0.7

511 78 20
                                    

"Herşeyi anladınız değil mi çok basit sadece 20 dk filan"

Tae ve Jungkook ikilisi hızla kafasını aşağı yukarı sallayınca gülümsedim.

"Sen merak etme nuna o iş bizde istersen bir saat oyalarız onu"

Jungkook dediklerine gülüp onayladım.

"Tamam şimdi ben içeri gidiyorum siz kapısına dayanın gerisi size kalmış , hadi göreyim sizi"

Ikisinin omuzunu patpatlayıp evime girdim.Evine girip biraz karıştıracaktım. En azından elimde bir koz olması lazım bu adam gözüme ilk geldiğim günden beri tekin gözükmüyordu.Kesin uyuşturucu yada yasal olmayan şeyler kullanıyordur,yani sanırım.

Derin nefes alıp kapı deliğinden bizim çocukları izlemeye başladım..

Yoongi 'den.

Koltuğuma yayılmış zevk ile patlamış mısırımı havaya atıp yiyordum.Yora 'yi böyle biri olduğunu hiç düşünmemiştim ki bence harika oldu bu. Bir kaç gün sonra  Elmasın çalındığını haberlerde görünce yüz ifadesini görmek isterim. O güzel derin bakan koca gözleri daha da büyük açılacak yüzünde şapşal bir ifade olacak kesin.

Keyifle mısırımı yiyip Bacak bacak üstüne atıp gülerken alacaklı gibi kapım çalınmaya başladı. Şu son günlerde de kapım çok sık çalar oldu, muhtemelen  Yora dır diye düşünüp ayaklandım, biraz daha onunla uğraşabilirim.

Patlamış mısırı kenara koyup kapıya ilerleyip açtım. Karşımda Yora değil üst kattaki öğrenci çocuk vardı.

"Jungkook?"

"Hyuuuuung yetişmelisin Tae ayağına bıçak sapladı!!"

"Ne?!" Demeye kalmaya Jungkook kolumdan tutup yukarı sürüklemeye başladı.Saniyeler içinde gelişti herşey ben ne olduğunu anlamadan kendimi sürükleniyor bir şekilde buldum. Tanrı aşkına bu çocuk Niye bu kadar güçlü.

"Hyung ne diyecek zaman yok adam ayağını kesti diyorum gel"

Hararetli bir şekilde söyleyerek yukarı çekmeye devam etti.Tanrı aşkına siz neler yapıyorsunuz, ayrıca ben doktor muyum, içimde kendi kendime düşünürken çoktan gelmiştik. Içeri girip salona doğru ilerledi.

"Taeee?!"

Içeri girince sonunda kolumu bırakıp etrafta bağırarak aramaya başladı.Bir köşede durup onu izliyordum.

"Hyung Tae gitmiş"

Tek kaşımı kaldırıp ona baktım. Tae bacağını yaralamadı mi nereye giymiş olacak bu çocuk, kendini ısınalamadı ya.

"Gel arayalım Hyung" kolumdan tutup içerilere götürdü.

Jungkook Yoongi 'yi evden çıkarır çıkarmaz içeri koştum kapıyı kapatamamıştı bile, bu işime gelir tabiki.

Hemen içeri girip etrafa bakındım, erkeksi parfüm kokusu her yerdeydi sanki arkamdan bir yerden çıkıp gelecekmiş gibi hisediyordum.Bu yüzden elimi cabuk tuttum ve etrafa bakınmaya başladım. Elbet sakladığı birşey vardır, yani öyle umuyordum..

..

Vay babanın kemani, bu silahlarda ne böyle. Dolabın derinliklerine sakladığı birkaç silahı çıkarıp yataga attım, elime alıp bakınırken düşünmeye başladım biryandan da. Polis olmaz olsa hırsız olduğunu biliyor hemen kafeslerdi. Zafer gülüşü ile gülümsedim,tabi ya. Sende bendensin Min Yoongi..

...

Kapıdan gulerek çıkarken yavaşça kapıyı kapatıp arkamı dönmem ile onu görmem bir oldu. Yüzünde gergin bir ifade vardı ayrıca sinirli de gözüküyordu.Derin nefes verip bir iki adım attı yanina doğru.

"Evimde ne arıyorsun küçük hırsız ?"

Gülüp ellerimi göğsümde bağladım.

