6

11.1K 1.5K 1.1K
                                    

Haiii ben geldiiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Yoongi, Jimin'i de getirmişti ve grup halinde sahile çıkmıştık. Yoongi hyung ile Taehyung içki alıp dönmüştü ve sahilde, kumlara çember oluşturacak şekilde oturup şarkılar söyleyip içmiştik. Jimin'le sahilde otururken hep birlikte tanışmıştık. Aşırı sıcakkanlı ve konuşkandı. Yoongi hyung ile daha iyi kaynaşmış gibi görünüyorlardı. Bu yüzden bizimle de konuşsa bile en çok Yoon hyung ile sohbet ediyordu. Muhtemelen ilk başta bizden çekinmiş ve gerilmiş olmalıydı, ama sohbeti güzeldi.

"Bence doğruluk ve cesaret oynamalıyız." dedi Lucy, ellerini birbirine çarparken neredeyse bira kutusunu üstüne devirecekti.

Taehyung karşımda oturduğu için elini bağdaş kurduğum dizlerime hafifçe çarparak dikkatimi ona vermemi sağladı. "Gidip gitarını alıp getir, gitar çalarken hep birlikte şarkı söyleyelim."

Başımı iki yana salladım. "Doğruluk ve cesaret oynayalım." dediğimde Lucy bana sıkıca sarıldı. 

Taehyung diliyle yanağının içini dürtüklerken, "Peki madem." diyerek geri çekilip ellerini iki yandan kuma yasladı ve boynunu sağa doğru eğerek kıtlattı.

Jimin, elindeki boş şampanya şişesini sırıtarak kuma yasladı. "Başlatıyorum o halde!" diye heyecanla konuştuğunda Yoongi hyung başlatması için işaret verdi.

Jimin şişeyi kumun üstünde çevirmek kolay olmaz diye altına hırkasını katlayıp koymuştu. Hırkasının üstünde de şişe çok iyi dönmese de hiçbirimiz buna takılmadık.

Taehyung tam karşımda oturuyordu ve onun sol yanında Mia, sağ yanında ise Yoongi hyung oturuyordu. Yoongi hyungun yanında Jimin, onun yanında Lucy ve Lucy'nin yanında da ben oturuyordum. 

Şişe çok sikimsonik bir şekilde dönse de benim ile Lucy arasında bir noktada durmuştu. "Şişenin ağız kısmı soran, alt kısmı ise cevaplayan taraf." dedi Jimin hızla. 

"Jungkook, sana geldiğini varsayalım çünkü sana daha yakın gibi görünüyor. Taehyung'a soruyorsun." diye devam etti.

Taehyung kuma yasladığı ellerine asılarak bağdaş kurduğu bacaklarını hafifçe sallarken, elimdeki bira kutusunun tenekesinden ses çıkartacak şekilde kafaya dikip boşalttığım tenekeyi avcum arasında ezdim. "Doğruluk mu cesaret mi?"

"Doğruluk."

"Sevgilin var mı?" diye sorduğumda başını iki yana salladı. "Yok." dedi ve sonra tek elini kumdan çekip öne doğru eğilerek şişeyi çevirdi.

Bu kez Mia ile bana denk gelmişti. "Doğruluk mu cesaret mi Jungkook?" diye sorduğunda bir an bile tereddüt yaşamadan, "Cesaret." dedim.

"Lucy'i öp." dediğinde kaşlarım havalandı. "Biz çıkmıyoruz yalnız." 

"Lucy rahatsız olmayacaksa öpebilirsin bence." dediğinde başımı Lucy'e çevirdim. "Öpebilirsin Jungkook." 

Yanağına doğru uzandığımda, "Dudaktan." dedi Mia. Sırıtarak yanağından öpmek üzereyken geri çekilip bakışlarımı Mia'ya çevirdim. "Dudaktan diye belirtmedin, sadece öp dedin." diyerek Mia'ya göz kırptım ardından eğilip Lucy'nin yanağından öpüp geri çekildim. 

Taehyung'un başını önüne eğmiş bir şekilde gülümsediğini görünce ben de sırıttım ve şişeyi uzanıp çevirdim.

Hep aynı geliyor diye mızıklanan Yoongi hyung ile yer değiştirdik ve ben Taehyung'un yanına geçtim.

PILOT ROOMMATE • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin