Tüm davetliler paniğe katılmıştı. Ama en çok kapıda bodyguard olarak Janbert olduğu için Sitare korkmuştu, kapıya doğru hızlıca koştu:
-Janbertttt! Kavuşamadığım kekim!Erçin davetlilere:
-Sakın olun, burada kalın, şimdi hallediyoruz, diye uyarı yaptı ve Sitare'nin peşinden koştu.Dışarıdaki manzara o kadar kötüydü ki.
Berat; Janbert'e silah doğrultmuş, kendisini içeri almasını söylüyordu.
Sitare ise ağlamaya başlamıştı.Erçin, Berat'a doğru yürüdü ve "Ne yapıyorsun burada !? Çabuk elindekini bırak, gel adam gibi konuşalım." diye bağırdı.
Berat:
-Erçin.. Sadece senin için geldim. Los Angeles 'tan Vegas'a, oradan taaa buraya kadar seni takip ettim.
Erçin:
-Tamam, söz konuşacağız ama elindekini bırak. Herkesi korkutuyorsun.
Berat;Erçin'e uzun uzun baktı, daha sonra Janbert'e, onun için ağlayan Sitare'ye ve en son elindeki silaha... Onu tiksinerek yere fırlattı, ağlamaya başladı.Silah tehdidinden kurtulan Janbert koşarak Sitare'ye sarıldı:
-Tamam korkma güzelim, burdayım, iyiyim.
Sitare bir anda ağlamayı kesip gözlerini sildi ve:
-Güzelin mi gerçekten ?
Birbirlerine sarıldılar ve gülüştüler.Onların iyi olduğundan emin olduktan sonra Erçin, ağlak Berat'ın kolundan tutup onu kapıdan uzaklaştırdı ve konuşmaya başladı:
-Senin derdin ne amk evladı! Silah ne demek ya delirdin mi, nerden buldun bunu ?!
Berat sadece başını öne eğmiş öylece duruyordu. Erçin:
-Ya birini yaralasaydın, ya bir kaza olsaydı ? Zaten yurt dışındayız başımıza neler gelirdi haberin var mı?
Berat:
-Ben düşüne-
Erçin:
-Tabi sen zaten neyi düşündün ki ?
Arkadaşlığımızı bitiren de sendin. Eminim onun da böyle olacağını düşünememişsindir.
Berat sadece ağlıyordu.Erçin'in bağırışlarını duyan Jabbar ve Sitare yanına geldiler. Jabbar:
-Sen hala burda mısın amk ? Seni de denize dökmeden çık git buradan.Berat defalarca özür diledi. Erçin hiçbir tepki vermeyince arkasını dönüp sessizce uzaklaştı.
Sitare:
-Onu şikayet etmediğimize dua etsin. Partiyi de böldü.
Erçin hala sinirliydi.
Sitare onun ellerini tuttu, sarıldılar.
Sitare:
-Knk bu mal bi işe yaradı aslında. Janbert'le birbirimizin değerini anladık.
Janbert:
-Önce kurşundan sonra aşkımdan ölüyordum kanka.
Hep beraber gülüştüler, sarıldılar ve
partiye geri döndüler, deli gibi eğlendiler.Gece olunca tekneye atlayıp hep beraber geri döndüler.
Fatih İzmir'e, Janbert Bandırma'ya (Sitare seri üzgün), Erçin ve Sitare ise Vegas'taki evlerine...Kızlar evde oturmuş televizyonda Müge Anlı'yı izleyip günlük cringe dozlarını alıyorlardı ki konutlardan biri kim çıksa beğenirsiniz ?