"Rakibimi yakından tanımaya çalışıyorum"

Yüzünü buruşturup dibime kadar geldi. Geri adım atmak gibi salak bir haraket yapmadan dik durmaya devam ettim,yüzünde ki sinir daha da büyüyor gibiydi. Ağzının içinde tıslamaya başladı.

"Ne demek istiyorsun sen"

Kendimden emin bir şekilde konusmaya başladım. "Hırsız olduğunu biliyorum Min Yoongi, ve eğer evimden yada yakınlardan bir yerde bir şey çalınırsa polise kimi ihpar edeceğimi biliyorum" Göz kırpıp gülümseyince dudakalrini aralayıp cevap verecek En arkamızda başka bir ses duyduk.

"Kimi Polise şikayet ediyoruz"

Sitenin sahibi Woon bey meraklı bir ses tonu ile sordu.Emekli insanlar daha az meraklı olmaz mi? Yada neyse.Yoongi ile birbirimize bakıp geri adama döndük.

"Hiç öylesine konuşuyorduk bay Woon bir şey mi oldu? Diye kıvırmaya çalışan Yoongi 'yi zevkle dinleyip gülümsedim.

Vay Woon göbeğine koyduğu elini patpatlayip gülümsedi.

"Sizi gördüğüm de iyi oldu bütün sakinleri toplayıp bugün toplantı yapacağız da haberiniz olsun dedim gelin"

"Tabi orda olacağız" gülümseyip onaylarken oda kafa sallayıp yukarı evine doğru çıkmaya devam etti. Tekrar Yoongi ye dönüp baktım.

"Dünya yuvarlak ha" göz kırpıp gülerek evime doğru gidip içeri girdim ve suratına kapıyı kapattım. Demek komşum bir hırsız ha. Demeki tek görev elması çalmak değil, bubu komşumdan önce yapmak.

...

Yarım saattir bay Woonun dediklerini dinliyorduk. Arada kaçamak bakışlar ile Yoongi ye bakıyor asık ve huysuz suratı hoşuma gidiyor gülümsüyordum.

Yan tarafta oturan Hoseok ise ister istemez dikatimi çekiyordu. Yakışıklı bir adam ve her ne kadar sevecen olsa bile güzel bir enerji de yayıyor etrafa. Keskın çene hattı ve kusursuz yüzü ile harika görünüyordu. Bay Woonu dinliyormuş gibi görünebilir ama aklında başka birşeyler olduğu bariz belliydi. Sanırım annesi.

...

"Siz ikinizi hangi tavana asayım yada pencereden baş aşağı sarkıtayım mi Hım hangisini istersinz"

"Hyung yapma biz şaka yapmıştık sadece"

"Evet Hyung eğlenmek için egee komik eheheh şaka"

"Sus! En iyi ayağınıza beton döküp denize atmak"

Gereksiz toplantı çıkışı Yoongi 'yi Jungkook ve Tae yi sıkıştırırken buldum ve ister istemez hemen kendimi yanlarına ışınladım.

"Ne oluyor burda?" Sesimi duyar duymaz üçü de bana baktı. Bunu fırsat bilen Jungkook ve Tae Yoongi dikatini bana vermesiyle hemen kaçarak aşağıya indiler.

"Sen" diyerek işaret parmağını bana tuttu "Sen işlerime burnunu sokmazsan senin için iyi olur"

Tuttuğu parmağı indirip ona doğru adım attım. Keskın bakışlarını gözlerimden çekmiyordu."Merak etme işimi hızlı ve sessiz yapıyorum yarın haberlerde elması görünce şaşırma"

Omuzlarımda hissetiğim elleri ile sırtımı soğuk duvarda hissettim. Ayağını bacaklarımın arasında yerinii alıp bedenlerimizi birleştirdi. Bu ani haraketi beklemiyordum ki şaşırdım. Hala sinirle bakan gözleri ile yüzü Ne doğru yaklaştı.

"Daha oynamaya başlamadım, şimdilik boş boş konusmaya devam et
Ve yarını bekle"

O gözlerini benden çekene kadar çekmedim. Ellerini omuzlarımdan çekip uzaklaşıp gidince arkasından bakındım. Karşımda güçsüz bir rakip yoktu. Aksine dişli bir rakip var, ama o da daha beni tanımıyor. Yarın her şey bitmeli.

Bir sonra ki bölüm de anlatacaklarım var..

Neyse VOTEEEEE
Sınır 20 🐯

My Neighbor Is A Thief ᵐʸᵍ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin