Bölüm 3|Yağmur💙

295 30 18
                                    

İyi okumalar diliyorum canlarım💫

~Mertten~

Hayalimde güne onun kokusuyla,gerçekteyse filtre kahveyle başlıyordum.Bilinmeyen koku nasıl özlenir demeyin çünkü gerçekten özlenebiliyormuş.Gözüm kitaplığımdaki kitaplarda oluşan toza takıldı.Ne kadar canim istemese de temizleyen yine ben olacaktım.Kaçamadığım sorumluluklarımın beni yakalayışı fazla zamanını almıyordu.Oysa çocukken büyümek,büyüyünce de çocukluğuma dönmek istemiştim.

Yedi yaşındaki ben kapıdan çıksa gelse ona "canın sadece yere düştüğünde acımayacak derdim.Çekici edasıyla beni kendine çeken yatağı reddetmek zorundaydım.Uykuya yenik düşersem işime daha ilk günden geç kalırdım.Saçlarıma sıktığım sprey babamı rahatsız etmiş olacak ki öksürmeye başladı.Hazırladigim kahvaltıya gelen babamın çenesi yemek yerken bile durmuyordu.Açtığım televizyonda çıkan magazin programı dünün tekrarıydı.

Sunucu:Evet sevgili izleyicilerimiz şimdi ekranlarınıza ünlü yazar Afra Kartepe'yle ünlü oyuncu Beyza Veznedarla yaptıkları gece kaçamağını getiriyoruz.

Fatih:Bunların var ya hepsi aynı!Kanları bozuk alışmışlar her gece kendilerini başka kollara atmaya!

Mert:Genelleme diyorum yapmasan acaba?Niye hepsi aynı olsun!zaten farklılıklarımız değil midir bizi biz yapan.dedim ağzıma hazır alıp pişirdiğim boregi götürürken..

Fatih:Yemedikleri halt mı yok?Oğlum sen görmüyor musun?

Mert:Yok valla benim işim gücüm var daha okula yetişmem lazım!

Etrafı toparladıktan sonra dışarı çıkacakken babamın seslenişiyle durdum.

Fatih:Gitmeden para ver eve erzak almam lazım.Buzdolabi tam takır kuru bakır.Evde tıkılıp kaldım bari çıkayım birşeyler alayım.

Mert:Daha maaşımı almadım en iyisi kartı bırakayım oradan alırsın temassız bu arada benim şimdi gitmem lazım görüşürüz.

Arabamla çıktığım yolda aklıma çocuklara çikolata almak geldi.Okula yakın mesafedeki markete girdim.Elime aldığım sepetin içine çikolataları koydum.
Hızlı adımlarla yöneldiğim kasadaki kasiyerin bana attığı gülüşü gördüm.Bir yandan ürünleri barkoddan geçiriyor bir yandansa hâlâ gülümsüyordu.Bu mimiğini garipsesem de cevap vermedim.Devreye giren iç sesim "Sonuçta her gün buraya senin gibisi gelmiyor."ondan normal bence deyişine aldırmadım.Cebimdeki çıkardığım cüzdanından kartımı arıyordum.

Mert:Ne kadar tuttu?

Hafsanur:100 lira.

Kartı bulamamış olmanın verdiği mahcubiyetle utandigimdan elim ayağıma dolandı.Kartımın babamda kaldığını anımsayınca bir an duraksadım...Kara kaşıma kara gözüme bakıp da bedava verecek hali yoktu ya!

Hafsanur:Ödemeyi nakit mi yoksa kartla mi yapacaksınız?

Mert:Maalesef ikisi de değil.

Hafsanur:İsterseniz kendi cebimden ödeyebilirim.

Mert:İyi niyetinizi anlıyorum ama olmaz yani kabul edemem.Hayatimda ilk defa başıma böyle birşey geliyor.

Hafsanur:Neden olmasın ki?Daimi müşterimizsiniz eğer içiniz rahat etmezse belki daha sonra farklı bir şekilde ödeyebilirsiniz.

Mert:Ne gibi?

Hafsanur:Bilmem onu da o zaman düşünürüz.Belki ısbir kahve ısmarlayabilirsiniz.

Mert:Ben biraz yoğun olduğumdan dolayı kahve içmeye vaktim olmayabilir.Ama ne yapar eder öderim merak etmeyin.

Hafsanur:Tamam o zaman birbirimize numaramızı verelim müsait olduğunuz zaman yazarsınız böylelikle haberleşiriz.

Mert:Sencede numaramı almak için kötü bir taktik değil mi?

Hafsanur:Alıngan gününüzdesiniz sanırım çatacak yer arıyorsanız doğru adres ben değilim.

Mert:Kusura bakmayın biraz acelem var o yüzden şimdi gitmeliyim görüşmek üzere kendinize iyi bakın kolay gelsin.

Marketin kapısından çıkar çıkmaz kameralarla karşılaşınca hiç ilgilenmedim.Arabama giderken duyduğum beyefendi durur musunuz?sesiyle arkama döndüm.Uzattığı mikrofon şaşkınlığıma yol açarken, sorduğu "aşk sizin ne ifade ediyor?sorusuna öylece donakalmışım.İki kelimeyi bir araya getiremez hâldeydim.

Gözüm bir anlığına arabadan inişini ağır çekimde alan beynim sanki bu anda takılı kalmak istiyordu.Sahiden yörüngeme hangi gezegenden çıkıp girmişti?Midemde oluşan kelebek hissi neyin habercisiydi?Kim bilir büyülendigim güzelliği kaç şiire konu olmuştur?Gülüşünde açan çiçekleri saymaya yetmeyen matematiğimi hakli buldum.Gözüne taktiği güneş gözlüğünü aniden bastıran yağmur yüzünden çıkardı.Gökyüzü bulutlara,bense adını koyamadığim hislere esir olmuştum.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

✨Bölümü nasıl buldunuz?😻
4.bölüm en yakın zamanda❤

✨Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınız canlarım 💫💛

Sevdanın DerinliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin