Haiii ben geldiim!
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
"Çok fena aklımı çeliyorsun bak.Bir türlü tükenmek bilmeyen enerjin çok çarpıcı ve cezbedici." dedi olağanüstü derecede boğuk çıkan sesiyle.
Dudaklarıma yayılan memnuniyet dolu ve munzur bir gülücükle onu öpmek için uzanırken, bacak arasını yoklarcasına dürtüp avuçladım.
Dudaklarıma hırçın bir şekilde atılıp beni çevirerek üstüme çıktığında keyifle kıkırdadım.
Bacaklarımı kalçalarına dolayarak onu kendime kenetlercesine, tek bir beden haline getirip bütünleştirecek şekilde bastırdığımda ağzımı yiyip bitirmek istercesine sömürdü.
Öpücüklerine karşılık vermek isterken ıslak ve haşin öpücüklerimizden dolayı birbirine karışan salyalarımız çeneme doğru süzüldü. Taehyung çenemi yalayarak dudaklarımı ağzının içine komple çektiğinde zevke gelmiş bir şekilde inledim.
Bu sırada dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdığında, "Kucağında sektir beni Taehyung..." diye fısıldayıp adem elmasını yaladım. "Ayağa kalkamaz hale getirene kadar sikerim seni, azdırma beni daha fazla." dediğinde kısık bir sesle kıkırdadım. "Lütfen yapsana."
Başını çevirip ıslak dudaklarını boynuma gömdü. Dişleriyle hassas tenimi kıstırıp emdiğinde ellerimi sırtına sarmalayarak onu kendime bastırdım.
Saçları çeneme ve dudaklarıma değerken, beni kavuracak şekilde sıcak ve kıvrak dil darbeleriyle boynumu yalayıp dişleriyle ezerek vakumlarcasına emdi.
Dudaklarımdan arka arkaya dökülen iniltileri kontrol etmeye çalışsam da, önüne geçemeyecek kadar hazdan gözüm döndü.
Tenime kan oturtmayı hedeflemiş gibi iz bırakmaya niyetlenmişti ve onu durdurmak istemiyordum çünkü bu hoşuma gidiyordu. Taehyung'tan hoşlanıyordum. Onunla yattığım için pişman değildim, aksine doyumsuzca tekrar ve tekrar bu zevki bana yaşatmasını istiyordum.
Ensesindeki saçlarını sıvazlayarak alt dudağımı kemirip iniltilerimi bastırmaya çalışırken, Taehyung dişleriyle ezerek emdiği boynuma sert bir dil darbesi daha attığında soluk soluğa kaldım.
Tam o sırada kapım tıklatıldığında nereden geldiğimi şaşırmış bir şekilde bakışlarım doğruca kapıya kaydı. Kapı kulpu açılacak şekilde hareket etse de Taehyung kapıyı kilitlediği için açılmadı.
"Sikeyim." diye fısıldayarak üstümden hızlıca kalkan Taehyung'un ardından, annemin sesini işittim. "Jungkook? Lucy aşağıda ve seni çağırıyor."
"Müsait değilim anne, kıyafetlerimi değiştiriyorum şu an."
"Taehyung odada değil mi?!" diye cırladığında sertçe yutkundum ve kıyafetlerimi hızlıca giyip Taehyung'u banyoya itekleyip suyu açmasını söyledim.
"Jungkook?! Aç şu kapıyı derhal!"
Soluk soluğa kapıya uzanıp açtığımda annem içeriye daldı. "Bu kapı neden kilitli? Sen kapını kilitlemezdin."
"Anne, üstümü değiştiriyordum ve kilitledim."
"Taehyung nerede?" diye sorduğunda banyo kapısını işaret ettim. "Duş alıyor."
"Boynuna ne oldu senin?" Gözleri kısılırken sertçe yutkundum. "Sivrisinek var çok evde. Kaşınıp duruyorum her yerimi yediler anne." dedim ve kollarımı da kaşımaya başladım.
"İlaçlama yapılıyor ama yine de bu sineklerden çok çekiyoruz cidden." diye söylendi annem. "Evet anne. Sinekler çok fena ısırıyor..."
"Neyse, Lucy aşağıda bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PILOT ROOMMATE • TAEKOOK ✓
FanfictionArkadaşı Yoongi tarafından Jeju adasındaki evlerine davet edilince yaz tatili için yanlarına giden pilot Kim Taehyung. Ve abisi Yoongi yüzünden çatı katındaki odasını Taehyung'a vermek zorunda kalınca çıldıran Jeon Jungkook. Yaş farkı! Yetişkin içer...