🌬
Jeongguk belini bükerek kıvrıldığı yatağından burnunu çekerek doğrulmaya çalıştı. Altı da üstü de çıplaktı üstelik yatağı kalçasıyla dağıtmış Taehyung'un eşyalarını buruş buruş yapmıştı. Kasıklarına yerleşen sancıyı görmezden gelmeye çalışarak çıplak ayaklarını sıcak parkelere sürte sürte boy aynasının önüne gelmiş, alfası gelmeden üzerini biraz olsun toplamaya çalışmıştı. Temiz iç çamaşırını bacaklarından geçirmeden önce utangaç bakışlarla vücudunu incelemişti birkaç saniye.
Yaşamı boyunca vücudunu binlerce kez çırılçıplak görmüş olsa bile şu an ateşler içinde kalmış gibi yanan bedeni sanki yabancıydı omegaya. Parmak uçlarını köprücük kemiklerinden aşağı doğru sürttüğünde titredi. Gögüs uçları şişmiş, beli daha da kavislenmiş, penisi pembebleşmiş ve yarı erekte bir şekilde karnına yaslanmıştı. Dahası kalça arası da sızdırıyor ve feci şekilde kaşınıyordu. Gözleri tekrar dolmaya meylettiğinde hızlıca giydi koyu mavi iç çamaşırını.
Hassaslaşmış vücudu kumaşın hissiyle rahatsız olurken sızlanmış ince tişörtünü giymek için eline aldığında ise kapısı çalmıştı. Taehyung'un feromonlarını aldığı anda gözlerini kapatarak inildedi. Alfası kapısına kadar gelmişti heyecandan elindeki tişörtü düşürdüğünde kapı tekrar tıklatılmış Jeongguk ise panikle tişörtü giymek yerine çalışma masanın üzerinde duran krem rengi keten kimonoyu üzerine geçirmişti aceleyle.
Çapraz sekilde gelen ipleri titreyen elleriyle üstün körü bağlamış en azından üstünün çıplaklığını biraz olsun kapatabilmişti. Kapıya ulaşınca pınarlarına dolan yaşları geri göndermeye çalışarak açtı. Pekala Taehyung'un manzarası kesinlikle dudak uçuklatacak cinstendi. Elindeki paketleri sıkıca kavrayıp baştan aşağı omegasını süzdüğünde yutkunmadan edemedi. Sütun gibi pürüssüz ve bembeyaz bacaklar birbirine bastırılmıştı. Üzerindeki krem renk kimono bolluğundan ötürü kasıklarını ve kalçasını kapatmış mavi iç çamaşırını gizlemişti fakat ince keten kumaş omegasının göğüs uçlarını apaçık belli ediyordu.
"Taehyung" diye mırıldandı Jeongguk. "Geldin." Omegasının ağlamaklı sesiyle bakışlarını dalmış olduğu köprücük kemiklerinden çekmiş içeri girerek kapıyı kapatmıştı. Paketleri yere bıraktığında "geldim tabiki" dedi. Ellerini omegasının beline sararak kocaman sarıldı ona. "Sen çağırırsın da gelmez miyim ben." Jeongguk burnunu alfasının göğsüne bastırarak yaşlarını serbest bıraktı. Neden ağlıyordu neden bu denli duygusallaşmıştı bilmiyordu, bildiği tek şey Taehyung'a sarılmanın ruhuna çok iyi geldiğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me/ taekook
FanfictionKim Taehyung'un sevgilisi Min Ji ve ruh eşi Jeon Jeongguk.