Bölüm 5

50 2 0
                                    

Özgür! Ben ellerim havada,gözlerim açılmış bir şekilde Özgüre bakıyordum.

"Şey.. Özgür..Ben.."
Özgür:"Evet? :)"
"Ben..Özür dilerim!" Koşarak uzaklaşmaya başladım.Özgürün arkamdan seslendiğini duydum.Başım dönüyordu sanki.Merdivenlerden yukarı çıkıp lavaboya girdim.Yüzüme soğuk su çarptım.Aynada yüzümü incelemeye başladım.Yüzüm hafif yuvarlaktı.Büyük açık kahve gözlerim vardı.Kirpiklerim normalden biraz daha uzundu.Yüzümden damlayan su taneciklerine bakarken bana neler oluyor diye düşünüyordum.O sırada zil çalmaya başladı.Allahım! Bu kabus ne zaman bitecek? Sınıfa gittim.Tenefüslerde kitap okudum.Derslere odaklandım.Odaklanmaya çalıştım aslında.Hiç geçmeyeceğini sandığım zaman çabucak geçmişti.Hatta son ders öyle dalmıştım ki tahtaya Arifin elini yüzüme sallamasıyla irkildim.

Arif:"Hey,spnhayrani! Yine uzaklardasın bakıyorum da."
"Dalmışım."
Arif:"Geliyorsun değil mi?"
"Nereye?"
Arif:"Durağa?"
"Goncaya söz verdim bugün."
Arif:"Tamam,görüşürüz o zaman?"
"Görüşürüz Arif." Çantamı alıp sınıftan çıktım.Neredeyse boştu sınıf. Kulaklığımı takıp Gonca ile buluşma noktamıza doğru yürümeye başladım. Tam merdivenlerden iniyordum biri koluma dokundu sanki.Kalabalık olduğu için umursamadım,biri çarpmıştır.Yürümeye devam ettim.Okuldan çıktım. Buluşma noktasına doğru giderken telefonum çaldı. Mesaj gelmişti. Goncadan?

---Canım ben biraz hastaydım. Eve geldim öğlen.Kusura bakma.---

Hey Allahım ya.Arif gitti mi acaba?

---Geçmiş olsun Gonca.Teşekkürler haber verdiğin için.---

Durakta Arif bekliyordu! Yetişmişim. Adımlarımı hızlandırdım. Ancak birde ne göreyim! Yanında Ercan da vardı. Bu çocuğa da sinir oluyorum. Dönüp gidemiyorum Arif de gördü beni. Bari geçerken görüşürüz falan diyeyim.

"Görüşürüz Arif."
Arif:"Görüşürüz,spnhayrani da nereye?"
"Kitapçıya. Almam gereken kitaplar var da."
Arif:"Hıı. Tamam o zaman."
Özgür:"Bende gelebilir miyim? Benimde ihtiyaçlarım var.Ve bilmiyorum burada nerede kitapçı var."
"Özgür? Şey..Tabii ki gelebilirsin." Özgür nereden çıktı hiç anlayamadım diye düşünürken bu konuşmaları Arifle Ercanın da duyduğunu fark ettim. Ercan duyduysa yarın tüm sınıfında haberi olur şimdi.Off bir sürü tantana. Daha yürüyeli 2 dk olmamıştı ki Özgür konuşmaya başladı...

Küçük DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin