Türkiye televizyonlarında en çok izlenen programlardan birinde Emir manşetler vererek Erçin'i arıyordu.
Sitare "Salağa bak sana geri döneceğini sanıyor."
Bir süre sessizce bakıştıktan sonra televizyonu kapatıp Türkiye'ye dönmeye karar verdiler.
Özel jetleriyle Türkiye'ye 2 saatte vardılar ve Müge Anlı'nın programına katıldılar. Fakat programda Sitare ve Erçin'in beklemediği konuklar vardı.
Sitare ve Erçin aynı anda,
"EBRAR??"Erçin, "Seni korkuttuktan sonra Instagram'ını kapatıp ülke değiştirdin sanmıştık."
Emir'in kafasında bandaj vardı ama bilinci gayet yerindeydi. Sadece etrafa boş gözlerle bakıyordu. Tamam her zaman eli çenesinde boş boş bakardı ama bu sefer sanki daha boştu. Erçin'i bile umursamamıştı.
Sitare "Buna nolmuş böyle daha da dangalak olmuş"
Ebrar, "Size her şeyi anlatıcam. Evet beni o kadar korkuttunuz ki bütün sosyal medya hesaplarımı kapatıp adımı değiştirdikten sonra ülke değiştirdim. Artık yeni adım Joe Black. Memnun oldum.
Erçin, "İyi de o erkek ismi-"
Joe devam etti, "İngiltere'nin Tokat eyaletine yerleştim. Fakat Emir'in memleketinin Tokat olduğunu bilmiyordum. Onunla yolda karşılaştık o kadar çirkindi ki maymundan 3 saniye önce doğmuştu. Aşırı tipsizliğinden hemen Instagram'da takipleştiğim Emir olduğunu anladım. Bir süre sonra çıkmaya başladık. Ona eski ilişkilerini sordum."
Erçin, "Al işte başlıyoruz kim bilir ne saçmaladı"
Joe, "Hikayeyi kendi leyhine göre değiştirdi mi değiştirmedi mi bilmiyorum ama eğer değiştirmiş hali bile buysa ilişkinizi duyunca çok sinirlendim. Senin gibi seven birine bunları nası yapabileceğini anlayamadım. Zamanında bana da bunu yapan bi çocuk vardı. O anki sinirle ve geçmişte o çocuğun ağzını burnunu kıramadığım için..."
Sitare, "Emir'i dövdün."
Joe, "Dövmek demeyelim de. Birkaç tokat atıp mayhoş ettikten sonra saçlarından tutup granit taşta süründürdüm. Sonra üstüne çıkıp sikine 15 tekme-"
Erçin, "Hey hey hey tamam anladık eşşek sudan gelene kadar dövmüşsün ayrıntıları bilmemize gerek yok. Bu kafasındaki bandajı açıklıyor. Teşekkürler anlattığın için. Peki Müge Anlı'ya neden çıktı, beni aradı ve geldiğimde suratıma bile bakmadı?"
Joe devam etti, "Ya işte çok özür dilerim benim biraz elim ağırdır da ben bunu dövdükten sonra biraz hafıza kaybı yaşamış olabilir böyle beş ay öncesine kadar hiçbir şey hatırlamıyormuş."
Sitare, "Yani şu an Emir beş ay öncesinde?"
Joe, "Evet ama kimseyi hiçbir şeyi hatırlamıyor. Yani Erçin'i biliyor aklında Erçin kavramı var ve çıktığınızı biliyor ama seni tanımıyor. Kendini ona tanıtman lazım."
Erçin ve Sitare 80 milyonun yanında akıllarına gelen şeytani plandan bahsedemezlerdi. O yüzden gözleriyle anlaştılar.
Sitare, "Ona dönersen seni öldürürüm."
Erçin, "Evet çok iyi bi plan,"
Göz ucuyla telefonunu işaret etti.Erçin, "Program bittikten sonra onu aricam" demeye çalıştı ama Sitare'nin anladığından emin değilim.
Süper anlaşma mekanizmaları bittikten sonra Müge Anlı reklama girdi. Müge Anlı stüdyodan inip seyirci koltuğunda yanlarına geldi,
"Erçin sen misin? Günlerdir seni arıyoruz."
Erçin, "Ay yok ayol ben bu sümsükle çıkar mıyım? Erçin'e haber vereceğim birazdan gelir."
Müge Anlı ikisine de sarıldı çok teşekkür etti,
"Az önce kafadan kırık maymun suratlı bi çocuğun hayatını güzelleştirdiniz."Erçin numarayı tuşlarken Sitare planı çoktan anlamıştı.
"HEEEEEEE. Olmm senden korkulur he."
Numarayı çaldırdı, karşı taraf hemen açtı.
Erçin, "Kızlarla pijama partisindeyiz. Onları şutlayıp seninle takılabilmemiz için kız kılığında gelmen lazım."
Karşı taraf duraksamadan kabul etti.
Erçin, "Konumu yolluyorum. 15 dkya burda ol." Karşı taraf tamam demiş olacak ki anlaşıp kapattılar.
Sitare ve Erçin, Müge Anlı'nın yanına gittiler,
Sitare, "Reklamlardan sonra yani tam 15 dk sonra buraya çok güzel bir bayan girecek. İşte o Erçin. Onu Emirle tanıştırırsınız."
Müge Anlı, "Peki ya siz? Siz kimsiniz? Emirle tanışmayacak mısınız? Ya da o Erçin'e kavuştuğunda onların mutluluklarını paylaşmayacak mısınız?"
Sitare ve Erçin aynı anda,
"Biz mi? Ha. Çok mu merak ettiniz.. %20 aşık, %20 inek fakat %60 ise ezikler.."Müge Anlı şaşırmıştı,
"E yani burda olacak mısınız olmayacak mısınız?"Erçin, "Burdan çoooook uzaklarda olacağız."
Müge Anlı kafasını sallayarak ordan uzaklaştı.
Sitare suratını asarak,
"Ne yani dünyanın en iyi planını yapıp izlemeyecek miyiz :("Erçin, "Tabi izlicez amk sadece baya arkalarda olucaz bizim burda oldumuzu gelince anlamasın diye."
Sitare sevinmişti. Birlikte stüdyonun arkasına gittiler. 15 dk sonra beklenen misafir stüdyoya giriş yaptı.