(37)

12K 1.2K 201
                                    

🌬

Jeongguk son mesajdan sonra telefonu koltuğa fırlatmış dağılmış saçını biraz olsun düzeltmek için banyoya koşturuyordu ki çalan kapıyla dudak büzdü. Taehyung ona oyun oynamıştı resmen. Mesajlaşırken geleceğini hiç çaktırmamış üstelik şimdi de saçını düzeltmesi için fırsat vermemişti. Omega sızlandı ve koştuğu koridoru geri döndü. Taehyung'un kokusunu her aldığında içi kıpırtılarla doluyordu. Alfayı daha fazla bekletmemek için kapıyı açtı.

Taehyung'un gülümseyen yüzünü gördüğünde gözlerini kırpıştırdı. Alfası koyu gri ceketinin  içinde oldukça iyi görünüyordu, çekti. Taehyung'un yakışıklılığı herkes tarafından konuşulan bir konuydu zaten. "Bebeğim?" Taehyung dalgın bir şekilde kendisine bakan omegasının dikkatini çektiğinde Jeongguk kendine gelerek geri çekilmiş alfayı içeri davet etmişti. "Nasıl özledim."

Alfa omegasının bedenini sararken mis gibi kokusunu içine çekti. Jeongguk'un kollarını da onun beline sarıldığında kollarını iyice sıkılaştırmış "hoşgeldin" diye konuşan omegasına "hoşbuldum" demişti. Biraz geri çekilip Jeongguk'un güzel yüzüne baktı. "Mesajlaşırken neden geliyorum demedin, halime bak." Taehyung Jeongguk'un sızlanırken yanaklarını parmaklarının arasında sıkıştırarak dudaklarının büzülmesini sağladı. Daha sonra Jeongguk'un bir şey demesine kalmadan dudaklarını omeganın çıkıklaşmış dudaklarına yasladı.

Tatlı dudakları yemek ister gibi öpmeye başladığında Jeongguk gözlerini kapatarak mırıldandı. Taehyung parmaklarını yanaklarından çektiğinde ellerini Taehyung'un boynuna doladı ve hafifçe parmak uçlarına çıktı. Taehyung üst dudağını ıslak bir sekilde emerken acemice karşılık veriyor ellerini boynunda dolaştırırıyor ve yükselip duruyordu. Taehyung tatlı dudakları öperken Jeongguk'un belini kavrayarak bedenini iyice kendine yasladı ve parmak uçlarına yükselen omegasına yardımcı oldu.

Jeongguk daha rahat bir pozisyonda olduğundan başını yana yatıratak memnun mırıltılar bıraktı Taehyung'un dudaklarının üstüne. Alfa bazen tek dudağını bazen de iki dudağını birden kavrayarak öpüşüyordu onunla. Hissedilmeyecek kadar yavaş bir şekilde geriye gittiğini sırtı kapıya yaslandığında fark etmişti. Taehyung'un öpücüğü yüzünden aklı başından gitmişti resmen, dudakları uyuşmuştu.

Love Me/ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin