Gece uyuya kalmıştım sabahları uyanık olmazdım ama uykumu aldığım için kalkıp bir kahve yaptım Jessica hala uyuyordu. Koltuğa oturdum ve çalan telefona baktım.
Jack:"Buyurun?"
"Jack... Bu gece sana bir teklifim var. Ama öldürmesi zor biri..."
Jack:"lafı uzatmayı kes."
"Yanındaki Jessica... Onun babası ölmemiş yaşıyor ama adam her gece biri ile yatıyor. Sen fahişeleri öldürürdün hatılıyor musun? Bu adamı öldürmeni istiyorum. Ama yanındaki kızın babası olduğu için bu seni zorlar Jessica ile aran iyi olmaz."
Jack:"Sen orayı bana bırak olur mu?"
"Pekala Jack. Gece bekliyorum..."
Telefonu kapattım Jessica uyanmıştı kahveyi sehpaya bırakıp ona baktım.
Jack:"Günaydın..."
Gözlerinden akan yaşları silerek yanıma geldi.
Jack:"Ne oldu Jessica?"
Jessica:"Aptal bir rüya!"
Kahkaha atıp ona baktım kucağıma alıp oturdum.
Jack:"Demek aptal bir rüya... İnsan öldürdün psikolojik olarak çökmüş olmalısın."
Sarılıp boynuna gömüldüm.
Jack:"Bu gün tekrar nehir kenarına gidelim mi?"
Başını 'evet' anlamında salladı. Kucağımdan kalkıp giyinmek için yatak odasına gitti bende düşünmeye başladım... Plan basit olacaktı. Odadan çıktığında ayağa kalktım elini tutup kapıya yöneldim arabaya binip nehir kenarına sürmeye başladım.
Geldiğimizde koşarak suyun kenarındaki taşa oturdu yanına oturup onu izledim.
Jessica:"Burası çok güzel"
Jack:"Öyle ben şu kulübede saklanmıştım"
Jessica:"Neden saklanmıştın?"
Jack:"Babamı öldürdüm o zaman pek usta olmadığım için tek ıssız yer burasıydı. Hala öyle..."
Bu konuları konuşurken akşam olmuştu. Yavaşça kalktım Jessica uyukladığı için kucağıma alıp arabaya bindim ona baktım. Dudağından öpüp başını göğsüme yasladım.
Jessica:"Bana neden böyle davranıyorsun?"
Jack:"Nasıl?"
Jessica:"Daha dün tanıştığın birine aşık mı oldun?"
Jack:"Ben yanlış yapmam. Bu konuyu daha sonra tartışalım..."
Eve geldik onu yatağa bırakıp bıçağımı aldım.
Jack:"Benim çıkmam lazım."
Tamam anlamında kafasını salladı evden çıkıp cinayet işleyeceğim eve doğru yol aldım. Plan basitti onu öldürüp anlaşılmayan bir yazı ile intihar notu bırakıp çıkacaktım Jessica'nın öğrenme ihtimali fazlasıyla düşüktü. Eve geldim pencereden girip uyuyan adama baktım. Birden uyandı ve bana baktı.
"Kimsiniz?"
Jack:"Jessica'nın babası"
"Ne?"
Kahkaha attım ve üstüne çıkıp bıçağı boynunda dolaştırdım.
Jack:"Merak etmeyin kızınız elimde ve güvende. Senin gibi bir aptalın yanında olmaktan iyidir!"
Bıçağı karnına sapladım acı çekiyordu bir süre izledim ve birkaç kez daha karnını deştim sonunda yoruldum bıçağı eline bıraktım eldivenli olduğum için parmak izimi bulamazlardı. Yanındaki masaya yönelip kalem ile kağıt aldım ve anlaşılmayan bir yazı ile yazmaya başladım.
(Ehe)
Evden çıkıp gittim param bankadaydı eve doğru yürümeye başladım.
Geldiğimde Jessica uyanıktı gülümsedim banyoya yöneldim çamaşırları makineye atıp küveti doldurup içine girdim gözlerimi kapatıp başımı geriye attım. Kapının açılma sesini duyup kaşlarımı çattım ve o yöne baktım.
Jack:"Jessica?"
Üstünde kısa kırmızı bir gecelik vardı bana yaklaştı suyun soğukluğunu umursamadan kucağıma oturdu saçını önünden çekip yanağını okşadım.
Jack:"Bunun için pişman olabilirsin"
Jessica:"Çok geç değil mi?"
Belinden kavrayıp kendime bastırdım kısık bir inleme çıkardı üstündeki parçayı atıp boynunu ısırıp bırakıyordum. Omuzlarımı çiziyordu. Daha fazla beklemeyip içine girdim. Hareketlenmesi için belini sıktım yavaş bir şekilde ilerliyordu boynuna gömülüp inlemelerine karşılık verdim.
Jack:"Kedicik..."
Jessica:"Daddy...?"
Jack:"hızlan"
Bunu demem ile daha fazla hızlandı kalçasını sıkıp boynuna gömüldüm. Yavaşladığını fark edip ona baktım.
Canının yandığını fark edip durması için kendime bastırdım başını göğsüme yaslayıp saçını okşadım. Biraz daha kalıp içinden çıktım kucağımdayken kalkıp havlu dolabının üstüne oturttum üstüne kendi bornozumu sardım. Kendi üstüme de dolaptan havlu alıp tekrar kucağıma alıp banyodan çıktım. Yatağa bıraktım üstümü giyinmeye başladım salona gidip onu bekledim. Odadan çıkıp yanıma oturdu ona yaklaşıp dizine yattım gözlerimi kapattım.AY SMUT YAZDIM NEYSE BB
Jack the Ripper sundu... 🔪👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunda Jack the Ripper
Ngẫu nhiêno meşhur olan Jack the Ripper ile alakası yok. Jagged ile de alakası yok. Bence herkes kendi içindeki Karındeşen Jack'i bulmalı değil mi? Yanlız bir katilin hayatına bakacağınız bir kitap... 30 gün 30 bölüm. İyi okumalar...