Bölüm 6 İlk Etkileşim 🎶💞

158 11 8
                                    


"Çıkmaz yazdığı halde ısrarla girdiğin sokağın adıdır AŞK 🤍 "

Anlam veremediğim bağırmasına çok şaşırmıştım. Yanıma geldiğini görünce elim ayağıma dolaşmıştı. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.

Mert : Merhaba sizde mi burdaydınız? Ne güzel tesadüf.

Afra : Merhaba ben de biraz hava almak için buraya geldim.

Mert : Hm ne güzel. Mirayı okula siz mi bıraktınız?

Afra : Evet ben bıraktım. Okulda da sizi göremedim. Demek buradaymışsınız.

Mert: Evt ben bugün izinliyim. Balık tutmak için sahile indim. Asel de bana eşlik etmek istedi. Hatta kusura bakmazsanız yanına döneyim ayıp olmasın.

Afra : Ne ayıbı estağfurullah. Ben birazdan kalkacağım ztn size iyi balık tutmalar. Hoşçakalın.

Mert : Hoşçakalın Afra Hanım.

Kızın yanına geri dönen Mert ' in yüzü birden asılmıştı. Asel ona hesap sorarcasına kızıyordu.

Asel : O kız kim kuzen. Ne hakkında konuşuyordunuz? Eski bir tanıdık mı? Sanki sana bakışı farklıydı.

Mert :Saçmalama. Onu da nerden çıkardın Asel. O okuldaki bir öğrencimin velisi. Selam vermek istedim bu kadar.

Asel : Tamam sordum sadece.

Aselin telefonu ısrarla çalıyordu. Annesi onu acil eve çağırıyordu.

Asel : Ya kuzen benim acil eve gitmem lazım. Annemle akşam için birşeyler almaya çıkacağız.

Mert : Tamam sen git ben biraz daha burdayım. Sen halamı kızdırmadan git.

Tek başına kalan Mertin gözüne bir şey çarpmıştı. Afra tam arabasına binmek üzereydi. Koşar adımlarla Mert soluğu Afra'nın yanında aldı. Bi anda Afra' nın kolunu tuttu.

Mert : Bir dakika Afra Hanım. Size söylemek istediğim bir şey var .

Afra : Hayırdır inşallah. Ne söylemek istiyorsunuz?

Mert : Bana eşlik etmek ister misiniz ?

Afra : Peki tamam. Size ayıracak vaktim var .

Mert : Gelin o zaman geçelim.

Afra ile Mert olacaklardan habersiz deniz kenarına doğru gittiler. Hızlı bir şekilde koşarak gelen çocuğun Afraya çarpmasiyla kovadaki balıkların dökülmesi bir oldu.

-Afradan -

Dengemi kaybetmemle birlikte belime uzanan elin sahibi Mertten başkası değildi.Bakışlarında beni dinlendiren birşey vardı.Ve o gün ilk defa sarhoş olmak için içmenin şart olmadığını anladım.Onun gözlerine bakınca başlayan,bitmesini hiç istemediğim bir sarhoşluğum vardı artık.Aramızdaki bu ilk etkileşimi bozmayacak,yeni farkettiğim kimyamızı,uyumumuzu yok etmeyecek herşey şüphesiz benim dostumdu.

Bu büyülü anı hiçbir şey bozamaz derken bir anda çocuğun bağırmasıyla kendimize geldik.

Çocuk : Kusura bakmayın abla iyi misiniz?

Afra : Önemli değil tatlım. Sana bir şey olmadıya sorun yok.

Çocuğun yanımızdan gitmesiyle kovanın boş olduğunu görmemiz bizi şok etmişti. Bütün balıklar denize dökülmüştü.

Mert : Tüh bütün balıklar gitmiş. Şimdi akşama ne yapacağız ?İsterseniz yeniden tutalım. Ne dersiniz?

Afra : Tabi isterim. Olur.

-Afradan-

Bırak balık tutmayı elime verdiği oltayı nasıl kullanacağımı bilmiyordum. Mertin tuttuğu balıklar kovayı doldurmayı başlarken benim kovamda bir tane bile balık yoktu.

Mert : Afedersiniz bi sorun mu var ?

Afra : En son balık tuttuğum zaman Mirayin yaşındaydım. Uzun zamandır balık tutmuyorum o yüzden pek beceremiyorum.

Mert: İsterseniz size nasıl tutulacağını gösterebilirim .

Başını evet anlamında sallayan Afra'nin arkasına geçen Mert yavaşça eline dokunmuştu. Afra'nın kalbinin ritmi hızlı atmaya başlamıştı. Mert ona bir nefes kadar yakındı. Geçen zamanın ardından Afranın kovası yavaş yavaş dolmaya başlamıştı.

Afra: Bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.

_Afradan _

Balık tutmamız bitince banka koyduğum çantayı aldım. Mertte eşyalarını topluyordu.

Afra : Mert Bey bugün için teşekkürler . Ben artık gideyim size afiyet olsun. Görüşmek üzere.

Mert: Afra Hanım ben burdan Asele geçiyorum. Akşam yemeğine katılmak ister misin ?

Afra : Bilemedim ki size rahatsızlık vermeyeyim.

Mert : Estağfurullah ne rahatsızlığı gelirseniz beni çok mutlu edersiniz.

Afra: Tamam geleyim. Hem Asel Hanımla da tanışmış oluruz.

-Afradan -

Arabama bindiğimizde nereye gideceğimi bilmeden sürüyordum.
Merte nereye nasil gideceğimizi sordum. Navigasyonun yerine geçen Mert bana yolun tarifini veriyordu. Radyoyu açmak isterken birden Mertin eli elime değdi. Arkada çalan "Yalan Söyleme Bana " şarkısıyla gözlerimiz birbirine kilitlendi. Birden Mertin telefonu çalmasıyla aramızdaki o özel an birden bozuldu. Arayan sanırım kız arkadaşı Aseldi . Mert konuştuktan sonra bana dönüp afedersiniz diyince sorun yok anlamında kafamı salladım. Aselin evine vardığımızdan arabadan indik. Ve binaya giriş yaptık . Kapının önüne geldik . Mert zili çaldığında kapıyı Asel açtı. Çok güzel giyinmiş güler yüzle Merte bakıyordu.

Asel : Misafirimiz varmışş. Hoşgeldiniz

Mert : Asel sana söylemeyi unuttum . Afra Hanımı da davet etmek istedim. Bi sorun yok değil mi ?

Asel : Ne sorunu saçmalama sofraya ekleyeceğimiz tabağın kime ne zararı var kuzen.

Afra : Kuzen mii?

-Bölüm sonu-

Yeni bölüm yakındaa🙂Iyi okumalar

Sevdanın DerinliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin