9. bölüm

2.4K 66 5
                                    

Gözümü yavaşça açtım basım çok ağrıyordu birkac saniye nerede olduğumu kavramakla geçti. Etrafa baktığımda toprakin evinde olduğumu anladım. Ne zamandan beri uyuyordum acaba etrafa baktım telefonum masanın üzerindeydi elime aldım saat 02.29 du bu kadar zmn nasıl uyumuşum ya. Keremden birsuru arama vardı ve birsuru mesaj hilayda dan da aynı şekilde. Toprak hayatıma gireli herşey saçma sapan bir hal almaya başladı. Nefret ediyordum. Geçmişimi bulacak kadar ne derdi vardı benimle ya da sıkılıp benle mi uğraşıyordu. Neyse her türlü nefret ediyordum Allah belasını versin. Kapı açıldı içeri toprak girdi bir anda kaldım öyle onu görünce yaşadığımız son şey aklıma doldu. Birşey demeden bir kaç saniye bana baktı. "Uyandin mi?" Dedi. Alla alla kör müsün aq "sence hala uyuyor gibi mi gözüküyorum?" Dedim bu dediğime karşılık olarak ya sabır dercesine nefes verdi. Yanıma geldi ve oturdu. Elini yanagima koydu "hala iyi gözükmüyorsun biraz daha dinlen." Dedi. O kadar şeyden sonra bu tavırları ne alakaydi bu adam gerçekten de bipolardi. "Gayet iyiyim" deyip yanından kalktım. Telefonumu elime aldım. "Beni evime bırak artık evime gitmek istiyorum burda takılı kaldım senin yüzünden" dedim. Sinirlenmeye başlamıştı sanırım kavga edicektik ve ben şu an cekemezdim "tamam bu seferlik böyle olsun" diye tısladi. Bende eşyalarımı alıp peşinden gittim sonunda evime gidiyordum ve umarım bidaha görüşmezdik. Arabaya bindik yarım saat sonra evime varmıştık. Yol boyu sessiz geçmişti arabadan tam ineceğim sırada kolumu tuttu "bir şey olursa ara" dedi. Aynen kesin arardım. Bişey demeden çıktım arabadan. Evin kapısını açıp girdim ben girince araba sesi çalışıp gitti eve girmemi beklemişti. Sonunda evime kavuşmustum üzerimi değiştirip direkt yatağıma yattım.

Sabah kalktım kahvaltımı hazırladım. Hilayda ile buluşacaktim acele birseyler giyip hilayda ile bulasacagim yere gitmeye başladım. Çok özlemiştim hilaydami. Ne zamandır görusemiyorduk. Hem dünkü olayları da anlatırdım. Gideceğimiz kafeye geçtim hilayda çoktan gelmiş beni bekliyordu. Elimi salladım ve yanına gidip hemen sarıldım. Ve oturup konuşmaya başladık. "Toprak denen adam sana aşık mı durup dururken neden sana sarsın ki" dedi kahvemi yanlışlıkla püskürtecektim "ne aşkı bana yaptıklarına baksana benden nefret ediyordur" dedim o da "haklısın sana neler yapmış ama adam da peşini bırakmıyor valla" dedi. " yok yok artık aramızdaki şey bitmiştir kolyemi falan aldım ya aramızdaki olay bitti tamamen" yani umarım öyle olmuştur. Akşama kadar gezip konuşup duymuştuk çok eğlenceli geçmişti. 19.40 gibi yanından ayrıldım hilaydanin hava hafiften kararmıştı. Eve yürüyordum yavaş yavaş. Bir anda karşımda babamı gördüm öylece dikildim yanıma doğru geldi "bu aralar çok gözüme batırıyorsun davetler falan hayırdır?" Dedi "sen kimsin de bana karışıyorsun. Kıymetli kızınla ilgilensene" annemden sonraki evlendiği kişiyle olân kızıydı. Kızı doğduktan sonra beni evden adam bir adamdı. Annem ise umursamamisti yurt dışına gidip beni bırakmıştı. Yani aile olaylarım biraz karışık. "Hala kıskançlık yapıyorsun o senden küçük ezik gibi davranma" dedi baya sinirlenmeye başlamıştım. "O doğduktan sonra bana nasıl davrandığını unuttun galiba gelip şimdi bana ne hesap soruyorsun Allah'ın belası kızınla iyi yaşamlar size"  diye bağırdım. "Onun hakkında düzgün konuş sınırlarını asıyorsun" deyip bitane tokat atmıştı ve ben yere düşmüştüm. Gene kızı için bana vurdu. İstem dışı gözlerimden yaş akıyordu. Arkadan bir ses "SEN ONA NASİL VURURSUN LAN" deyip babama vurmuştu. Ve tekme atmaya devam ediyordu. Bende ayağa kalkıp topraki tutuyordum. "DUR ARTIK TOPRAK" dedim geri çekildi. "vurma artık yeter" dedim baya sinirliydi "O SANA NASİL VURUR MİNA KİMSE SANA VURAMAZ ANLADİN Mİ BENİ" iki kolumdan tutup "KİMSE VURAMAZ" ağlamaya devam ediyordum. Her insan baba olmamaliydi iste. Benim evime doğru yürümeye başladık zaten uzakta değildi hemen vardık.

Eve girdik ve koltuğa oturdum. Yanıma gelip dudağımdaki patlağı temizlemek için malzemeleri alıp oturdu. Tam dudağıma bezi değdirecekken kolunu tuttum "hayır istemiyorum" dedim. O da "iyileşmesi lazım, istersen kendi dudaklarımla iyileştirebilirim bence bunu sende istersin" dedi ben bir an şok olmuştum öyle kaldım. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp nefesini dudaklarıma çarpıyordu "ne dersin?" Dedi bende hemen ittirip "sapikkk" dedim. O da kahkaha atmaya başladı. "Tamam tamam şimdilik bezle iyilestirelim. Şimdilik" sabır ya ben en son bidaha görüsmeyiz diyorum adam evimde bitiyor bir şekilde

Mafya kocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin