1.5

107 10 3
                                    

Herkese selam

Bol bol sevginizi vermeyi ihmal etmeyin yavrular

Sizi seveyaraaaam

Keyifli okumalar 🍫

Kapıyı tekmeleyerek açılmasıyla içeri gürültülü bir şekilde girdim. Yüzünden ne kadar affaladigini anlaşılıyordu Hoseokun. Öfkemi bastırmaya çalışarak oturduğu çalışma masasına doğru yürüdüm.

- Sen polislere niye haber veriyorsun be adam!

Ellerimi sert bir şekilde masasına vurup eğilerek kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım. Yüzünde ki şaşkın ifade gitmiş eski umursamaz surat ifadesi gelmişti

- E bir şekilde bu olayı kapatmaliydik, güzel bir finali olmasın mı? Bir çok suçtan eli olan Min Yoongi son nefesini polislerin elinde verdi! Ha? Nasıl manşet ama?

Hala dalga geçiyordu ve bu beni daha da sinirlendiriyordu.

- Bende yakalayabilirdim

- Ama yakalanmadin Yun.

Elinde kalemi çevirerek yüzünde ukala bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Yoongiyi gerçekten de öldürmüştü ve benim elimden hiçbir şey gelmemisti. Sinirle elimin tersi ile masadaki bir kaç defteri yere savurmuştum. Ve tam arkamı dönmüş gidecekken lafları beni durdurdu

- Elması almadan mi gideceksin?

Doğru ya aklımdan tamamen çıkmıştı
Veya artık benim için bir önemi yoktu.
Bilmiyordum.
Arkamı dönüp ona baktım.

- Galiba Yoonginin ölümü seni derinden üzmüş gibi.

Gözlerini kısarak bana baktığında ise kafasını masaya vurup patlatmamak için dişlerimi sıktım.

- Alayım. Elimi uzatıp bekledim.

Kısa bir süre bana baktıktan sonra cekmeceyi açarak siyah bir torba fırlattı. Torbayi havada tek elimle yakalayıp içini açıp baktım.

Ve işte o uğruna her şeyi göze aldığım değerli taş. Okadar kosusturma ve dökülen kanın sonucu elimdeydi. Torbanın ağzını tekrar büzüp montumun cebine attım.

Isaret parmağımı ona doğru tutup sallayarak konuştum.

- Bir daha Jung Hoseok, bir daha asla karsilasmayalim çünkü galiba ikinci bir karşılaşmada seni öldürürüm.

Yalandan korkmuş gibi yaparak kalbini tutu ve güldü. Daha fazla bu saçmalığı izlememek için orayı terk ettim.

Istemsizce akan göz yaşlarıma engel olamiyordum. Çabucak gidip Yoongiyi bulmaliydim hangi hastanede nerdw iyi mi yaşıyor mu bilmiyorum. Dünden beri onu ne görmüş nede haber alabilmiştim.

Arabama yaklaşınca uzaktan anahtar ile kilidi açtım. Kapıyı açıp oturmam ile şoka uğramam saniyeler içinde olmuştu.

- Yoongi? Dedim şaşkın bir şekilde gözlerime inanmayarak.

Şapkasını yukarı kaldırıp yüzünü bana döndü

- Öleceğimi dusunmedin her halde

Ağzım açık miydi tam olarak bilmiyorum ama çok şaşkınım ve hala kendime gelemiyordum.

- Ama sen nasıl? Seni Hoseok vurdu

Halimden oldukça memnun bir surat ifadesi vardı yüzünde. Diliyle dudaklarını ıslatıp konuşmaya başladı ozguvenli bir şekilde.

- Hadi ama zeki biri olduğunu düşünmüştüm. Oraya canyeleksiz gideceğimi düşünmedin her halde. Hoseok beni gerçekten öldürmek istiyorsa öldüğünden sonuna kadar emin olmak isteyecekti. Ve tam da düşündüğüm gibi oldu. Çok zeki olup her şeyi önden gördüğüm için kendimi tebrik ediyorum doğrusu.

My Neighbor Is A Thief ᵐʸᵍ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin