Gizlilik

1K 7 0
                                    

Yujin:Öhöm,sana tripliyim Kim.Hem içime boşalman hemde acı çektirmen katlanılmaz bir gerçekti.Ahh ve Tanrı şahidim olsun ki tribim de acı bir gerçek.

Taehyung:Ne demek şimdi bu?Ben canını yakmadım.Neden bana şüpheli baktığın konusunda hiçbir fikrim yok ama seni hergün sikmek isterken senin beni görmezden gelmen tam buramdaki organın işe yaramaz olduğunu göstericek.

Bunu derken neresine dokunduğunu az çok tahmin ediyorsunuzdur diye tahmin ediyorum.Sağ eliyle çıplak sol göğsüne yakın yere bastırıyordu,

tapılası parmaklarını.Ama üzgünüm Tae biraz olayları benimde büyütmem gerek.

Yujin:Çıkar mısın?Üzerimi giyinicem sadist!

Taehyung:Ne saçmalıyorsun?Ben sadist değilim.Canını yakmamak için vücudunda en çok zevk aldığın yerleri ezberleyip oralara yoğunlaştım.Kabasın.

Yujin:Ben mi kabayım!?İyi ezberleyememişsin!

Taehyung:puff şuan seninle uğraşamayacak kadar yorgunum.Duş alıp odadan çık ve evine git.Bugün ne ben seni gördüm,ne de sen beni.Anladın mı?

Histerik bir gülüş attım.Siyah gözlerini cevap bekliyormuşçasına üzerimde gezdiriyordu.Ondan ayrılmak zor gelecekti ama ne beklersin ki,bütün erkekler aynıdır.Sanki beyinlerine yazılmış bir kod gibi.Sik ve yüzüstü bırak.

Yanıma doğru uzanıp kendisine ait havlusunu aldı.Çıplak sırtına attı ve banyoya doğru ilerledi.Bense etraftaki beyaz kalıntılara bakıp içten içe sevinirken,bu beyaz sıvıların kime ait olduğunu düşününce bir kez daha kendime lanet ediyordum.Yapmıştım,ileriye giden oydu ve devamını da biz getirmeliydik.

Yujin:Sen de mi?

Taehyung derin bir nefes aldı ve anlamazcasına arkasına,yani bana doğru döndü.Tek kaşını kaldırdı ve sitemkar bir tavırla:

Taehyung:Siz kadınlar hep böyle şifreli mi konuşursunuz?

Yujin:Kadınlığıma laf edicek son kişi bile değilsin.

Taehyung:Güzel,ilk olmak isteyen kim zaten.Evet,sözüne devam et."Sen de mi?" demiştin ya.

Derin nefes aldım.Ona içimdekileri dökmemeliydim.Yoksa duygularım âni gelişir,gözümden yaş akmasını sağlardı.Eğer yanında bir kez bile ağlarsam beni aşağılayıcı bakışlarıyla kör edicekti.Bir mafya tırtosu işte...

Taehyung:Yujin?

Yujin:Senin gibi erkekler gelir buraya.Sex işçisi olduğum için hergün farklı tat ve hazlar...Sorun şu ki,onlar da senin gibi beni terk etti ve yaşamım boyunca seviştiğim bir erkek bana çıkma teklifi etmedi.Doksandan fazla yakışıklı...Tanrım yapayalnızım.Lanet olsun yaşamıma!

Kimse bana adım atmayınca kızları bile sikmeyi düşündüm biliyor musun?Belki onlarla olur diye.Sonra belki karşıma biri çıkar diye yapmadım.Çıkmadı.Orospu hayat!Elimdeki bütün şansları benden çalmanın sebebi ne?!

    Kendi kendime konuşuyormuş gibi hissediyordum.Farkında olmadan birkaç damla gözyaşı dökmüştüm.Yanaklarım hak etmiyordu sıcak etime değen soğuk yaşları.Ağlamak istemiyordum.Neden varla yok arası bir durağa benzeyen aptalca Dünya için ağlayayım ki?

Siyah bakışları bu sefer komodine doğru peçete almak için uzanan elimde hissettim.Benden hızlı davranmış,peçeteyi alıp yanağımdaki küçük su birikintisini silmişti.İnce parmakları az da olsa tenime değerken ki heyecanı üzerimden atmaya çalışıyordum.

Birden kollarımı kaldırıp bana sarılmasıyla ince parmaklarını soyunmuş sırtımda hissettim.Ellerim havada ne yapacağını bilemezken,burun çekişime bir konuşma sesi ilave oldu.

Taehyung:Seni bırakıcam dememiştim ki.Sadece evine git dedim.

Yujin:'Ne ben seni gördüm ne sen beni'lafına noldu şimdi?

Taehyung:...

Bu cevabı beklediğim için sustum ve hâla onun bedenini sarmamış olan kollarımı ayırdım.Burnumu çektim.Yakındaydı.Az önce sevişme esnasında yoğun parfüm kokusu haricinde şimdi başka birşey kokuyordu.Bu koku onun vücuduna yeni temas etmiş gibiydi.Kan değil,azot değil,Benzin kokusuydu.Neden en nefret ettiğim koku ki?!

Vücuduna yaklaşıp burnumla o iğrenç kokuyu sezdiğim yerlere hücum ediyordum.Dayanılamaz bir acı veriyorken,geniz etimi sızlatıcak düzeyde ağır bir aroması vardı.Kim ise öylece duruyor,sanki onu arzuluyormuşum gibi beni kucağına bekliyordu.Çok beklersin yarrağım.Koltuk altına falan giriyordum.Burnumu onun vücudunun her zerresine deydirirken anlamıştım,bu kokunun kaynağı onda değildi.

Bütün odağımı onun vücudundan çekip etrafa bakındım.Boşluğa düşmüş gibi,sırıtan dudakları büzülmüştü.Aklıma pantolonunun cebini araştırmak geldi.Ama banyoya girmesi gerekiyordu.

Taehyung:Neden beni azdırıp sonra da-

Yujin:Özür dilerim.Ama söz yarın ceza olarak yine sikersin.Şimdi banyo et.

Taehyung:Beraber de edebil-

Yujin:Hadi Kim hadii!

Onu yataktan kaldırıp ittirdim ve banyoya gönderdim.Hemen odaya dönüp pantolonunu aradım.Ahh shit!Pantalonunu banyoya götürmüş.Bunu şıngırdayan kemer sesinden anladım.Bu da banyodan çıkmasına ramak kaldığı anlamına geliyordu.Yapacak birşey yok.Ancak dikkatimi çeken şey,dolapta daha yeni takımlar,ayakkabılar,smokinler varken neden eski pantolonunu giyiyordu? Tanrı aşkına Taehyung ne saklıyorsun?

Komodinin çekmecelerine ona ait birşeyler var mı diye bakıyordum.Benden ayrılsa bile kaçak iş yaptığına dair kanıt bulup polise teslim edebilirdim.Sonuncusuna baktığımda birkaç boş dosya kağıdı haricinde kayda değer birşey bulamayınca sinirle çekmeceyi kapatırken o hızla elimi kıstırdım.Canım birhayli yanarken komodin hızlı çarpmanın etkisiyle geriye doğru gitti.

Duvarla arasında bir parmaklık boşluk vardı.Komodin geriye gidince altından birşeyin parladığını sezdi kurbağa yeşili gözlerim.Banyodan çıkması an meselesiyken 'kaybedicek birşeyim yok' diyerek yarınım yokmuşçasına,hiç düşünmeden aldım yerde parlayan maddeyi,telefondu ve kurcalamaya başladım.Hah beceriksizliğimin bir gün işe yarayacağını kim bilebilirdi ki?Telefon eski model değildi.Yeni alınmışa benzemiyordu.

Şifresi vardı tabi kii ve bende bilgisayar ustası birisi olarak bu şifreyi hızlı ve tempolu parmaklarımla 24 saniyede kırdım.Gözlerimi bol derecede siyah ekran kapladı.Hiç düşünmeden girdim galeri,aramalar,kişiler...Tanrımm galerisinde ne olduğunu bilmenizi istemem ancak o iğrenç fotoğraflardan sonra beni;masa başında,parmakları arasındaki sigarasını üfleyen ve sol eliyle içkisini yudumlamak için ağzına götüren bir adet Taehyung karşıladı.

İlginç olan şey ise,masada bir adet kalem,kağıt,cetvel ve silah duruyordu.Ayrıca masanın üzerinde bulunan altın isim yazılı levha üzerinde 'Kim Taehyung
Kore/V Holding
Müdür

Demek V Holding'te çalışıyordu.Bu isim bir yerden tanıdık gelsede siktir ettim.Telefonun çöp kutusunda ise bir video...kanlı canlı bir video.Adama yapılan deneyler,kan sesi ve herşeyin bittiğini resmi olmayan ancak kusursuz bir şekilde anlatan kulak şenlendirici silah sesi...Tanrım ortak noktamız olması beni gerçekten mutlu etti Bay Kim.Ama üzgünüm.Aldığın canların hesabını ödeyeceksin.

Diğer Dünya'ya şan ve şöhret sahibi biri olarak değil,hırsız ve sarsefil bir şekilde gidiceksin.Seni gönderense....Hah,ben olucam!

Sex PrensimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin