1. Gün

16 1 0
                                    

Yine gece 03.00 olmuştu ve ben birinden teklif almıştım. Boş yağmurlu sokaklarda yürüyerek mekana gidiyordum. Yürürken kapının önünde beni bekliyormuşa benzeyen bir adam gördüm. O'nun olduğundan şüpheli olduğumdan normal yürümeye çalıştım. Adam yüzündeki küçük sırıtma ile bana baktı.

"Bay Jack... Burası efendim."

Ona baktım.

Jack:"teşekkürler."

İçeri girdiğimde kumar masası ve birkaç bira şişesi ile deri koltukta oturan adama baktım. Bana gülümseyip ayağa kalktı...

"Fazla uzatmayacağım Jack"

Çekmeceden bir fotoğraf çıkardı.

"Kurban bu adam."

Jack:"onu öldürtme nedeninizi öğrenebilir miyim?"

"O bir çocuk tecavüzcüsü yanı sıra benim kumar düşmanım"

Önüme bir zarf bıraktı.

"Bunu yapacak mısın Jack?"

Gülümseyip cevap verdim.

Jack:"Karındeşen Jack hizmetinizdedir..."

Zarfı da alıp evden çıktım ve cinayetimi işleyeceğim eve doğru yol aldım.

Bir süre sonra evin önünde durdum  son kez büyük ve ayna gibi bıçağıma bakıp gülümsedim. Yavaşça camdan içeri girdim. Bir odanın kapısını açtım. Uyuduğunu sandığım kişi müzik dinleyerek kitap okuyordu kulaklıktan duyamazdı. Yavaşça yaklaşıp bıçağı boynuna dayadım.

Jack:"şhh... Söyle bakalım evde senden başka biri var mı?"

"A-ablam"

Koltuğu döndürüp bana bakmasını sağladım.

Jack:"biliyor musun...? İnsanların tam şurasında bir bölge vardır... Boynun altı göğsün üstünde. Oraya darbe alırsa asla ölmez. Ama çok acı çeker!"

"Lütfen yapma..."

Alaycı bir şekilde güldüm ve bıçağı bahsettiğim yere sapladım. Acı çekişini izledim. Ardından üstüne oturup karnına defalarca kez bıçağı sapladım sıçrayan kan bütün odayı sarmıştı. Güldüm ve elimdeki kanları emdim. Yukarıdan gelen tıkırtı ile camdan geri çıktım. Koşarak ara sokağa girdim oradan çıkıp arabamı park ettiğim yere geldim binip evime doğru sürmeye başladım. Çalan telefona baktım.

Jack:"buyurun?"

"Ne oldu Jack?"

Jack:"halloldu efendim."

Telefonu kapatım arabayı durdurdum eve girip banyoya yöneldim lekesinin geçeceğinden umutsuzca kanlı çamaşırları makineye atıp çalıştırdım. Küveti doldurup içine girdim. Geriye yaslanıp gözlerimi kapattım.

Gözlerimi açtığımda yanda duran saate baktım. 1 saat burada kalmış olamam! Hızla çıkıp üstüme siyah bornozumu aldım yatak odasına gidip giyindim salona geçip koyu kırmızı bir şarap açtım dışarıdaki sağanak yağmurun eşliği ile şarabımı yudumlamaya başladım. Ve geçmişi düşündüm. Akıl hastanesine yatırılmam gereken günleri...

(Geçmişke)

"Hadi ama Jack! İyi olacağından eminim."

Israr eden ablama baktım.

Jack:"Hayır! O aptal psikolog sinirlerimi bozuyor!" 

Hızla dışarı çıktım ve parkın bankında oturdum. Ardından yanımdan bir çift geçti bu eski sevgilim ve kavga ettiğimiz çocuktu. İmalı şekilde bana bakıp güldüler yanlarına gittim.

Jack:"baksana"

Sarışın kız bana döndüğü an kafayı yapıştırdım burnu kan içinde kalan kıza gülerek baktım. Arkadan genç bir kadın geldi.

"Sen ne yaptın!?"

Jack:"siktir et. Bu kaltak böyle daha sevimli..."

Yanındaki çocuk bana hamle yaptığı an elini tutup yumruğu geçirdim ve kaçmaya başladım çok birşey olmamıştı benden yapılıydı.

Eve girdiğimde beni sinirli bir şekilde bekleyen babamı gördüm yine şiddet görüp odamda sızacağımı sanıyordum ama bunun son ve ilk gece olacağını bilemezdim. Babamdan gelen sert tokat ile yere yapıştım güçlükle kalkıp mutfağa gittim elime bir bıçak alıp burnumdan akan kanı sildim ve üstüne yürüdüm. Defalarca kez karnına bıçağı saplayıp evden kaçtım ablam evde yoktu. Bir yere gidip sığındım boş ıssız bir dere yanında bir ev...

Gözlerimi kırpıp o anlardan çıktım ve etrafıma baktım.. Sabah olmuştu bu benim uyku saatim demek oluyordu odama gidip kendimi yatağa bıraktım ve gözlerimi kapatım kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.





KARINDEŞEN JACK SUNDU...👑🔪

Oyunda Jack the RipperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin