıma bir viski ve üç dal da sigara alıp küvete girdim.
Sıcak suyun vücuduma hücum etmesi titrememe sebep olurken,benimle beraber telefonumun da titremesine şahit oldum.Mesajdı,tahmin edin,kimdendi?Yo yo gerçekten KİM'dendi.Telefonuma doğru uzanıp köpüklü ellerimle telefonumu tuttum.Soğuk ekranı,sıcak sudan çıkan ellerim için çekilmezdi.Yinede katlanıyoruz işte!
Taehyung:Evde misin?Ben geldim.Mesajlarımı görmüşsün.Cevap ver azgın prenses.
Sondaki lafı beni heyecanlandırmıştı.
Yujin:Evdeyim.Bahçedeki çürümüş otların arasında anahtar var.Aç ve gir.
Tamam cevabını almayı beklemeden yakmış olduğum sigaradan bir nefes içime çekerken porno filmime devam ediyordum.Çürümüş otlar gri olduğu için anahtarı kamufle edebiliyorlardı.Bende unutkan bir insan olduğum için tehlikeli işlere el sürsem bile anahtarı ne olur ne olmaz diye oraya saklıyordum.
Porno da cinsel yerlere gelmeye az kalmışken kapıyı kilitlemediğimi hatırladım.Tanrım,unutkanım demiştim.Ve Tae'nin fazla bülbül gibi sesi benim bulunduğum banyoya yaklaşıyordu.Siktir edip bir yudum aldım içkimden.Porno filmine devam ederken kapı açılma sesiyle filmdeki öpüşme sahnesindeki sesler filmde olduğum hissiyatini veriyordu.
Filmi durdurup,siyah bakışları altında olan yüzümü ona çevirdim.Bana değil de,Köpük birikintilerinden taşan göğüslerime baktığını farkettim.
Taehyung:Sana mesaj attım görmedin,aradım duymadın,seslendim işitmedin?Burda pişkin pişkin oturuyorsun?
Yujin:Sanada merhaba.Çıkar mısın?Filmime devam edicem.
Taehyung:Aishh,her neyse.
Tam çıkacağı sırada viskimi elime almış pornodaki öpüşme sahnesini devam ettirmiştim.Sesler banyoda yankılanırken onun siyah bakışlarını üzerimde yoğun şekilde hissetmemle filmi durdurdum.Bakışlarımı ona çevirdiğimde,bedenine geniş gelen tişörtünü üzerinden çıkarmış,pantolonunu da ayağıyla kenara itmişti.
Boxerını da çıkarınca çıplak vücuduyla üzerime geldi ve küvete girdi.Küvet ikimiz için dardı.Onun vücudu tüm küveti kaplamışken başka yapıcak birşey bulamayıp kucağına oturdum.Onu azdırmamak için bacaklarına oturmuştum.Kasıklarım hala ağrırken sevişmek istemiyordum.
Gelmesi bir sorun değilken filmi başlattım.Öpüşme sahneleri ne kadar azdırıcı olsada dayanmaya çalışıyordum.Deliğim sızlarken birde filme cinsel olaylar eklenmişti!Ben dayanırken,bacakları üstünde olduğum bedenin orgazm olduğunu farketmiştim.Zavallı Tae,üzgünüm olmaz.Beni belimden tutup kendi göğsüne doğru çekti.
Âni hareketiyle kafamı az kalsın onun kafasına çarpıcaktım ki refleks hareketleriyle beni durdurdu.Sıcak nefesini derinlerde hissediyordum.
Taehyung:Burası daha rahat...d-diye düşündüm.
Sesi titriyordu.Yapmak istiyordu,canını vermek istiyordu adeta sex için.Penisini çıplak kalçama sürtüyordu.İçine girmek için can atan penisinin üzerinde olduğum için kendime lanet ettim.Gittikçe büyüyordu sanki.Gittikçe azıyordu...
Filmdeki iki hafta hızlıca geçmiş tekrar sex yapmaya başlamışlardı.Bu sefer daha ayrıntılı inleme sesleri ve görüntüler vücudumun işleyişini bozarken Taehyung'un benden daha fazla dayanamadığına bahse girebilirdim.Evet,şuan banyodan çıkıp gidebilirdim ancak ağrıyan kasıklarımın acısını iliklerime kadar hissediyordum.
Ayrıca Tae'nin şu ince kaslı kolları benim gitmeme izin vermiyordu.Birden arka deliğime giren penisle,hiçbir sexte şahit olmadığım bir çığlık patlattım.Filmi durdurup Taehyung'a doğru döndüm.Hâla içime boşalma çabası içerisindeydi.
Yujin:Çıkar ş-şu lanet aletini!
Taehyung:Üzgünüm,yapmak zorundaydım.Orgazm oldum!
Tanrım,ne kadar acısa da zevki acıdan fazlaydı.Ancak barda içime boşaldığı için ona karşı gelecektim.Tamam,hap falan alabilirim ancak içime boşalması suç!Gerçi bir mafyadan kurallara uymasını bekleyemezsin ya!
Yujin:Lanet olsun!
Tam içime gelgit yapmayı planlandığında kalçamı kendime çekip içinden çıkardım.Boşluğa düşmüş gibi bana bakıyordu.Gözlerinden ne kadar hayal kırıklığı okunsa da onunla sex yaşamayacaktım.Acı çekmesi gerekiyor.
Taehyung:Tanrım,Yujin sana ihtiyacım var!Görmüyor musun altındaki şişliği?Yada şöyle diyim,hissetmiyor musun?
Sırıtması canımı sıkarken çoğu erkeğe karşı koyup libidomun yükselmesine engel olduğum gibi Tae'ye de engel olacaktım.
Yujin:Hissediyorum...içime girmek,dar deliğimin sıcaklığını hissetmek istiyor.Ama üzgünüm amacım seninle sikişmek değil,içkinin lezzetini,pornonun keyfini çıkarmak!
Sırıtması yüzünden eksik olma durumuna gelirken bu sefer ben yüzümden gülümsemeyi eksik etmemiştim.Kasıklarıma hançer vuruluyormuş misali ağrı girdiğinde,acı bir inleme bıraktım. Gittikçe yaşlanan hormonlarım yenilerini inşa etmek yerine eskileri kullanmaya devam ederken,ben hergün bir başkasından acı çekerken,kasıklarım dayanılmaz ağrılarını katlamaya devam ediyordu.
Kendime acıyordum.Bir başkasının altında para kazanmak!Hah,ilk düşündüğümde saçma gelsede fiyat açısından cazip geldiğini hissettim.Ancak nereden bilebilirdim ki zevk ve acıyla bağlanacağımı!
Taehyung somurtarak banyodan çıktığında arkasından kıkırdamadan duramadım.Tatlı ve sevimli suratı somurttuğunda,içinde sakladığı kedigiller ailesinden olan kaplan,kediye dönüşüp mama istiyordu sanki.Ahh Kim,seni beslemeyeceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Prensim
RomanceHayatım tam bir boktan ibaretken onunla tanıştım....O her şeyden,herkesten farklı....O tam bir Sex Tanrıça'sı!