#18

140 11 6
                                    

"Eray kantine gelecek misin?"

Kafamı kaldırdığımda Poyraz'ın sıramın başında dikildiğini fark ettim.

Başım ağrıyordu.

"Hayır, uyumak istiyorum."

"İstediğin bir şey var mı alayım?"

"Hayır, sağol."

Poyraz'ın cevap vermesini beklemeden kafamı sıraya koydum, gözlerimi kapattım.

Okul gerçekten çok yorucuydu.

﹏﹏﹏﹏﹏﹏

"Oğlum hâla Melih'e yazıyormuş." dedi birisi.

"Onun akli dengesi yerinde değil bence, ama dalga geçmesi çok eğlenceli oluyor." diye cevap verdi yanındaki de.

"Melih bir şey demiyor mu lan?"

"Melih niye bir şey desin? Melih kendisi de dalga geçiyor zaten.

"Harbi, ailesi onu sevmiyor diye dalga geçmişti."

Duyma duyma duyma,

uyuduğumu düşünüyorlar.

Sağır olmak istiyorum,tam şuanda sağır olmak istiyorum.

"Düşünsene biri seni seviyor,köpek gibi peşinden ayrılmıyor,ve gay anasını satayım."

İnsanların yönelimi bu kadar nefreti hak edecek kadar kötü bir şey mi?

"Melih bir keresinde sırf onu yanında istemediği için çocuğun ağladığını söylemişti."

Neden böyle olması gerekiyor?

Sevgi gülünç bir şey değil.Bir insanı sevmek alay konusu olmaya müsait bir konu mu?

Sevmenin nesi yanlış?

Cevap istiyorum.

Nefesimi tutuyorum.

İyi değilim,hissedemiyorum.

Bu ortamda bulunmak istemiyorum.Bu tür insanların yanında ait olduğum bir yermiş gibi hissedemiyorum.

Ait olduğum tek kişi bile ait olduğum yer değil.

Gözlerim dolarken çantamı alıp hızlıca sıramdan kalktım,kimsenin bakışlarına aldanmadan sınıftan çıkıp eve gitmek için koşar adımlarla yürümeye başladım.

Nefret ediyorum.

Herkesten.

Ölmek istiyorum.

Ölürsem arkamdan mutlu olacak insanlar tanıyorum.

Dikkatimi kaybedip kantinden dönen Poyraza çarptım, o ne olup olmadığını anlayamadan oradan uzaklaştım.

Poyrazla göz göze gelmek istemiyorum.

Duygularımı kendi içimde, tek başıma yaşamak istiyorum.

Bu aşk içinde geçerli.

Artık tek başıma yaşayacağım.

..

Beyaz güller - BxB yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin