🌬
Taehyung Jeongguk'un sadece küçük bir tutamı mora boyanmış saçına bakıp iç geçirdi ve boyalı tutamı yeniden parmağına dolayarak okşadı. "Nasıl olmuş?" Omega hevesli gözlerle alfasına baktığında Taehyung parmağına dolandığı tutamı geriye çözdü. Sürekli oynayıp durduğundan mor tutam kıvır kıvır olmuştu. "Gözlerin gibi olmuş. Onlar gibi güzel, eşsiz." Jeongguk gözlerini kırpıştırarak teşekkür ettikten sonra sosa batırdığı patatesini ağzına attı.
Sana saçlarını boyatırken Jeongguk'da öndeki saçlarının küçük bir kısmını mora boyatmıştı. İlk defa saçına bir işlem yaptırmıştı ve Sana her ne kadar çok yakıştığını söylese de omega en çok Taehyung'un tepkisini merak ediyordu. Min Ji Sana'nın yanına geldiğinde ikiliyi yanlız bırakmak için Taehyung'a gelmesi için mesaj atmış ve arabada yemek için birkaç atıştırmalık almıştı.
Pekala Taehyung'un saçlarına bu kadar fazla tepki vereceğini, her saniye çok yakışmış diyerek onu öpücüklere boğacağını tahmin etmemişti. "Ama gözlerim mor diye mora boyatmadım." Jeongguk elinde tuttuğu patateslerden birini Taehyung'un dudaklarına uzattı. Alfaya her uzattığı yiyecekte Taehyung parmak uçlarını da öpüyordu ve bu karnına çok hoş bir hissin yayılmasına sebep oluyordu.
"Hmm, peki neden mor o zaman?" Jeongguk biraz utangaç bir ifadeyle Taehyung'un izlerinin üzerini okşadı. "Senin çiçeklerin mor ya o yüzden. Ha bir de bana hep mor kalp atıyorsun ya..." Taehyung onun lafını bitirmesine izin vermeden uzanıp dudaklarını öptü sertçe. Onun bu halleri o kadar hoşuna gidiyordu ki alıp içine sokası geliyor, hep kalbine yakın yerlerde saklamak istiyordu omegasını.
Dudaklarından geri çekildiğinde "çok seviyorum" diye mırıldandı. "Aşığım sana." Omega ıslak mendille elini yüzünü sildikten sonra Taehyung "gidelim mi?" diye sormuştu. "Hıhım gidelim." Alfa arabayı çalıştırdı Jeongguk'un sevdiği şarkılardan birini açtı ve boştaki eliyle Jeongguk'un elini kavradı. "Önce seni bırakalım balım. İhtiyacın olan bir şey varsa söyle alalım."
Jeongguk kısık sesle müziğe eşlik ederken dudaklarını büzmüş "sen gelemeyecek misin?" diye sormuştu. Büzülen dudaklar alfanın dikkatini dağıtsa da "istersen gelirim" demişti Taehyung. Jeongguk hemen başını sallayarak onayladı onu. "Evet gel, beraber uyumak istiyorum." Taehyung memnun bir şekilde mırıldandı ve yarım saatlik yolun ardından Jeongguk'un evine geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me/ taekook
FanfictionKim Taehyung'un sevgilisi Min Ji ve ruh eşi Jeon Jeongguk.