2.

11 1 2
                                    

Uyandığımda balkona çıktım ıssızdı gündüz uyuyup gece uyanıktım ve saat şu an 02.20 olmuştu karşı evde bir kız görmüştüm uyurken biraz izledim bu saatte neden uyanık olsun zaten? (night-chann muck) evden çıktım hiçbir teklif yoktu yine de bıçağım yanımdaydı. Issız sokakta fark edilmeyecek şekilde yürümeye başladım. Arkamdan gelen sesler ile hızla elimi paltomun içindeki bıçağa atıp arkama baktım.

"Hey sen!"

Hadi ama sokak ortasında uğraştırma!

Jack:"buyurun?"

Sarhoş oluğu her halinden belliydi eline birkaç tl verip hızla oradan uzaklaşıp ıssız köprüye gittim. Suya bakınmaya başladım aklıma tekrar geçmişi getirdim.

(Finito Geçmiş knk)

Psikolog:"hiç kendin için birşey yaptığın oldu mu Jack?"

Rahat bir tavırla cevap verdim.

Jack:"adam öldürdüm..."

Psikolog bana şaşkın ve korkulu gözlerle baktı psikopat gibi kahkaha atmaya başladım.

Jack:"Sadece şakaydı!"

Hayır değildi. Bu aptal umursamadığım seanstan sonra eve döndüm. Bana kızgınca bakan ablama baktım ve yemek masasına oturdum.

Jack:"Bir sorun mu var abla?"

"Sence? Babamı öldürdün aptal!"

Jack:"şhh bağırma!"

"Cesedi nereye gömdün Jack?"

Jack:"bunu merak etme abla."

"Polise giderim!"

Ayağa kalkmışken tezgahın üstündeki bıçağa elimi değdirip konuştum.

Jessica:"Öyle mi?"

Korkuyla çıkan sesi ile cevap veren ablama güldüm.

"E-evet"

Sinirle elimdeki bıçağı karnına sapladım 38. De artık gücüm kalmamıştı elimdeki bıçağı lavabonun içine atıp ablamı izledim. Gece olmuştu evimiz zaten ormanlık alanda gibi birşeydi. Cesedini kazdığım küçük mezara bırakıp eve döndüm onu yiyen kurtların sesini duyabiliyordum. Uyku tutmuyordu artık hemde bunları yaşarken tam 15 yaşındayım bir çocuk için fazla olsa da bu işin dönüşü yoktu bana yardımcı olan bir ortağım ile tanışmıştım. 2-3 kişi ile de tanıştım onun yanında ve bana şey diye seslendiler. "Karın deşen Jack"
O zamandan sonra bu isimle arandım öyle meşhurlaştım ortamlarda.


Gözlerimi kırpıp akan suya baktım şimdi ise 25 yaşındaydım o zamandan bu yana asla pişmanlık yoktu içimde aksine geliştiğim için seviniyordum o arkadaşlarım başka yerlere dağıldılar yine yanlızdım. Arkamdan gelen çıtırtıya baktım bir kız gördüm ama o bana bakmadan ormanda dolaşmaya devam etti takip edip etmemek arasında kaldım. Bir süre daha düşünüp peşinden gittim. Belki zevk alacağım bir kurbandır diye sırıttım. Kütüğün üstüne oturup elindeki çiçeği kokladı bir süre izledim. Arkasına baktı ağacın arkasına hızla saklandım.

"Seni gördüm!"

Jack:"bu imkansız"

"Kimsin sen?"

Adımı söyleyip söylememek arasında kaldım kımseyle kolay kolay tanışamazdım istesem bile.

Jack:"ah... Ben Jack. Sen?"

"Jessica"

Jack:"güzel. Burada ne işin var?"

Jessica:"Orman senin mi?"

Jack:"Hayır buraya kimse kolay kolay gelmez"

Jessica:"Böyle yerleri seviyorum"

Yanına oturdum.

Jack:"herkes öyle kolay sevmez derdin ne?"

Jessica:"Abim... Defalarca bıçaklanarak öldürüldü."

Biraz düşündüm belki benim kurbanımdı.

Jack:"adı neydi?"

Jessica:"Atlas. Neden?"

Evet bu benim kurbanım.

Jack:"Merak..."

Gece olduğu için fazla uykulu gözüküyordu. Omzumda hissettiğim ağırlık ile ona baktım uyuya kalmıştı önüme dönüp bakındım nedensizce beni rahatsız etmiyordu öyle kalmıştık.




SİZDE ÖYLE KALIN HADİ BB 🖕🏿🖕🏿🖕🏿

night-chann muck 💜

Oyunda Jack the RipperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin