Arabayla beni eve bıraktı ikimizde yol boyunca tek kelime bile etmedik o olanlardan sonra evin önüne geldiğimizde arabadan indim ikimizde yine hiç bişi konuşmadık eve girince hemen küveti hazırlayıp içine girdim zaten şu beni hafif hafif mayistiriyordu kalkamıyordum yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu ... Kapı sesi geliyor zil sesi geliyor noluyo gözümü hafif açarım küvete uyuyakalmisim heryerim tutulmuş yine zil sesi gelir havada kararmış Allah bilir kaç saat burdayim pudra Pembe bornozumu giyip kapıya doğru ilerlerim ilerlemeden oncen saate bakarım 02.06 geçiyor bu saate kim gelmiş olabilir yaw kapiyi sikti zaten kapıya yaklaştığımıda onun sesini duyar toprağın bu saate burda ne işi var ac su kapiyi diye bağırıyor kapıyı hemen açarım
Karşımda toprak var "noluyor ya gece gece" derim açıklama yapmadan evin içine dalar "o kadar zile bastım neden açmadin?" "Uyuyordum gecenin bir yarısı geldiğim için olabilir mi?" Cevap vermeden koltuğa yaylanmisti ve siritmaya başladı beni baştan sona süzdü "beni bornozla karşılamaya alıştın sanırım yavrum" hemen üstüme baktım gerçekten de bornozla açmıştım aceleyle odama girip üstümü değiştirdim bu adam da evime gelmeye alişmisti iyice odadan çıkıp yanına gittim. O da evi geziyordu sonra benim odama doğru ilerliyordu"hey napiyorsun" cevap vermemişti odaya doğru girdi "çık odamdan hatta evimden sapık mısın" beni hiç kale almıyordu sonra annemle benim olan küçüklük çerçeve fotoğrafımi aldı ve bakmaya başladı bende onu izlemeye devam ediyordum. Sonra biseyler gevelemeye başladı ama anlamamıştım "ne" dedim çerçeveyi yerine koyup "yarın işten senin için izin aldım yani izinlisin yarın bir yere gideceğiz tekrardan" bu adam da benimle bir yere gitmeye alişmisti bensiz gidemiyormuydu hayırdır "hayır seninle gelmek istemiyorum ve son olan şeyden sonra hiç karşılaşmasak daha iyi" bana doğru biraz daha yaklaşmıştı "seni opmemden mi bahsediyorsun" bir cevap bekledi sonra konuşmayinca "seni öptüğüm için mi ağladın? Öpmemden rahatsız mı oldun" ne cevao verecegimi bilemedim aslında öptüğü için rahatsız mıydım bilmiyordum ama oyunlarina alet etmesi kendimi kötü hissettirmisti ki bana bağırdığı için ağlamıştım. Sorduğu soruya tam cevap verecekken telefonum çaldı elime telefonumu aldım arayan keremdi çocukluk arkadaşım. Açtım telefonun "al-" derken elimden teli çekti ve kapattı "benimleyken dikkatin bende olsun" dedi
Of cidden mal bu adam benden ne istiyor anlamadım
"Her istediğini yapacak değilim ver şu telefonu " diyip elinden telefonu alacaken havaya kaldırdı telefonu ben bu hamleyi beklemidiğim için ayağıma takılıp tam düşeceken bileğimden tuttar oha hep böyle bir anım olmasını isterdim içimden geçirdiğim şeyle kendimi yerde buldum ayi bıraktı beni of kalcam çok acıyor bu bardağı taşıran son damlaydi hırsla kalkıp gözlerinin içine bakarak çık şu evden bir daha yüzünü bile görmek istemiyorum yüzünde alay eden bir gülümseme yerleştirir gelde kendini sinirden sikme aq cidden sinirden sikcem kendimi yaw mal mı ne bu adam "komik olan ne?" Kahka atar yüksek bir sesle gözleri kısılır oha çok çekici şuan aşırı pis çekici belli Allah karakterinden ve beyninden alarak tipine vermes "dalga mı geçiyorsun ?" Yüzündeki gülümsemeyi silerek yayıldığı koltuktan kalkarak "hayır ,yarın hazır ol seni almaya gelcem işten izinlisin zaten aldım izni" yaw bu mal cidden dalga geçiyor benle " 1. Seninle bir daha görüşmek istemiyorum 2. Seninle hiç bir yere gitmem 3.SEN HANGİ HAKLA İŞİMDEN İZİN ALİRSİN VE NASİL İKNA EDEBİLİRSİN"Çalıştığın yer babamın yani bir nevi benim şu an istersem işten bile atılabilirsin" şerefsiz ya bitane tokat atsam dünkü gibi keşke "yarın 09 gibi hazır ol yoksa olacakları düşün" bu adam tehtid etmeden bir cümle kuramıyordu esneyemeye başlamıştım cidden çok uykum geldi. Bu adam ne zaman gidicekti de uyucaktim acaba "ne zaman gidiceksin uyumam gerek saat 03e geliyor ve yarın erkenden hazır olmamı istiyorsun" dedim hala gülüyordu "sana uyuma diyen yok uyuyabilirsin hatta uyutabilirim" ağzım beş karış açıldı şaşkınliktan "ya ne diyorsun sapık hadi gitte uyuyayım" kolundan tuttum odamdan dışarı çıkarttım o da bana göre hareket ediyordu "bu seferlik senin istediğin gibi olsun" deyip çıkmıştı. Oh be sonunda gitmişti kurtulmuştum adamın ne yapacağı belli olmuyordu. O gittikten sonra alarm kurup uyudum erkenden hazirlanmazsam kapıma dayanirdi gene bu psikopat.
Alarmın sesi ile uyandım erken uyanmayı sevmiyordum ama bir nevi alişmistim da okul-is falan kalkıp hazırlanmaya başladım. Hava çok sıcaktı siyah normal crop ve kort şort giydim. Makyajımı tamamlayıp hazırlanmayi bitirmiştim. Topraki beklemeye devam ettim ve sosyal medyada takılmaya başladım. Kapıdan birden anahtar sesi geldi. Ayağa kalktım tedirgin oldum kim geliyordu diye elime vazo aldım. Kapı açıldı ve giren toprak "sen anahtarı nerden buldun" sasirmistjm baya "sürekli kapıyı açmani beklemek can sıkıcı oldu. Artık bende de anahtar var" adamdaki rahatlığa bakın vay amk "hayır tabiki evimin anahtarı ne hakla sizde duruyor siz kimsiniz" ağzından sinirle nefes verdi "başlatma kimsin falan geç kalıyoruz" Allah'ım nerde İstanbul beyfendisi nerde kibarlık tam bir öküz. Neyse evden çıkip arabaya bindik. Ve yol boyu kimse konuşmadı.
Aradan yarım saat geçtikten sonra denize geldik napcaksak burda "insene arabadan davetiye mi bekliyorsun kızım" yine başladı bizim mesai gözlerimi devirip bişey demeden arabadan inerim arkamdan oda iner yürümeye başlar arkasından onu takip ederim yata dogru gider şaka yapiyor dimi hayatta binmem o yata ondan hemen dururum toprakta hissetmiş olacak ki arkasına dönüp ifadesiz bir sekilde konuşmaya başlar " yata binecegiz batularda orda" "ölsem bile binmem o şeye" "hadi ama mina şaka yapiyorsun dimi denizden korkmuyorsundur " "hayır tabikide korkmuyorum sadece deniz beni tutuyor" ya ne kdr güzel yalan söylüyorum yaa kendime aşık oldum toprak ın yüzünde alaycı bir gülümseme olur ve yanıma yaklaşip ne yaptığını anlamadan kucağına alır o refleksle bağırırım "toprak napiyorsun bıraksana beni " dinlemez yata dogru ilerler elimle ondan kurtulmaya çalışırım yinede öküz işte bırakmıyor of ya batarsa ya Titanik gibi olursa ya köpek balığı gelirse off "toprak lütfen dur binmek istemiyorum"
Umarım beğenirsiniz 👄💖💞