Selam güzellerLütfen votelerinizi eksik etmeyin
Kitabı bitirme kararı aldım
Keyifli okumalar ☄
Siyah botlarımı ayağıma giyip sırt çantamı alarak evden çıktım. Dikat cekmemeye özen göstererek sıradan giyinmiş siyah bere ve maske takmıştı.
Arabaya doğru yürürken bir yandan da telefonum da ona mesaj yazıyordum
" Gonderdigim adresde seni bekliyorum"
Adresi gönderip telefonu cebime atarak arabama biner ve vakit kaybetmeden oraya doğru sürerim.
Beremi çıkarıp yan koltuğa çantama birlikte attım yarı açtığım camdan gelen rüzgar saçlarımı savuruyordu. Direksiyonu sıkı tutup biraz daha gaza yüklendim arabada çalan şarkıyı *media* sesini vererek düşüncelerime daldım.
Acaba gerçekten gelecek miydi? Yoksa benim onu yarı yolda bıraktığım gibi oda bana aynısını mi yapacaktı. Hiç kimseye doğru dürüst güvenemiyor ve bunda çok haklıydım da.
Kafamı geriye atarak derin bir nefes verdim. Bu işten sonra kurtulursam uzun bir süre tatil yapacaktım. Düşüncelerimi bir kenara bırakarak çalan şarkıya eşlik ederek mırıldandım.
***
Sonunda boş araziye gelmiştim. Şehirden çok uzak değildi aslında ve o kadarda boş denebilecek değildi. Uzakta gorunseler de insanların seslerini duyabiliyordum.
Gözlüğümü aşağı indirip bir de etrafa öyle bakındım. Çünkü çok uzakta görünse bile Hoseoku gördüğümü düşünmüştüm ki bunda haklıydım. O çene hattını nerden olsa tanırdım nede olsa iyi bir gozlemciyim. Tamam fazla abarttım.
Hoseok gelmiş ve uzaktan beni izliyordu. Tabiki de öldüğünden öldürdüğümden emin olmak istiyordu. Göreceğiz bakalım. Tekrar derin bir iç çekerek önüme döndüm ve gözlüğümü gözüme taktım Yoongiyi beklemeye başladım.
Görüş acıma giren Min ile içimden sonunda diyerek hemen oturduğum banktan kalkıp ona doğru yürümeye başladım.
Yine çok iyi görünüyordu. Üzerine geçirdiği bol siyah kıyafetleri onu çok iyi gösteriyordu.
Kalbim hızla atmaya başlamıştı bile.
Tabiki onu şimdi öldüreceğim icindi başka bir şey asla düşünemezdim.Sonunda birbirimize yaklaşmıştık.
- Geldin.
Dedim sessizce- Bu senin son görüşüm olacagi için.
Soğuktu sesi tıpkı bakışları gibi. Sanki aramızda hiç bir şey olmamış gibiydi. Sanki o gün beli deli gibi öpen o değilmiş gibi.Pov Park Yun.
Silahım ile göz göze gelince her şeyin bittiğini düşündüm. Yoonginin gözleri karanlık ve en ufak bir acıma göstermiyordu çünkü.
Kısa da olsa akılda kalıcı ve gerçekten kalbimi heyecanlandıran zamanlar geçirmistik, komşuluk zamanı, bar, davet günü tuvalette olanlar vs. Ama görünüşe göre bu onun için hiç bir şey ifade etmiyordu.
Ne kadar aptal dusuncelerdeyim tabiki bana aşık olacak değil di. Bende olmadım tabiki ama bir kadın ve bir erkeğin asla arkadaş olabilecek yalanına da inanmam. Aşık olmasa bile küçük bir hoşlanti olmasından kacamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Neighbor Is A Thief ᵐʸᵍ
Fanfiction2018 Bir elmas ama iki hırsız ve Tanrının şu oyununa bakın. Iki hırsız da aynı bina ve karşı karşıya duran kapılar ardında. - Şimdi önemli olan elması çalmak değil, bunu komşumdan önce yapmak.