(24)

17.9K 1.5K 258
                                    

🌬

"Doydum, üzerimi giyineyim." Jeongguk masadan kalktığında Taehyung gözleriyle omegasını takip etti. Sabah, erken denilecek bir saatte Jeongguk'un kapısında almıştı soluğu. Omegası teklifini kabul ettikten sonra tüm gece uyuyamamış hayatında ilk defa tattığı farklı bir heyecanla sabahı zor etmişti. Biraz erken geldiğini Jeongguk'un ovuşturduğu gözlerinden, dağıtılmış saçlarından ve pijamalarından anlamıştı. Her ne kadar kapıdan geri dönmek istese de omega sorun değil diyerek eve davet etmiş söz verdiği gibi kahvaltı hazırlamıştı ona.

"Çok az yedin. Bence biraz daha atıştır daha vaktimiz var." Jeongguk başını olumsuz anlamda salladı. "20 dakikaya hazır olurum." Daha sonra kararsız kalmış gibi alfanın yüzüne baktı. "Odamı görmek ister misin?" Alfa kurdu bu fikirle çok heyecanlanmıştı. Öte yandan omegasının vaktinin geçtiği yeri görecek olmak Taehyung'u kurdundan daha fazla heyecanlandırmıştı. "Olur, isterim" dedi düz bir sesle. Zaten küçük olan evde hemen Jeongguk'un odasını bulmuş içeri girmişlerdi.

Jeongguk yeni kalkmış olmasına rağmen odası toplu ve tertemizdi. Tek kişilik lacivert başlıklı bir yatak, ekru renk çalışma masası, küçük bir kitaplık ve  giyinme dolabı  çarpıyordu ilk göze. Taehyung burnuna dolan kokuyu içine çekti. Jeongguk'un yastık kılıfından hem saçlarının hem de feromonlarının kokusu yayılıyordu. "Küçük, ama bana yetiyor." Taehyung omegasının ışıl ışıl büyük gözlerine baktı. "Çok güzel" demişti tüm içtenliğiyle. Oda için değil bizzat Jeongguk'un gözleri için söylenmişti.

Taehyung odayı biraz daha dikkatli inceledi. Çalışma masanın küçük bir bölümünü cilt bakım ürünleri, nemlendiriciler ve dudak balmları kaplıyordu. Bir sürü çizim defteri, renk renk ve farklı boyutta cetveller ve aralarında Taehyung'un aldığı boya kalemleri vardı. Omega renkliliği en çok kalemlerinde seviyordu anlaşılan. Çünkü odası gayet sade ve açık renklerden oluşuyordu.

Duvarlarına kendi yaptığı çizimleri astığı tablolar ve yatak başlığında rüya kapanı vardı. Taehyung eliyle batıl inanç olarak gördüğü süse dokundu. Hemen yanındaki komedinin üzerinde sönmek üzere olan lavanta tütsüsü burnuna dolmuştu. "Uyku problemi mi çekiyorsun?" Jeongguk "bazen" diye mırıldandı. Senin yüzünden demek istese de susuyor Taehyung'un odayı incelemesine izin veriyordu.

Love Me/ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin