İntikam Peşinde-12

1 0 0
                                    

Erçin ve Sitare detaylı bir plan hazırlamış, soruşturmaya başlamıştı.
Masada kimler vardı ?
Zavallı Ryan
Erçin
Emir
Sitare
Alihan

Sahi Alihan restoranda kalmıştı. Acaba Bergen onu öldürmek istemiş olabilir mi?
Ebrar, Erçin ve Emir'i öldürmek istemiş olabilirdi. Hatta Lara bile olabilirdi.
Erto'nun gacı, Sitare'yi ortadan kaldırmak istiyordu zaten.

Her türlü şey olabilirdi. Büyük bir soruşturma gerekiyordu.
Önce hep beraber restorana gittiler. Restoran şefi Master Chef Danilo'ydu. Ona güvenebilirlerdi çünkü yalan söylemeye Türkçesi yetmezdi. Danilo mutfağa yabancı birini sokmadığına Somer şefin göbeği üstüne yemin etti.

Danilo:
-Ben bu işi anlamadi abijim. Ben çok ujgün sizin arkadaşa. Benim yemek burada abijim ama zehir yok içinde.

Erçin:
-O zaman yemek gelince masadan biri mi yemeğe zehir döktü demek istiyorsunuz.

Danilo:
-Öyle görünüyore abijim.

Sitare:
-Peki Alihan nereye gitti gördünüz mü?

Danilo:
-O kim şu yakıjıklı jocuk mü abijim?

Erçin:
-Yok Emir değil, diğeri ya

Sitare kızar, foto gösterir.
Danilo:
-Koştu o uçtu abijim.

Sitare onun baştan beri her şeyi kabul etmesinden bir bok olduğunu anlamıştı zaten. Hemen takibe başladılar. Alihan nereye gidebilir ki ? Anca Trü'de etkinlik hazırlamaya. Oraya gittiler.
Alihan etkinlik kartlarının arkasına saklanmış ağlıyordu. 

Sitare:
-Sendin di mi ? Ben de seni iyi biri sanmıştım. Dışarıdan baktım yeşil türbe, içeri girdim estağfurullah tövbe. Nasıl bizi zehirlemeye çalışırsın. Senin yüzünden biri öldü. Asıl hedefin kimdi lan ?

Alihan hıçkıra hıçkıra:
-Ben böyle olacağını tahmin etmedim. Döktüğüm şeyin zehir bile olduğunu bilmiyordum bana sadece küçük bir baygınlık geçirirler demişlerdi. Hedef sen ve Erçin'di ama o obur adam ikinizin tabağını da yedi.

Emir, Alihan'a saldırmak üzereyken tuttular.
Erçin:
-Kim dedi lan sana, kim verdi sana zehri ? Ayrıca bayılsak bile niye bunu yaptın mal mısın olm?

Alihan:
-Veren kişiyi tanımıyorum. Beni aradı, bunu yaparsam bana bedava protein tozunu vereceğini söyledi. Kız etkilemek kolay değil, ihtiyacım vardı.

Sitare:
-Tamam,kes! Bizi yeteri kadar etkiledin.

Erçin ve Sitare kimin protein tozu sattığını düşünmeye başladılar.

Sitare:
-Benim Yağız olabilir mi?

Erçin:
-O bizi niye öldürmek istesin ki ? Yine de instasına bakalım.

Erçin instayı açınca karşısına bir reklam çıktı. " Uf bunlar da bi salmadı amk"

Sitare:
-Ne reklamı la performans krem mi ?

Gülüştüler. (Onları birileri öldürmeye çalışmamış gibi)

Erçin:
-Keşke ya ama Atp protein diyor. Sorsan Atp 'nin anlamını bilmez.

Yine gülmeye başladılar ki birden durup aynı anda :

"PROTEIN Mİ ?"

Erçin hesaba daldı. Ama işletme Denizli'de gözüküyordu.

Sitare:
-Hay amk ne Denizli'si bizle alakası yoktur herhalde.

Fakat Erçin stalk yapınca hesabın darpantolonsevenlerdernegı ni takip ettiğini gösterdi. Yine aynı anda bağırdılar.

"EMİRHAN"

Emirhan karısını sattığı gecenin intikamını mı istiyordu ?
İşte protein işine de girmişti. Öğrenmenin tek bir yolu vardı:
Denizli'ye gitmek .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN TOKADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin