Poyrz1:
Poyrz1: Saatler bizim için durmuş gibi. @eray🎸
Eray🎸 ve 102 diğer kişi beğendi.
Melih_Dmrr: 2 güne hasta olur.
Poyrz1:Sanane kardeşim.﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
"Yaptın mı?" Dedi Poyraz.
Çözemediğim bakışlarla bana bakıyordu. İyi hissetmediğimi söylediğim için yanıma geleceğini söylemişti.
Geldiğinde benim evimin yakınlarındaki bulduğumuz ilk yere oturmuştuk."Yaptım."
"Ne zaman yaptın en son?" Göz temasını hiç kesmemişti,eğer biraz daha bakarsa ruhumu görebileceğini düşünecektim.
"Bilmiyorum birkaç gün oldu." Sıkıntıyla dudaklarımı ısırdım.
Beni izlemeye devam etti,birkaç saniye hiç konuşmadı.
"Yıldız çizeceğim."
"Hm?" Ani çıkışı yüzünden bi an algılayamamıştım.
"Yaralarına yıldız çizeceğim."
Dedi ve çantasından renkli kalemler çıkardı. Onaylayıp onaylamayacağımı görmek için bana bakmaya başladı.Poyrazı seviyorum. Beni biraz da olsa anlayan tek insan o ama bir süredir aramızda soğukluk olduğunu hissediyorum.
Nedenini bilmiyorum.
"Yani çizebilir miyim?İzin verir misin?Birkaç gün dedin, canını yakar mı bilmiyorum ama yakarsa bırakacağım."
"Kafana göre." Kolumu ona uzattım o kalemlerin kapağını açarken etrafa bakmaya başladım, gece vakti olduğu için etrafta fazla insan yoktu. Poyraz dikkatlice giydiğim kazağın kollarını sıvarken iç çekip duruyordu.
"Melihle iyi gitmiyor değil mi?"
Melihle iyi giden hiçbir zaman dilimi olmadı ki..
"Evet."
"Vazgeçmen gerektiğini biliyorsun."
"Biliyorum."
"Taşa bu kadar sevgiyi göstersen çiçek açardı."
Cevap vermedim, haklıydı.
Dediği her kelimesinde harfi harfine haklı olduğunu biliyordum, ama sevgi denen şey o kadar korkunç bir şey ki Melih beni uçurumdan iterek öldürseydi bile ölmeden önce elleri bana değdiği için mutlu olurdum.
Oysa ki sevgi denen şeyin masum bir duygu olması gerekiyordu.
"Bir yıldız
iki yıldız
üç yıldız
dört
beş
altı
yedi...
Yapma artık bunu kendine.""Hm."
"Beni hiç ciddiye almıyorsun değil mi Eray?"
"Seni ciddiye alıyorum."
"Keşke bu dediğine inanabilseydim." Yıldız çizmeye devam etti."Ve keşke seni daha iyi hissettirebilseydim."
"21 yıldız."
Melih'in tenimde parlatmasına rağmen haberi olmadığı 21 yıldız.
Ve eskileri düşündüğümde daha da fazlası.
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Bugün matematik sınavım vardı berbattı, söyleme ihtiyacı duydum nedenini bilmiyorum
Bu kurguyu keşke size zihnimde gösterebilsem zihnimde harika bir şekilde ilerletebilirken kelimelere dökemiyorum ve git gide batırıyor gibi hissediyorum
Toparlayacağım umarım
Ve Poyraz Erayın sınıf arkadaşı, Melihle de iyi anlaşamıyorlar
Bu kadar sanırım
Güzel bir gün dilerim🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz güller - BxB yarı texting
Romance🍂"Son kez seni düşüneceğim son kez seni seveceğim. Ve hayatımın sonuna kadar seni sevmiş olabileceğim." 'Angst texting/düzyazı