Bilemiyorum bazılarına saçma gelebilir belki diye açıklama yapıyorum. Eray sağlıklı bir şekilde aşık değil. Hastalıklı bir aşık,aşkı kendinden daha önemli gören bir insan, aşık olduğu kişiyi hayatının merkezi haline getirip başka hiçbir şey düşünmeyen türlerden. O yüzden bu şekilde davranması gayet doğal.Tedavi edilmesi lazım ama o sağlıklı bir aşık olmadığından bihaber.
~
Ve yaşlarını söylemediğimi fark ettim. 12.sınıf öğrencileri : Melih 18 Eray ise 17 yaşında. Melih Erayların olduğu sınıfına 10.sınıfta nakil geldi ve Eray o günden beri onu seviyor.
~
Eray tek çocuk,ailesi homofobik ve Eray'ın yönelimini bilmiyor.İyi bir aileye sahip değil.Poyraz ve Melihten başka kimsesi yok.
~
Hikayenin etiketlerine ve açıklamasına angst olduğunu yazdım hatta ilk bölümde de alta küçük bir not düştüm. Bunu bilerek okursanız mutlu olurum.
~
İlk bölümler kısa olduğu için özür dilerim, hikayeyi başta sadece texting şeklinde yazacaktım ama sonradan düz yazı ekleyince ilk bölümler çok kısa kaldı bunun için üzgünüm uzun bölümler yazmaya çalışıyorum.
~
Genelde yazım yanlışı yapmamaya ve noktalama işaretlerine özen gösteriyorum, ama yinede gözden kaçırdıklarım olursa bunun için de üzgünüm.
~İyi bir gün dilerim.☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz güller - BxB yarı texting
Romance🍂"Son kez seni düşüneceğim son kez seni seveceğim. Ve hayatımın sonuna kadar seni sevmiş olabileceğim." 'Angst texting/düzyazı