VI

349 32 27
                                    


(III. Şahıs Bakış Açısı)

Dumbledore, Işığın Lordu ve Harry Potter ise Işığın Kahraman figürünün öldüğünün haberini almasıyla büyük bir şoka uğramıştı.

Harry Potter için çok uğraşmıştı. Şimdi onun öldüğünü öğreniyordu. Sinirle ayağını yere vurdu.

"Her neyse, şu Weasly çocuğunu kullanabilirim. Ne de olsa beni ne olsa da takip edebilir belki Neville'in ailesini de."

___ (Harrison'un pov'una dönüş) ___

Evet kral ve kraliçe'nin önünde olmak tuhaf olduğunu söyleyebilirim. İkisini görünce yüzüm ekşimesini zor tuttum.

Tuhaf tarzları olduğunu söylemek az kaçardı resmen.

"Merhaba Cincüce Kral ve Kraliçesi, Ben Harrison Salazar Riddle-Prince" Diyerek hafifçe bir selam verdim.

"Demek sen o'nun oğlusun" Dedi Kraliçe bir anda. "Evet" Diyip onu başımla onayladım. "İlginç" Dedi ve beni süzmeye devam etti. Hafifçe yutkundum ortamda gergin bir hava vardı.

"Bizde Carl ve eşim İye" Önce kendisini sonra da eşini işaret etti. "Sizi tanımak onurdur."

"Formaliteye gerek yok adımızla seslen Harrison" Dedi Kral ve bende hemen onu onayladım. "Üzerine düşecek görevin hakkında bilgi vermem gerekiyor." Dedi.
"Artık sen Gringotts ile Büyücülük dünyası arasında ki Danışmanlık görevini atıyorum." Orada ki adamlara işaret etti ve bir iki parşömen elime verdiler.

"Kısaca bahsetmek gerekirse bu iki dünya arasında ki her şey sana bağlı, bizim kurallarımızı esas alarak aklında ki yöntemleri yerine getirebilirsin" Tahtında rahat bir pozisyona geldi. "Ama bazı işleri de illegal yollardan halletmen gerekiyor. Gringotts'a rahatsızlık birinin hanedanını kaldırman istenebilir."
Ayağa kalktı, kraliçe de ayağa kalktı ve yanıma geldiler.

"Sen Harrison Salazar Riddle-Prince, üzerine düşen görevi anlıyor ve yerine getirebileceğine inanıyor musun?" Etrafıma bakındım, cincüceler, muhafız olanlar, eleri silahlarındaydı. Kısa ve öz mesaj 'Ya yap ya öl' bu olduğuna emindim. Başka seçeneğim olmadığını anladığımda yenilgiyle "Kabul ediyorum." Dedim.

İkiside beklemeden "O zaman sizi bu göreve atıyorum ve Ulusumuzun dostu olmanı onaylıyorum." Kral elini cebine attı ve bana bir bileklik uzattı. "Bunu taktığın an bu görevinden geri dönersen sonuçlarına katlanırsın" Yani 'Ölürsün' dedi. "Kolunu uzat" İtaat ederek kolumu uzattım ve bana bilekliği taktı. "Gringotts'un kurallarına uygun bir şekilde uyacağına ve görevinin farkında olduğunu yemin et." Kritik nokta burasıdır dostalar. "Yemin ederim." Kral elini çekti ve bileklik parıldadı.

Kendimi evcil hayvan gibi hissediyordum. Sanırım bunu gelecekte öğreneceğim.

"Seninle iletişim içinde olacağız, duyduğumuza göre 1 hafta içinde resmi çıkışını yapacaksın, o zaman bunu da duyuracağız." Başımla onayladım. "Lordluk işini de hâllederken sana Gringotts işlerini öğretecek birini de ayarlayacağım."

"Bu arada ben reşit değilim." Dedim pat diye. Kraliçe bana döndü. "Önemli değil elinde Lord'luk varsa artık reşit sayılıyorsun." Gülümsedi. "Okul peki?" Kraliçe saçını yana atarken "OWL'leri dışardan halledebilirsin ama senin Lord'lukların özel olduğu için gerek duyulmayacaktır." Durgun bir ifadeyle onayladım. Okulu tamamlayamayacak olmam benim içim rahatlatmıyordu. Ama belki OWL'lere çalışırdım.

"Bizden bu kadar o zaman" Dedi Griphook benim yanıma ilerleyerek. "Size mektup göndereceğiz" Dedi Kral ve odadan çıktık.

Griphook "Sana Lord birini ayarlamaya çalışacağım ama zor olabilir" Tuhaf bir şekilde dedi. "Tarafsız bulmak çok zor olacak sırrınızı" Griphook bana baktı. "Bence bu konu hakkında aileniz hakkında yardımcı olmasını istemez misiniz? Ama istersiniz yine bakacağım." Düşününce haklıydı ama emin değildim işte.

Verdadero y falso Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin