Gringottstan gelen mektupla gülümsedim. Benden alınan tüm paralar bana geri gelmişti.Banshee benim arkamda yürürken bende rahatlama ile gözümü kapattım. "Harry Potter!" Sesi ile hemen sesin kaynağına dönüp gözlerimi açtım. "Ah Weasely ailesi görüşmeyeli uzun zaman oldu." Dedim yapma gülümseyle. "Aynen öyle Lord Harrison" Weasley ikizleri aynı anda dedi.
Ikizlere gözlerimi dikip baş selamı verdim. "Hâlâ Harry Potter için yas tutuyoruz değil mi? Hanedanımdan biri öldüğüne inanamıyorum." Üzüntü ile iç çektim. "Keşke Lord James Potter'ın öldüğünü önceden öğrenseymişim."
Bayan Weasley atladı hemen. "Hah! Hakkaten bundan önce neredeydiniz?" Bay Weasley hemen dirsek attı. "O bir Lord tatlım."
"Emin olun dünya küçük sanılsa da büyük bir yer." Dedim.
"Çok şüpheli" Alaya alarak. Ron hızla öne çıktı. "Söyle Harry Potter'a ne yaptınız?!" Diye sordu. "Amanın bana suçlamada mı bulunuyorsunuz?" Tehditkâr bir şekilde sordum. Bay Weasley hemen olaya dahil oldu. "Hayır, tabii ki, elbette bulunmuyoruz, Ron sus." Dedi adam tırsıntı ile.Banshee olaya dahil oldu. "Efendim, önemli işleriniz vardı."
Bayan Weasley araya girdi. "Ve bu da nedir böyle?" Diyip bana Gringottstan gelen mektubu attı. "Bir Gringotts mektubu olduğu kesin" Gülümsedim alayla, mektubu tutarken. "Bizim paramızı çalmaya nasıl cüret edersin?"Etrafta insanlar doluşmaya başlamıştı, Leaky Cauldron'da.
"Ben sizin dolandırıcı adı almanızı talep ediyorum." Yanımıza gelen seherbazlar hızla bize sonra da bana döndüler. "L-lord Ermys... Neler oluyor?" Diye sordu Seherbaz. Herkes benim kim olduğumu anlayınca şaşkınlıkla bana baktılar.
"Sadece şovmenlik oluyordu." Dedim.Bayan Weasley sinirle işaret parmağı ile beni işaret etti. "Seherbazlar o benim paralarımı çaldı." Seherbazlardan biri bana yaklaştı. "Ben gezgin Seherbaz William, Lord Ermys, Lord ve Leydi Weasley." Diyip kendini tanıttı.
Bayan Weasley'e döndü. "Kanıtınız var mı?" Diye sordu. "Elbette, onun elinde ki mektuba bakın" Seherbaz William bana yaklaştı. "İzniniz ile bakabilir miyim?"
Ona mektubu uzattım. "Sizin savunmanızı dinleyebilir miyim?" Diyip mektubu açtı. "Elbette Seherbaz William" Mektubu işaret ettim. "Onu gönderenin ve imzam olduğunu inkâr edemem, bunun resmi mektup olduğunu sizde anlamış olmalısınız." William başını salladı ve mektubu cebine koydu. "Hakkaten de resmi bir mektuptu." Herkes şaşkınlıkla bana baktı.
"Lakin olayın özü başka olduğunu itiraf etmeliyim. Lordluğumun ilk başlarında kasa yöneticim ile konuşurken benim kasamdan tuhaf bir değişiklik fark ettim." Etrafa göz gezdirdim ve gazetecilerin toplandığını gördüm. Cidden de magezin peşindeler. Onların gelmesi ile daha düzgün bir postür aldım.
"Paramdan aylık ve yıllık para çıkışı vardı. Az miktar gibi görünse de kasanın maliyetinj artırmıştı. Bende köküne indim. Ve içinde ki kişilerden paramı almak istedim Seherbaz bey. Paramı almak istemem çokta tuhaf olmasa gerek." Seherbaz William kaşlarını çattı. "Kanıtınız?" Bansheeye bakış attım. "İsterseniz Lordum size yeminle kanıtlayabilir." Hafif eğilerek saygıyla konuştu.
"Devam edin" Diyip kabul etti. Asamı çıkarttım. "Sihir ana üzerine yemin ederim ki az önce anlattığım her şey doğrudur." Gözümü kapatarak, sihirli manam gökyüzünde hissedilmeye başlayınca gözlerimi açtım. "Bu doğruluğu kanıtlar." Seherbaz bayan Weasley'e döndü. "Lord Ermys doğruyu söylüyor."
"Yalan olmalı! İnanmıyorum!" Diyip çığırdı.
Öksürdüm ve dikkati kendime topladım. "Sihir ana'ya inanmıyor musunuz?" Dedim. Sihir ana büyücülük dünyasında büyünün yaratıcısı olarak kabul edilirdi ve kutsaldı. Yani bizim Tanrı'mız idi.
Weasley suçlama ile gözleri büyüdü. İkizler "Anne susmalısın" Diye uyardılar. "E-elbette inanıyorum." Dedi. "Ama yalanladınız" Dedim gülümseyerek. "İngiltere Sihir Krallığı kanunlarına göre 3.3 Madde: Dine karışmak yasaktır. 3.0 Madde: Sihir ana,Merlin, Kutsallara yapılan hakkaretler orada bulunan en yetkili kişi tarafından Azkabana gönderilir." Kanunları ezbere okuyarak.
Weasley ailesinin gözleri büyüdü. Lord ve ikiz Weasley'ler hemen diz çöküp "Hanedanımızın üyesinin söylenimi için özürlerimizi sunarız..." Dediler.
Kimseyi dinledim. "Ben Lord Ermys, Le Fay, Prevell, Potter, Griffindor ve Varis olarak Slyhterin, Revanclaw olarak Lordluk ile varisliklerim için yemin ettim." Dedim. "Prevell ölüm'ün soyudur Kutsaldır. Le Fay hayattır, kraliyet soyudur ve kutsaldır. Ermys ise kraliyet soyudur ve Merlin'e dayanır. Griffindor Hogwarts binası kurucularından ve karanlık sanatlara karşı savunmada iyidir. Merlin'in öğretmenidir." Dedim.
"Bu Lordluklarımı esas alarak bana ve Kutsallara hakaret ettiniz..." Weasley'e duygusuz baktım. Lanet hayatımı paçavra gibi kullanmış birde beni dolandırmışlardı. Duygu hissetmiyordum. "Cezanızı ben vereceğim."
Bayan Weasley sinirle dudağını ısırdı. "Sizi düelloya davet ediyorum. Ben kazanırsam isminiz dolandırıcı olarak adlandırılacak..." Onu keserek "O zaman ben kazanırsam da Prewett ve Weasley hattı benim olacak." Söyledim.
"M-molly... Bunu bana danışarak yapamazsın... Hem ne düşünüyorsun?" Diye bağırdı. "Hemen özür dile ve cezana boyun eğ."
Weasley'e döndüm. "Bir sıkıntın mı var? Leydiniz bana teklif etti. Bende güzel yüreklilik ile kabul ediyorum." Bay Weasley sustu, başını eğdi.
"Kabul ediyorum."
"Kabul ediyorum."
Seherbaz William diğer Seherbazlara emir yağdırdı. "Halkı güvenli bölgeye alıp kalkan kuruyoruz."
Hepsi bir ağızdan "Evet efendim!" Diyip denileni yaptılar.Seherbaz William bize yaklaştı. Banshee üzerimde ki cüppeyi alıp halkın arasında kayboldu. "En yüksek rütbeli olarak düelloyu yöneteceğim." Dedi. "Kurallar yasaklı büyüler, kara büyüler yasaktır. Öldürmek yasaktır. Kişinin ayağa kalkamayacağı yada pes edeceği zamana kadar düello devam edecek." Ezbere okudu. Etrafa bakıp herkes hazır olduğunu görünce "Yerlerinizi alın, selamlaşın ve başlayın."
Yerimizi alıp referanstan sonra başladık.
"Rictusempra!"
"Protego!"
İlk büyüler atıldı ve bende savunma büyüsü yaptım hemen.
"Bombarda!"
"Protego!"
Bu büyü ile az da olsa korunsam da yaralanmıştım.
"Rictusempra!"
Kahkaha atmaya başladım. Kısa sürede toplanıp "Locomotor Mortis!"
Bayan Weasley yerinde kitlendi. Asasını yine de bana direltti. "Confringo!" Bende aynı anda "Stupefy!" Diyip kurtuldum. "Petrificus Totalus!" Diyip tüm vücudunu kitledim.
Biraz beklemeden sonra "Düello bitti: Kazanan Lord Ermys!" Diye bağırdı. Bende bu lafın ardından büyüyü çektim.
Bayan Weasley yere düştü.
"Kazanan taraf-""Curico!"
Bir anda beklemediğim anda gelen büyü ile canım yandı. Ama kesinlikle yüzümde bir tın olmamasına dikkat ettim. Teşekkürler Marvolo.
Bayan Weasley şokla asasını yere düşürdü. "Molly! Ne yaptığını sanıyorsun?!" Diye bağırdı Bay Weasley sinirle.
Lanet üstümden gidince rahat nefes aldım. Seherbaz William "Bayan Weasley'i yakalayın" Seherbazlar onu tam alırken elimi kaldırdım.
"Canımı acıttın, bana hakaret ve manevi değerlerimize hakaret ettin..." Seherbazlar onu saldılar. "Cezasını ben vereceğim."
"A-ama..." Seherbaz William bakışı ile diğer Seherbazları susturdu. "Elbette, Lord Ermys."
"Ölüm bana senin ruhunun bozulduğunu söylüyor. Sanırım başka çarem kalmadı." Diyip derin bir nefes aldım. "Senin ruhunu alacağım."
Herkes nefesini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verdadero y falso
FanfictionHarry Sirius Potter gerçekleri öğrenince neler olacak? (. ) |Yasal Uyarılar:Hiçbir karakter sahip değilim, kurgunun sahibiyim. |Uyarılar: Fandom gereği olumsuz örnek ve davranış içerebilir, bazı kişileri rahatsız edecek içerik barınabilir ve soka...