Bölüm 3

74 2 0
                                    

"Günaydın."
"Berkay?"
"Neden şaşırdın?Günaydın diyemez miyim? :)"
"Ben şey..ben.."

"Heyy,daldın gittin yine,supernaturalhayrani!"
"Gonca?Sen miydin?"
"Sonunda!Bir saattir elimi salliyorum.Hayallerdesin bakiyorum da."
"Ne hayali gonca ya.Gözüm takıldı şuray-.
"Tamam tamam.Anladik ihihihi.Ee çıkışta beraber gideceğiz değil mi?"
"Evet,tabi.Görüşürüz.Derse geç kalıyorum."
"Bir dk durur-.
"Kaçtım ben." diyip uzaklaştım hemen.Derse geç kaldım diye koşmaya başladım.Neyse ki ders kimyaydi.Tülay hoca hem kimya dersimize giriyordu hemde sınıf hocamızdı.Ve müdür yardımcısı Ümit hocayla konuşuyordu.Köşeden geçip gitmek isterken Tülay hoca bana bir gülümseme atınca konuya kulak misafiri oldum.

Ümit hoca:"Hocam girmediginiz not kalmasin.Bu hafta tüm notlari girin tamam mi.Yazi geldi de.."
Tülay hoca:"Tamam hocam ben tüm notları girdim.11 leri bir quiz yapicam,onu da girmeyecegim e okula.Tamam benim notlarim."

Aha yaşadım dedim içimden.Quiz karneye geçmeyecekmiş:) Sınavlardan korkan bi insan degilim.Notlarim çok iyi.Ve bu konuda övünmeyi sevmem.O yüzden.. okulun bitmesine ne kadar az kaldigini fark ettim.Seneye zaten temel liseye gideceğim.Burayi özler miyim diye düşündüm.Hayir özlemezdim.Hocalarimi,Baha ağabeyi,Goncayi,Damlayi,Arifi,Mehmeti özleyecektim.Ha birde Melek var:) Ama Melekle seneye ayni liseye gideceğiz zaten.Sınıfa girdim ceketimi astım.Sirami düzelttim.Defterimi çıkardım.Ve bunlari yaparken kimsenin yüzüne bakmiyordum.Hepsi de bana bakiyordu.Dediğim gibi garip.O sirada hoca geldi.Ve yalniz değildi.Yanindaki ise..

Küçük DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin