Beş dakikadır hala aynı şekilde duruyorduk.Artik fazla geldiği için onu kendimden çektim, yoksa değişik şeyler düşünmeye başlıyordum.
Ben onu çekmem ile saf saf etrafa bakınırken telefonu çalmaya başladı.Gözlerim çantasına kayıp sonra ona baktım. Saçıyla oynayıp hiçte durmaksızın çalan telefonu açmayacakmış gibi görünmüyordu.
Sabrımın gittiği yere kadar ilerleyecektim. Derin nefes verip çantasını çekip elime aldım, durmaksızın çalan telefonu çıkarıp arayan kişiye baktım.
Sexybrain arıyor..
Yazıyı okuyunca yüzümü buruşturdum tam açacakken arama sona ermişti.
"Tanrım neyle uğraşıyorum" diyerek gözlerimi ona diktim. "Sexybrain kim?"
Bana bakıp dudaklarını birbirine bastırdı ve omuz silkti.
Oflayarak telefonu çantasına atacakken tekrar çakmaya başladı.Ve gene aynı kişiydi.
"Hay sana da seksi beynine de " diye kendi kendime söverken Yoranın ağzıma vurması ile afallayıp ona baktım.
Işaret parmağını kırmızı ruj sürdüğü dudağına götürüp sessiz olmam için işaret gösterdi.
"Şşş bunlar çok ayıp kelimeler" sessizce söylediği kelimesinin sonlarına doğru kahkaha atmaya başladı.
Tanrıdan bu gecenin çabuk bitmesi için dua edip ısrarla çalmaya devam eden telefonu açtım.
Telefon karşısındaki sesin erkek sesi olduğunu duyunca sessiz kalmaya karar vermiş hoparlöre alıp Yoraya doğru uzatmıştım.
"Yora.. alo orda mısın? Neden açmıyorsun şu telefonu, cevap ver orda mısın Yoraa?"
Yora uzattığım telefon ile merakla bana bakıp ardından duyduğu ses ile dikkatini oraya verip konuşmaya başladı.
"Joooooooonn naber müdür"
"Ne saçmalıyorsun sen Yora, nerdesin beni evine getirtme, daha önca iş var"
Konuşmalarını dikkatle sessizce dinliyordum. Yora dudak büzerek yarım ağız konusmaya devam etti.
"Joon ben.. benim de eğlenmeye hakkım var öyle değil mi ben bara geldim UPTS UPTS " dedikten sonra yerinde dans etmeye başladı.
Tanrım bu kıza içmek kesinlikle yasaklanmalı, kendini kaybediyor resmen.
"Bir dakika beni dinle yanında biri var mı?" Adamın sorusuna Yora gözlerini hızla bana kaldırdı ve geri telefona dönerek cevapladı.
"Evet var"
"Peki biz duyuyor mu?"
Tekrar merakla gözlerini bana dikip üzerime doğru eğildi ve fısıldayarak.
"Bizi duyuyor musun" diye sorunca kafami olumsuz anlamında sağa sola salladım gülüp geri çekildi ve telefonda ki adama "Duymuyormuş" cevabını verdi.
"Yora sen sarhoş musun? " adamın sesi gittikçe daha sinirli bir hal almaya başlıyordu.
"Evet" dedi kendinden emin bir şekilde.
"Off tanrım çabuk eve gidiyorsun, sana işler hallolunca ne yaparsan yap demedim mi, daha planı bile cizmemişsindir kesin, yarın sabah seninle bu konuyu konuşacağız ayrıca çalınacak olan bir elmas var onu da konuşacağız yarın sabah ilk işin beni aramak olsun duydun mu beni!?"
Telefonda ki adamın görmeyeceğini bile bile yine de kafasını aşağı yukarı sallamıştı, ardından telefon kapanmış bense duyduklarım ile bir hayli şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Neighbor Is A Thief ᵐʸᵍ
Fanfic2018 Bir elmas ama iki hırsız ve Tanrının şu oyununa bakın. Iki hırsız da aynı bina ve karşı karşıya duran kapılar ardında. - Şimdi önemli olan elması çalmak değil, bunu komşumdan önce yapmak.