(22)

16.6K 1.6K 212
                                    

🌬

Jeongguk yaklaşık yarım saattir kendine çektiği dizleriyle koltuğunda oturuyor sokak lambasının aydınlattığı salonunda düşünüyordu. Taehyung'a attığı son mesajdan sonra görüldü yazısını okumuştu birkaç dakika. Haftalardır iyi olmaya çalışıyordu. Biraz olsun toparlanmaya başladığında ise Min Ji'nin Sana'yla çıkması Taehyung'un ilk zamanlarda yaptığı her şeyi yeniden hatırlatmıştı ona. Jeongguk zihninde eş çıktıkları zamana geri döndü.

O gün Taehyung ve Min Ji'nin ardından merdivenleri çıkıyordu. Elinde büyük çizim çantası ve kalem setleri vardı zor zor taşıyordu. Taehyung'u gördüğü anda midesi kasılmış, kurdu içinde kıpır kıpır olmuştu. Adını bile yeni öğrendiği bu alfayı her gördüğünde böyle hissetmek berbat geliyordu omegaya. Çünkü onun bir sevgilisi vardı ve uzaktan uzağa onu beğenmeyi, hatta hoşlanmayı Jeongguk kendine yakıştırmıyordu. Yine de onları sarmaş dolaş görmek istemediğinden geçip gitmek istedi yanlarından.

Dar merdivende onların yanından geçip gidecekti ki ayakları büyük çantaya takılmış dengesini koruyamadığı gibi geriye doğru sendelemişti. Kalem seti elinden düşerken can havliyle Taehyung'un sırtına attı elini. Gözlerini kapatıp gelecek acıyı beklerken hırkasının altına giren bir çift el belinden kavramıştı onu. Hırkasının altına çok da kısa olmayan bir crop giymişti. Bu yüzden Taehyung'un elini direkt olarak çıplak teninde hissettiğinde belinin yandığını gözlerinin karardığını hissetti.

Kurdu eşini bulmanın sevincini yaşarken Taehyung onun sırtını nazikçe merdivene yaslamıştı. Jeongguk korkarak gözlerini araladı. Karşısındaki alfanın parmaklarında parlayan mor menekşelere baktı önce. Anın yoğunluğundan gözleri dolarken bu kez de alfanın gözlerine çıkardı bakışlarını. Karşılaşmak istediği yüz kesinlikle bu değildi. Taehyung dağılmış surat ifadesinin ardından tiksintiyle bakıyordu sanki omegya.

Yüzünü çekinerek Min Ji'ye çevirdi. Alfa olduğu belli olan kız şaşkınlık içinde bakıyordu Jeongguk'a. Utanarak gözlerini kaçırdı omega ondan. Etraflarında bir sürü insan toplanmıştı ve o umutla tekrar alfasına baktığında Taehyung "yürü Min Ji" diye bağırmış daha sonra arkasına bile bakmadan hızla merdivenleri inip gitmişti. Kalbine acı saplanan Jeongguk'un gözlerinin önü yeniden karardığında ayakta duramamış çökmüştü merdivene.

Gözyaşları yanaklarını ıslatırken Min Ji omzuna dokunmuş birkaç kelime söylemişti fakat Jeongguk hiçbirini algılayamıyordu. Birkaç saniye içinde zihni tamamen kapandığında her şey karanlığa bulanmış, 2 saat boyunca uyuduğu revirde tek başına açmıştı gözlerini.

Love Me/ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin