5.

11 1 0
                                    

Gece onu odaya getirmiştim sabah gözlerimi açtım ve ona baktım yatakta doğrulmuş yorganı izliyordu.

Jack:"İyi misin güzelim?"

Jessica:"iyiyim sorun yok"

Belini tutup kendime çektim boynuma sarıldı ve anlımı öpüp kalktı ona baktım ve sırıttım.

Jack:"Birşey söylemeyi unuttum. Bu gün bir kaç eski dost ile görüşeceğim hepsi evli falan onların yanında öylece kalmak istemem bu yüzden şimdilik karım olacaksın.

Jessica:"ŞAKA MISIN SEN?!"

Jack:"Başka seçenek yok güzelim"

Jessica:"Bundan çıkarım ne olacak?"

Jack:"hala çıkar beklemen şaşırtıcı dün geceden sonra... Ne istersen yapacağım Jessica."

İç çekti ve bana baktı.

Jessica:"pekala..."

Jack:"Zaten fazla geç kalkmışız."

Jessica:"Kaçta yattık?"

Jack:"04:56"

Jessica:"O saate kadar ne oldu gerçekten!?"

Jack:"Boşver"

Yavaşça hazırlanıp arabaya bindik.
Ona bir kutu verdim içinde pırlanta vardı.

Jessica:"Herşeyi anladıkta... Neden gerçek?"

Jack:"Sorgulama"

Yüzüğü parmağına takıp yolu izledi. Gelmiştik kapıyı çaldığımda beni ilk Jackson selamladı. İsim uyumlu arkadaşım... Gülümsedim ve içeri girdik diğerleri ile selamlaştık ve masaya oturduk kapıda selamlaştığım şahıs Jessica'yı yiyecek gibi bakıyordu o artık benim için bir şahıs. Belki yeni kurban... Jessica'nın elini tutup sinirli bir şekilde baktım buradan sağ çıkan birisi olmayacaktı.

"Gerçekten çok güzelsiniz"

Jack:"Sen tasman tutulmadığında böyle herkese yavşar mısın? Karın içeride."

"Benden bekleme Jack biz arkadaşız.
Hem Jessica bizimle yeni tanışmışken rahatsız olmasın değil mi?"

Ayağa kalkıp yakasına yapıştım.

Jack:"SANANE RAHATSIZSA DA SENİ İLGİLENDİREN NE HERŞEYE BURNUNU SOKMA İKİ ADAM KATLETTİN ARTİSTLİĞİN TUTTU SENİN!"

Jessica kolumdan tutup durdurmaya çalışıyordu. Bırakıp bileğini tutup evden çıktım bu gecenin sabahı o piç asla canlı olmayacaktı. Arabaya bindim Jessica bana baktı.

Jessica:"Kızgın mısın?"

Jack:"Biraz"

Kucağıma çıktı.

Jessica:"Üzgünüm..."

Jack:"Senin bir suçun yok"

Başını göğsüme yaslayıp arabayı çalıştırdım eve sürmeye başladım uyuya kalmıştı.

Jack the Ripper sundu... 👑🔪

Oyunda Jack the RipperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin